FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

30 Haziran 2017 Cuma

Yeni Bir Grup - Mamamoo - Ponçik ve İnanılmaz Kızlar


mamamoo yes I am ile ilgili görsel sonucu

Selam!

Ben yokken neler yaptınız bakalım?
Elimde size tanıtmak istediğim müthiş bir kpop kız grubu var.Bu aralar elimi neye atsam beğenmeyen biri olup çıktım,nedense denediğim hiçbir yeni grubu beğenmiyordum,sonunda bir kız grubuna kancayı takmayı başardım.


mamamoo yes I am ile ilgili görsel sonucu

Ve bu grup Mamamoo!Mama-moo,mama-moo,mo-mo-mo-mo!
(ne yapacağım belli olmaz,yakında bi erkek grubunun yazısı da gelebilir,Seventeen'i düşünüyorum ama jpop grupları da var)


mamamoo ile ilgili görsel sonucu

Şimdi önce basitçe Mamamoo nedir ne değildir bahsedelim.
 Mamamoo (Korece: 마마무),  Rainbow Bridge World bünyesinde bulunan dört kişilik Güney Koreli kız grubudur.Grup resmi olarak 19 Haziran 2014'te, "Mr.Ambiguous" adlı şarkılarıyla çıkış yapmıştır. Çıkışları bazı eleştirmenler tarafından 2014'ün en iyi K-Pop çıkışlarından biri olduğu düşünülmektedir. Retro, jazz, R&B konseptleri ve güçlü vokal performanslarıyla tanınmaktadırlar.
(vikipedi'den)

mamamoo yes I am ile ilgili görsel sonucu

Güçlü vokal performansları!Ama gerçekten.Kpop grupları arasında vokalleri en güçlü kız grubu olabilirler.O kadar harika vokalleri var.
Mamamoo bebeklerin çıkardığı ilk sesi simgeliyor.Mama zaten anne demek biliyorsunuz.Yani çocuksu bir hava katmış gibiler o kelimeye.
Fan adları ise Moo-moo.Turp demek :D

mamamoo yes I am ile ilgili görsel sonucu

Mamamoo'u uzun zamandır tanımak istiyordum ama bir türlü fırsatım olmamıştı.Resmen araştıramamıştım yani.Ama geçenlerde bilgisayar başına geçtim ve yeter Menolly artık bak şu gruba dedim.Çok sevdiğim kpop sever ve youtuber olan Ezgi İrem unni de Moo-Moo ve onun bir reaction videosunu izledikten sonra daha fazla istemiştim araştırmayı.Zaten uzun zamandır yeni bir fandoma dahil olma isteği içerisindeydim.

mamamoo ile ilgili görsel sonucu

Ve tada!
Yes I Am'i izledim.Son çıkmış klipleri.Ve bayıldım.
Öncelikle,Yes I Am'in klibi çok güzel.Rengarenk.Dört üye de bir birinden harika görünüyor.Şarkı zaten çok güzel.Ve,dinledikten sonra size koşarak gidip sözlere bakmanızı tavsiye ediyorum zira Mamamoo bu şarkıyla ortalığı sallıyor :D Sözleri cidden harika ama,aşırı hoşuma gitti.

mamamoo ile ilgili görsel sonucu

Yes I Am'i beğenince,hemen koştum diğer klipleri de izlemeye.Aze Gag,Decalcomanie,You're the best,Um Oh Ah Yeah derken,bi baktım hepsini beğendim.
Mamamoo,cidden yeni jenerasyonun kız grupları arasında gördüğüm en tuhaflarından ve en farklılarından olabilir.Vokalleri gerçekten çok güçlü ve diğer yandan farklı konseptler,farklı tarzlar falan deniyorlar.

mamamoo ile ilgili görsel sonucu

Kızların başarılı olmasının sebebi tatlı davranmaları,seksi konsept,büyük şirket ya da şans falan değil,tamamen yetenek diyorum.
Kimse 2ne1 gibi olamaz kız gruplarında biliyorsunuz,nasıl derler,2ne1'ın sarsılmaz bir duvarı vardır.Kimse inkar etmez 2ne1'ın kesinlikle en iyisi olduğunu.Fakat,Mamamoo yeni jenerasyonun en iyilerinden,hatta en iyisi olabilir bence.
ehem ehem Blackpink'den sonra tabii -_- (içimdeki Blink olaya el koyar) 

mamamoo ile ilgili görsel sonucu

Araştırmaya başlayınca,bi ufak şok geçirdim arkadaşlar.
Hwasa maknae,Solar ise grup lideri ve grubun en büyüğü imiş!
Zaten yeni tanışanları en çok şaşırtan şeymiş bu.
Hwasa ya.Hwasa.Lan Hwasa nasıl maknae!Yemin ederim ben kesin en büyük falandır demiştim.Maknae de Wheein,Solar falan diye düşünmüştüm.
Hwasa maknae...Hwasa.
Hazır konusu açılmışken,üyeleri de açıklayayım ben hemen.
(üyelerin genel bilgi kısmı Reçel Kavanozum adlı blogdan alınmıştır)

