2.7.17

Okudum Bitti - Yasmine Galenorn - Kemik Büyüsü (Ayın Kız Kardeşleri #5)



yasmine galenorn kemik büyüsü ile ilgili görsel sonucu
Merhaba!

Ayın Kız Kardeşlerinin beşinci kitabını da bitirdim.

Şimdilik devam etmemeye karar verdim seriye.Bunun bir çok sebebi var.Öncelikle,serinin çoğu kitabını bulamamdan dolayı durmak istiyorum.Ayrıca artık sıkmaya da başladı,özellikle bu kitapta.Zevk alarak okumadığımı farkettim.
Zaten bu seri sadece boş zamanları doldurabilecek,çabuk biten serüvenlerden ibaret.Ama yine de,bu kitapla artık daha az zevk vermeye başladığını hisettim.

Kemik Büyüsü,kız kardeşlerden Camille tarafından anlatılıyor.Bu kitapta Kemik Öğütücü ile baş ediyorlar,Stacia ile.Öteki Dünya ve Dünya kraliçeleri ile başları derde giriyor,olaylar yine içinden çıkılmaz bi şekilde karışıyor.
Ben bu seriyi çok fazla beğenmememe rağmen,Yasmine Galenorn'un yarattığı dünya gerçekten büyüleyici.Her şey için ayrı ayrı uğraşmış,her şey için isim bulmuş ve ayrı bir dünya yaratmak gerçekten kolay bir iş değil.İyi iş başarmış bence.

Diğer yandan dediğim gibi sıkmaya başlıyor.Sanki aynı şeyler devam ediyormuş gibi ve seride bazı şeyler hiç hoşuma gitmiyor.Özellikle Kemik Büyüsü'nü de bitirdikten sonra seriyi (şimdilik) bekletmem gerektiğine karar verdim.
Belki daha sonra devam ederim ama şimdilik kalsın.Zaten sanırım seri devam ediyor.Ben geri dönene kadar biter,ben de rahat rahat okurum diye düşünüyorum çünkü kitapları bulamamaya başladım.
Sonuç olarak,güzel bir kitap,fakat yine de harika değil.Boş zamanları doldurmalık,okunmasa da bir şey kaybetmeyiz diye düşünüyorum bu seri hakkında.
Bu kitabı ben Indila-Run Run ve BTS-Save Me ile okudum.

Uzun zamandır aradığım Hermann Hesse Demian'ı sonunda buldum ve onu bir an önce okumak istiyorum.Nedenini anladığınızı varsayıyorum (BTS'in Wings albümüne konu olan kitap kendisi :D )
Bu da bu seriyi durdurmamın başka bi nedeni aslında.
Bol kitaplı günler.

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. okuma günlüğüm eren'in son yazısına bakınsanaa :) anime müzikleri :)

    YanıtlaSil

Okuduğum bloglar