18.8.16

Grup Tanıtımı - The Hoopers

Herkese merhabalar.
Evet,bir grup daha buldum.Hiç boş durmuyorum.Fudanjuku gibi harika bir grup varken,neden onun kadar harika japon grupları da olmasın ki dedim.Ve kısa araştırma sonunda Fudanjuku'ya çok benzer,hatta onun kardeş grubu denilebilecek bir grup buldum.

The Hoopers,geçen sonbaharda Fudanjuku'nun rehberlik ettiği 'Next Generation Audition' için 5000 başvuru arasından seçilmiş sekiz kişilik bir kız grubudur.Grup aslında yedi kişiydi,ama geçen yıl Cecil'in de katılmasıyla grup sekiz kişi oldu.Grubun sloganı da 'Eight girls dressed as beautiful boys'dur.


Fudanjuku ile çok benzediği doğru,giyimleri,saçları,tarzları falan ama,onlarda Fudanjuku'dan farklı bir hava var.Hiç bir zaman hiç bir grup benim için Fudanjuku kadar ya da Fudanjuku'dan daha iyi olamaz,ama bu grup da oldukça harika.Ve henüz yeniler,Fudanjuku on yıllık koca bir grupken onlar henüz geçen yıl başladılar.


Henüz yalnızca beş şarkıları olup,bütün bu şarkıları Fantasia adında bir albümde birleştirmişler.Şarkılar sırasıyla İtoshi Koishi kimi Koishi, Ame wo Oikakete, Jounetsu wa Kareha no Youni,Go!Go!Dance Ga Tomaranai ve Love Hunter'dır.Love Hunter bu yılın,11 mayısta çıkmıştır.

Youtube'da şarkılarının isimlerini yazdığınızda çıkar,ama kısa versiyonu ile tam versiyonu(kısa versiyonu yayımlayan şarkıyı çıkaran müzik şirketinin resmi Youtube sayfası,tam versiyonunu yayımlayan ise diğer sayfalardır) birlikte çıkar.Eğer kısa versiyonunu istemiyorsanız,benim gibi jpopsuki'den bulabilir,ya da youtube'da başka kanallardan alabilirsiniz.Ama jpopsuki'de biraz donuyor,ben youtube'da olduğunu bilmediğimden dolayı oradan dinlemiştim.Belki de benim internetim yavaş.Jpopsuki'den izlemek için:www.jpopsuki.tv

Neyse,neyse,geçelim üyelere.Oldukça,oldukça az bilgi buldum,yani Fudanjuku ile ilgili bile daha fazla içerik bulmuştum.Ama hiç yoktan da iyidir tabii.

Mirai


Adı:Mirai 
Doğum tarihi: 6 Haziran 1994 (21 yaşında)
Doğum yeri:Tokyo,Japonya
Kan grubu:A
Pozisyonu:Ana vokal,grubun yüzü

Sena


Adı:Sena
Doğum tarihi:1 eylül 1995 (20 yaşında)
Doğum yeri:Kanagawa,Japonya
Kan grubu:O
Pozisyonu:MC,akrobat

Yuhi


Adı:Yuhi
Doğum tarihi:8 mart 1994 (22 yaşında)
Doğum yeri:Saga,Japonya
Kan grubu:A
Pozisyonu:ikinci lider ve akrobat

Mizuki


Adı:Mizuki
Doğum tarihi:27 nisan 1992 (24 yaşında)
Doğum yeri:Tokyo,Japonya
Kan grubu:A
Pozisyonu:Hayran,Dost

Tsubasa


Adı:Tsubasa
Doğum tarihi:18 mayıs,1994 (22 yaşında)
Doğum yeri:Tokyo,Japonya
Kan grubu:O
Pozisyonu:Ana rapper

Haruki


Adı:Haruki
Doğum tarihi:26 kasım,1994 (22 yaşında)
Doğum yeri:Aichi,Japonya
Kan grubu:A
Pozisyonu:Moda,Dansçı

Makoto


Adı: Makato
Doğum tarihi:21 mayıs, 1991 (24 yaşında)
Doğum yeri:Kanagawa,Japonya
Kan grubu:O
Pozisyonu:Lider ve akrobat

Cecil


Adı:Cecil
Doğum Tarihi:7 Şubat,1997 (19 yaşında)
Doğum yeri:Kyoto,Japonya
Kan grubu:B
Pozisyonu:Büyük hayran
15 kasım,2015 tarihinde gruba katılmıştır.
Sanırım ben en çok Yuhi'yi seviyorum.Grup hakkında daha fazla bilgi için: Wikipedia ve Generasia
Ben çok sevdim,sizde bir deneyin,tavsiye ederim.Başka müzik grupları buldukça paylaşırım böyle.
Linkler:

2 yorum:

  1. evet fudanjukudan sonra diyebilceğim güzel bi grup ama hiç bi şekilde fudanjukuyu tutamaz ama şarkıları hoş gerçekten ve ben de dinlenilmesini tavsiye ederim :D

    YanıtlaSil

Okuduğum bloglar