FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

1 Temmuz 2017 Cumartesi

Hayran Olduğum Kadın - LP



Selamlar!

Size inanılmaz bir kadından bahsetmek istiyorum.Harika bir kadından.


Belki bilenleriniz vardır.LP,Laura Pergolizzi'yi tanıyanlarınız vardır.Öncelikle kısaca bahsedelim ondan.
LP (Laura Pergolizzi), (18 Mart 1981) Amerikalı pop/rock şarkıcısı ve söz yazarı. Bugüne kadar 3 albüm ve 1 EP yayınlamıştır. Ayrıca Rihanna, Christina Aguilera, Backstreet Boys, Cher Lloyd ve birçok sanatçı için şarkılar yazdı.
Aslen İtalyan kökenli olan Laura Pergolizzi,1996 yılında liseden mezun olduktan sonra Huntington'dan New York' a taşındı ve LP ismini kullanmaya başladı.Bu dönem yoğun bir şekilde klasik rock icra ediyordu. 1998'de Laura'nın performansını gören David Lowery(Cracker) ondan etkilendi ve grubu Gentlemans Blues albümündeki hayalet şarkıları Cinderella'da kendisiyle düet yaptı.2001 yılında ise ilk albümü Heart Shaped-Scar -Koch Records iş birliği ile- yayınlandı ve bu süre içinde Lowery prodüktörü olarak desteğine devam etti. Ardından Los Angeles'a taşındı.
(vikipediden)


LP ile ilgili görsel sonucu


Böyle bazı insanlar olur ilk gördüğünüzde bayılır,hayran olursunuz.Bazı insanlar vardır gerçekten seversiniz böyle.'Vay be' dersiniz.
İşte LP öyle insanlardan.


LP ile ilgili görsel sonucu

Küçük yolculuğuma çıkmadan önce Deep'in tavsiye ettiği şarkıları indirmiştim.Oraya bir uğramıştım ve o şarkı listesinde LP de vardı.Ve ben Other People'ı Deep sayesinde dinledim.
Deeptone,çok teşekkürler.
Şimdi ben Other People'ı açtım.Şöyle bir ineyim de başlarken yorumlara bir bakayım dedim.Aşağıda baya türkçe yorum vardı zira kadın Türkiyede çok seviliyor.Neyse.
'dünyadaki en karizmatik kadın' diye bir yorum okuduktan sonra hafif bir kafa karışıklığı ile izlemeye döndüm.Ve ben şok.


LP ile ilgili görsel sonucu

Sen ne mükemmel bi kadınsın?Sen nasıl kadınsın?Gerçekten kadınsın...
Cidden tekrar edip duruyordum 'nasıl yani şimdi kadın mı?Bu kadın mı?'...
Tek kelimeyle kendisine hayran olmuştum.Bir kadın nasıl bu kadar karizmatik,nasıl bu kadar harika olabilir?Bir kadın erkek stilini,erkek tarzını üzerinde nasıl bu kadar harika taşıyabilir?
Nasıl bu kadar yakışıyordu ona?
Neyse,her şey bir yana yine erkek gibi giyinen bir kadına hayran oldum.
Her zamanki ben işte.
Ama söyleyin,bu kadına hayran olmamak mümkün mü?


LP ile ilgili görsel sonucu

LP,bir çok yandan hayran olunacak bir kadın.
Gerçekten.
Öncelikle,başka kimsede olmayacak farklılıkları var.Gece gündüz güneş gözlüğü takması,cinsiyete önem vermemesi ve giyimindeki farklılıklar.Takım elbiseyi üzerinde harika bir şekilde taşıması ve her şeyle kombinleyebilmesi.Gülüşünün ve sesinin inanılmaz olması.Ukulele çalması,aküstik şarkılarda her yeri yakıp yıkması,şarkı sözleri yazması.İmzası olan kıvırcık saçları ile kusursuz görünmesi.Her türlü kendine hayran bırakan,böyle farklı bir cazibesi olması...
Daha devam edeyim mi?


Tamam, yalan söyledik. Yok öyle süper güç falan. Ama baksanıza şu saçlara! 😍😍

Şimdi bazı akıllılar vardır büyük ihtimalle,işte eşcinsel falan,dincilik taslayanlar,imanlı olanlar falan olacaktır.
Onlara buradan 'güzel diyonuz ama bananeh' diyorum :D
Şaka bir yana,kesinlikle şunu söyleyeyim ki cinsel yöneliminin ne olması ne beni ne de sizi ilgilendirir.Kimsenin ne yaptığı ve tercihleri kimseyi ilgilendirmiyor aslında ama neyse.
LP benim için hayran olunacak bir kadın ve cinsel yönelimi ve ya herhangi bir şey beni ilgilendirmiyor.Kadının sesine ve tarzına aşığım.


Laura pergolizzi smile gif ile ilgili görsel sonucu
'Eğer müziği sizi bayıltmazsa,gülüşü bayıltabilir'
Bu yoruma katılıyorum ^_^

Sizi de en azından hayatınızda bir kere bu muhteşem kadını dinlemeye davet ediyorum.
Kendisi daha çok geçen yılın sonlarında çıkardığı Lost On You ile dikkat çekmiş ama hangi şarkısını dinlesem hayran oluyorum zaten.

Öyleyse yeni LP hayranına merhaba deyin!
Şu an onu dibine kadar tanıma aşamasındayım.Daha çok yolum var tabii. :)

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
LP - Other People
LP - Strange
LP - Lost On You
LP - İnto The Wild
LP - Tokyo Sunrise
LP - Halo cover (Beyonce)
LP - Don't Let Me Down cover (The Chainsmokers) 
LP - Muddy Waters
LP vikipedi
Onedio LP'ye olan aşkınızı artıracak 17 şey
Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. Erkek sandım ilk başta. Bu tür insanları örnek alman ne güzel. Fakat kızlar en çok babalarına hayrandırlar di mi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe ablam da ilk erkek sandı.
      Ama kesinikle doğru,en çok babama hayranım. :)

      Sil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...