17.8.16

Çağla Görmenoğlu bloğuma şeref verdi




Bu gün bloğu açıp da ne göreyim,beş ayrı yorum var.Hepsi de gerçekten harika insanların harika yorumları.Hepsine teşekkür ederim.Çağla Görmenoğlu da bloğuma gelmiş,takip etmeye başlamış,ben de bloğunu ziyaret ettim.Gerçekten de harika bir blogger,harika bir blog.

Kendisine bloğuma geldiği,benim yazılarımı okuduğu için ve yorum yaptığı için teşekkür ederim,böyle başarılı blogger'ları bloğumda görmek büyük şeref.Eğer hala onun bloğunu görmediyseniz,bir ziyaret etmenizi tavsiye ederim.

http://caglagrmngl.blogspot.com.tr/

Bu arada,Deeptone yine tanıtmış bizi bloğunda,ona buradan yeniden teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. Ben de yeni insanlar tanıyorum böylece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana,faydalı ve eğlenceli içerikleri olan her şeyi paylaşmak lazım. :)

      Sil
  2. Nasıl mutlu oldum! Şuan sevinçten gözlerim doldu, öyle bir anlatmışsınız ki. Ne kadar teşekkür etsem bilemedim. <3 iyiki bloğu acmısım ve böyle güzel insanlarla tanısmısım dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey değil.Bana yorum yazan,merak edip bloğuna baktığım çoğu insan hakkında böyle şeyler yazmayı seviyorum. :)

      Sil

Okuduğum bloglar