4.8.17

The Hoopers Shamrock tepkilerim


İlgili resim

Selam dünya ben Menolly!

Gecikmiş bir yazıyla karşınızdayım.Bugünkü konumuz Hoopers.Eğer o müthiş kızlar hakkında hiç bir fikriniz yoksa sizi linklere gönderiyorum,okuyun da gelin.
The Hoopers tanıtım yazım
The Hoopers Yeni Üyeler ve Yeni tekli
Little Hoop




the hoopers ile ilgili görsel sonucu
Bunu da görüp buraya koymasam olmazdı :D
2014'den bir foto,Uramasa o zamanlar hala Fudanjuku'da,Hoopers yeni yeni açıklanıyor
eskiden Hoopers çıkış yapmadan önce Fudanjuku ile canlı yayın yapardı,ah eskiler...

The Hoopers Shamrock vardı ya hani,o çıktı.Sahi ben size onun yazısını yazdım mı?Yani yeni bir şarkıları olacağının yazısını?Hiç hatırlamıyorum,sanırım yazmadım.
(şimdi baktım evet yazmışım)

İlgili resim
Bunu da koymasam olmazdı,ay tiplere bak
Yine eski,Cecil henüz yok,arkadaki Mirai ve Haruki'ye dikkat :D
Yuhi'yi gördüm ağlayıp geliyorum :(

Bu yeni şarkı UVERworld adlı bir başka erkek grubunun 2006 yılındaki yaz şarkısı Shamrock'un cover'ı aslında,remake'i.Yeniden yapmışlar,Hoopers tarzıyla.Ve müthiş harika olmuş.
Bu arada UVERworld adını da heryerde duyuyorum bi bakmam gerekiyor onlara da.
Neyse,yeni tekli Shamrock,9 ağustosta piyasaya girecek 7. The Hoopers teklisi.
Diğer bir deyişle de Yuhi ve Mizuki'siz,Lee ve Noa ile ilk tekli.
Özlüyorum laan!
Evet,neyse,Shamrock mv'si hakkında biraz bahsedebiliriz.
Vooov,adamım Mirai vokalleri!Tsubasa rap'i!Lee'nin dansı,Lee'nin rap'i!Adamım Haruki!Adamım Cecil!Adamım onlar!Muhteşemler!


the hoopers shamrock ile ilgili görsel sonucu
Slogan değişmiş *-*

Klipte 8 erkek(Hoopers kızları) bir kızın arkadaşı oluyor.Yani kız sanırsam onların olduğu sınıfta tek kız gibi bir şey.Ya da erkekler okulunda tek kız olabilir ehehe :D
Klipteki kız beni temsil ediyor canlarım,bundan emin olabilirsiniz :D Yalnız cidden,o kulağındaki mavi kulaklıktan bende de var.
Bizimkiler kızın peşinden koşmak,tavlamaya çalışmak,etkilemeye çalışmak,arkadaş olmak, korkutmaya çalışmak derken baya hoş bir klip çıkmış ortaya.Ben sevdim,liseli tipi de yakışmış Hoopers'a!Kız klibe uymuş,tepkileri falan iyiydi.Kızlarımızın yaptıklarına öldüm zaten,hiç bahsetmiyorum,Shiretsumekusa klibini izlediyseniz efsane oyunculuklarından haberiniz vardır :D
Bu arada bana otomatik olarak Fudanjuku'nun o ilk yıllarını hatırlattı.Okul kıyafetli oldukları,yeni çıkış yaptıkları,Otokozaka,Ore No Sora,Kizuna yıllarını.Özledim o eskileri.


the hoopers shamrock ile ilgili görsel sonucu
Okul forması da yakışıyor :)

Bir de sekiz Hoopers üyesinden başka klipte gösterilen sınıfta başkaları vardı o da Little Hoop üyeleri galiba.Hani Hoopers'ın kurduğu diğer alt grup,Noa da oradan gelmişti.
Şarkı güzel,nakaratı,ritmi falan,aradaki rap bölümleri efsane.Ama burada bir Yuhi&Mizuki eksik,onu kabul edelim.Yerleri görünüyor bence.
Yuhi'yi bu konseptte hayal ettim ölüp geliyorum...
Lee'ye resmen ısındım,gruba da uymuş,rapi ve dansı müthiş.Sevdim seni!
Ama Noa hakkında hala belli bir düşüncem yok desem?Bu teklide de pek onu öne çıkarmamışlar gibi geldi.Rengi sonradan açılacak muhtemelen,hala pek alışmış değilim ona.Göreceğiz.Ama tatlı,hoş bir kohai.
Peki bu konsept kızlardan en çok kimlere uymuş?Hepsine mi desem?...
Sanırım en çok Haruki,Tsubasa ve Lee'ye uymuş bu konsept.
En az ise Makoto,Cecil ve Sena'ya.Çünkü onların anaç,tatlı bir tipleri var,asi konseptle çok olmuyor.Yine de çok tatlıydılar.


Klipten sadece 1 sahne :D


Peki klipteki sahneler?Ah o sahneler...O kız çok şanslı yaa.
Haruki'nin kızın saçına dokunması,Mirai'nin anlık yaklaşımları,Cecil'in kızdan kitapları alması,Sena'nın ponçiklikten ölen mektup sahnesi,Tsubasa'nın sahnesi ve daha neler neler...
Öyle bir lise ortamı istiyorum,öyle bir okul atmosferi.Gerçekten yakın olalım istiyorum okul arkadaşlarımla,ama yok,yok bizde öyle bir atmosfer.İzlerken imrendim bildiğiniz.
Son sahne çok tatlıydı ya.

Benim biasım Haruki neden yapıyorsunuz bunu banaaa!
İyi değilim ...


Şarkı,dinledikçe kulağa hoş geliyor.İlk pek sevmemiştim,sonra dinledikçe bayıldım.Bir süreden sonra bağımlısı oluyorsunuz.
Klibi tekrar tekrar izledim çok güzel olmuş.Zaten bu tür hikayeli klipleri severim,danslı olanlardan çok.


Bahsettiğim sahne
Mirai napıyorsun *_*
Yalnız burnuna vurup kaçması çok tatlıydı :D

Peki klipteki sahnelerden en çok sevdikleriniz?Benimkiler Haruki'nin kızın saçına dokunması ve Mirai'nin o kalp hoplatan sahnesi oldu.İzlerseniz hangisini dediğimi anlarsınız :D
Genel olarak sevdim yani,iyi iş çıkarmışlar.
Ganbatte Hoopers!
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

4 yorum:

Okuduğum bloglar