FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

30 Haziran 2017 Cuma

The Hoopers - Yeni Üyeler,Shamrock



the hoopers 2017 ile ilgili görsel sonucu


Küçük yolculuğuma çıkmadan önce yazdığım küçük yazıda bahsettiklerim arasında Hoopers hakkındaki haberler de vardı.Elimde kazandan yeni çıkan kaynar Hoopers haberleri var.
Ve işte o haberleri sizlerle buluşturmanın zamanı geldi.
Hazır mısınız?


Hoopers ilk üye ayrılışını,nasıl derler ilk graduation'unu gerçekleştirdikten sonra,ve de hepimiz yeterince göz yaşı döktükten sonra,yeni üyeleri ile karşımıza çıktı.
Yuhi ve Mizuki'yi asla unutmayacak olan ve hala onları özleyen biri olarak yazıyorum bu yazıyı ama yine de objektif yaklaşmaya çalışacağım.Fakat hala derinden Yuhi özlemi çekmekteyim.


Lee
Kızın AXELL'deki hali ile alakası yok bambaşka olmuş
sanki biraz dansou'nun yankee tarzına mı kaçmış napmış?
yani pek beğenmedim desem...

Yuhi ve Mizuki ayrıldıktan sonra yeni üyeleri 24 haziran tarihinde açıklayacaklarını söylemişlerdi.Açıkladılar da.
Tahminler üyelerin Little Hoop'dan olacağı yönündeydi.
Yeni üyeler,Lee ve Noa.Lee AXELL üyesi ve Noa da bir Little Hoop üyesi.
Biraz birden bire mi söyledim?Sanırım öyle oldu neyse :D
Lee dediğim gibi AXELL üyesi,9 ekim 1998 Chiba doğumlu,grubun lider dansçısı oluyor.Noa ise Little Hoop üyesi,22 mart 2000 Kochi doğumlu,kendisi grubun en küçüğü oluyor.
vay be Noa benden 4 yaş büyük ilk defa bu kadar yakın yaşlı birini buluyorum


Noa
Noa'nın dansou hali daha hoşuma gitti ne yalan söyleyeyim :D

Yaa,nasıl desem,nasıl anlatsam bilmiyorum,ama...Nedense,nedense hayal ettiğim gibi değil sanki biraz.Hani,hayal kırıklığı değil de,bir garip gelmesi,bi beklediğim gibi olmaması hissi var.Şimdi Yuhi,Mizuki gibi üyeler vardı grupta.Şimdi Lee ve Noa sanki fazla eksik gibi oldu gibi geliyor.
Bilmiyorum,belki de hiç alışmadığım,onları hiç sahnede görmediğim için falandır.
Lee'i biliyordum zaten,AXELL'den tanışmıştık onunla ehehe :D Böylece grubun Cecil ile birlikte ikinci AXELL üyesi oluyor Lee.Ama,Hoopers Lee, AXELL Lee'den farklı.Hem de çok farklı.Buradaki Lee'nin dansou hali de farklı,haraketleri falan da.
Noa'ya gelirsek ise,henüz onun hakkında sabitleşmiş bir fikrim yok.Little Hoop'dan gelmiş olan yeni üye,göreceğiz bakalım performansını.Henüz onun hakkında bir yorumum yok.
Onları performanslarda,şarkılarda bir an önce görmek istiyorum.


Görüntünün olası içeriği: 8 kişi, gülümseyen insanlar, yazı

Bu arada,şarkı demişken,yeni Hoopers teklisi 9 ağustosta 'Shamrock' adı ile piyasaya sürülecekmiş.
Fotolar beklediğimden daha güzel.Harika bir şey gelecek gibi.


Görüntünün olası içeriği: 8 kişi, ayakta duran insanlar ve yazı

Bi de,slogan 'Eight girls dressed as beautiful boys'dan 'The girls dressed as beautiful princes'a değişmiş.Eskisi daha iyi değil miydi sanki?Bilemedim.
Sabırsızlanıyorruuuuum :) Ama adı garip değil mi biraz?

Görüntünün olası içeriği: 12 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar ve çocuk
çok ponçikler ^_^ farkettiniz mi kadraja sığamamışlar :D
bu arada sahneden bir foto vardı dedim 14 kişi nasıl sığdınız sahneye :D

Bu arada,Sora Ni Saku Hana bitti.Hoopers yazısına Fudanjuku sokmak gibi olacak ama ondan da biraz bahsedeyim bitirirken.Masaki ve Sora'nın ilk turu kazasız belasız,çok hoş bir şekilde bitti.Son konser de Hoopers ile verildi.


Görüntünün olası içeriği: 10 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar ve iç mekan
The Hoopers,Ura Erika ve Kyan Chiaki
yerim sizi :)
eski ve yeni jenerasyonlar bir birine karıştı bu fotoda bildiğin.
senpai'ler kohai'lerle kaynaşırken,eski dostlar hasret giderirkeeen :D

Hatta o konsere Kyan Chiaki(eski Fudanjuku üyesi Momotaro) ve Ura Erika(eski Fudanjuku üyesi Uramasa) da geldi.Bir sürü birlikte fotoları var kendilerinin.
Ve en kötüsü ne biliyor musunuz?Sora Ni Saku Hana'nın son konserinin canlı yayınını kaçırmış olmam...
Olsun,ben umutluyum,inşallah internete düşecek.

Bu yaz beklediğimden de güzel olacak.
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^

Logo Design by FlamingText.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...