Solar

Mamamoo solar yes I am ile ilgili görsel sonucu

Gerçek ismi: Kim Yong Sun
Sahne ismi: Solar
Pozisyonu: Lider,Ana vokal
Doğum tarihi: 21 Şubat 1991
Boy: 1.63

Kilo: 43
Benim düşündüklerim:
Ay sen nasıl tatlısın,ay sen nasıl ponçiksin!Ama Solar hanım insan bu kadar maknaemsi olmaz kii ^_^
Ama cidden bu kızda bir en küçük görüntüsü yok mu?Yok mu?
Ama,ıh ıh.Kız grubun en büyüğü.
Ben şok tabii.Gerçi Hwasa daha şok ama olsun oraya daha gelmedik.
Evet,neyse,bu şekerpare,bu bebeğimsi miniğimiz Solar,grubun lideri ve en büyük üyesi olur.Sevimli,havalı,harika,güzel,pirana(evet pirana taklidi yapabiliyor) ve çığlık atabilen bir adet grup lideri kendisi.Solar,Yes I Am'de 'ay bu da grubun miniği herhalde' diye dikkatimi çeken üyeydi.'Ne tatlı,ne minik' demiştim.Sahne ismi de yakışmış ona,çünkü ışık saçıyor adeta.

Moon Byul

İlgili resim

Gerçek ismi: Moon Byul Yi
Sahne ismi: Moon Byul
Pozisyonu: Lider rapper,lider dansçı
Doğum tarihi: 22 Aralık 1992
Boy: 1.65
Kilo: 45
Benim düşündüklerim:
Yazının başlarından herkesten bahsettim ama özel olarak bu kızcağızdan bahsetmedim değil mi?Bi de çok fazla Hwasa dedim değil mi?Şimdi herkes benim biasım Hwasa sanmıştır.
Nayır arkadaşlar.
İlk görüşte aşka inanır mısınız canlar?İşte Moon Byul ile benim aramda olan tamamen bu.
Hwasa'ya hayranım,o başka bir şey.Ama Moon Byul,kesinlikle ayrı bir konu.Yes I Am'i ilk izlediğimde demiştim,işte bu kız.Tamamdır.Ben bu kıza bayıldım.Hem dans ediyor,hem rap yapıyor.Bi de o minik,tatlış suratı...Üyeler arasındaki farklı tarzı...
Moon Byul'la ilk gördüğümden beri bakışıyoruz.Kendisiyle farklı bir ilişkideyim :D
Neyse,daha fazla söylersem herhalde kızı nüfusuma falan geçirmem gerekcek :D
Allahım ne diyom ben?
Moon Byul,grubun rapper ve dansçısı.Bir rap yapıyor yeme de yanında yat.Ayrıca benim ilk gördüğümden beri tek ve ilk,kimseye vermediğim,sadece bana ait biasım olur :D Canım unni'm.
Bende oluyor bazen,bazı gruplar oluyor ki bias seçemiyorum.Önce birini söylüyorum,sonra diyorum hayır,işte bu olmalı.Mesela Girl's Day'de,Got7'da öyle olmuştu.Fakat,bazı gruplarda da direk diyorum ki, işte bu.İşte bu olmalı.Red Velvet,Blackpink,One Ok Rock ve Mamamoo öyle gruplardan mesela.Joy'u,Lisa'yı,Taka'yı ilk gördüğümde atlamıştım.Moon Byul da benim için ilk görüşte aşk.

çok uğraştığım meşhur kolaj
Soldaki Fudanjuku Light ve sağdaki Moon Byul
benziyorlar sanki :D


Ve Um Oh Ah Yeah klibinden sonra daha bir bağlandım kıza.Klibi izleseniz anlarsınız.Kendisi orada çok aşırı tatlı,erkek kılığına giriyor.(Hwasa da giriyor ama ondan Hwasa'nın bölümünde bahsetmeliyim zira onunki inanılmaz :D ) Cidden erkek kılığında bir insan bu kadar tatlı olur mu?Fudanjuku Light'a benzetmiştim hatta.Şu an yaptığım kolajı da görüyorsunuzdur :D
MoonByul Exo'dan Xiumin'e ve BtoB'den Minhyuk'a çok benzetiliyor,hatta erkek kılığına girince,saçlarını kestirince falan Xiumin'e inanılmaz derecede çok benzemişti.Ama gerçekten çok hoş ve tatlı bir suratı var,Xiumin'e çok benzemiyor muuu?Yanılmıyorsam bir ara onlara benzemekten hoşlandığını söylemişti.
Ay yerim ben bu kızı.

Wheein

Mamamoo wheein yes I am ile ilgili görsel sonucu

Gerçek ismi: Jung Whee In
Sahne İsmi: Wheein
Doğum tarihi: 17 Nisan 1995    
Pozisyon: Lider vokal,Ana dansçı
Boy: 1.62

Kilo: 43
Benim düşündüklerim:
Wheeeein!Sen ne güzelsin,ne tatlısııın
Grubun deli üyesi diyebileceğimiz Wheein.Grubun delileri olarak Wheein ve Hwasa birlikte delirmeyi çok severler.Cidden maknae line'ı çok oyuncu çok deli bu grubun ve ben bayılıyorum.
Çok güzel dans eder ve sesi aşırı güzel.Kendisi de aşırı güzel.Ama cidden güzel.Gamzeli ayrıca,o yüzden de ayrı bir çekiciliği var.
Bu kızı birlikte yiyelim bence.

Hwasa

Mamamoo hwasa yes I am concept photo ile ilgili görsel sonucu

Gerçek ismi: Ahn Hye Jin
Sahne İsmi: Hwasa
Doğum tarihi: 23 Temmuz 1995
Pozisyon: Ana rapper,lider vokal,maknae
Boy: 1.62

Kilo: 44
Benim düşündüklerim:
Grubun maknae olan ama aynı zamanda olmamakta direnen maknae'sini sizlerle tanıştırmaktan mutluluk duyarım!
Evet,bu da en küçük üye.Hwasa.
Yahu bu nasıl en küçük üye?Biri açıklasın bana.
Aslında,Hwasa kamera arkasında oldukça oyuncu,tam bir maknae.Delinin biri.Fakat kamera karşısında,kliplerde falan gerçek bir tanrıça.(ehehehe) Kendisi hayran olunacak bir kadındır.Grubun rapper'ı olsa da,müthüşmel,inanılmaz bir vokali vardır.Yani bu da rapper ama yeme de yanında yat bir vokali vardır diye tanıştırabiliriz.İşte Mamamoo da öyle bir grup rapper'lar şarkı da söyleyebiliyor arkadaşlar değerini bilin.
Ama cidden Hwasa'nın sesi heryerde bulamayacağınız bir ses.Çok derin,çok inanılmaz bir sesi var.
Hwasa'ya hayranım.Sarı saçın en iyi durduğu idollerden biri.Ayrıca aşırı havalı,aşırı güzel,çok farklı bir suratı var.Başka birinde böyle surat gördünüz mü?
Hwasa hem tatlı,hem oyuncu,hem havalı,diva tarzında,hem de azcık bad girl bir maknae.
Ayrıca,yalan söylemeyeyim Hwasa ilk baktığımda beni şöyle bir kendine çekmedi değil.Zaten kadın harika ama,sonra Moonbyul çıktı ve beni seçti.
Bu gün ne var bende böyle saçmalıyorum yarabbim? :D
Ama cidden Hwasa ile şöyle bir bakıştık.Ama sonra Moonbyul geldi ve Selam Menolly dedi sonra ben aşık oldum kkkk :D
BTS gibi yani biasım ilk az daha Suga olacaktı sonra Jungkook çıktı dedi ben golden maknae tanışalım mı falan :D


Mamamoo hwasa um ah oh yeah ile ilgili görsel sonucu
Bu tip ne Hwasa? :D

Hwasa'nın Um Ah Oh Yeah klibindeki tipi de ayrı bir konu.İnanılmaz yaa.İnanılmaz Hwasa. :D
Üyeler de bu kadar işte.
Mamamoo,Yes I Am ile salladı ve sallıyor şu an ortalığı.Blackpink ile her müzik listesinde birinciler ve ödüllere doyuyorlar.Aferin onlara.
Ben de yeni Moo-Moo.Mamamoo tanıtımı da böyleydi.
Size tavsiyem bütün şarkılarını dinlemeniz.Ama öncelikli olarak çıkış şarkıları Mr.Ambigious,Yes I Am,Decalcomanie,Piano Man,You're the best,Um Oh Ah Yeah,Aze Gag,Taller Than You'a bakmanız önce.Hepsi harika ama benim kişisel favorim Aze Gag.
Mamamoo youtube oynatma listesi
Neyse işte siz beni yormayın da hepsini dinleyin.
Dolu dolu Mamamoo ile geçsin gününüz.
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. Oley yazmışsın ^^ favori kız grubum , belki de tek kız grubum :D çok manyaklar ya , varyete Showlarda çok komikler , izlereken gülmekten gözümden yaş geliyor :D sesleri de müthiş ^^ Hwasa makyajdan büyük duruyor ya , makyajsız bir foto gördüm şok oldum yani :D
    Moon byul btob minhyuk ile acayip benziyor bence , hatta ikisi birlikte de foto filan paylaşmışlar :D
    , benim favori şarkım , mr piano man , çok harika ya , Retro olduğu içinde olabilir tabi ^^
    birde cover yaptıkları şarkılar var , bilmiyorum dinledin mi onlarda çok harika , özellikle delilah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesleri harika zaten,bundan sonra Blackpink'den sonra adamakıllı takip ettiğim az sayılı gruptan biri olacak.
      Kesinlikle harikalar :D

      Sil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...