16.11.16

THE HOOPERS&AXELL - Little Hoop



Merhabalar.

Gecikmiş ve hemen bitmesini istediğim bir yazıyla karşınızdayım.The Hoopers ile ilgili bir haber bu sefer.The Hoopers hakkında bir yazı yazmıştım,Fudanjuku'nun kardeş grubu.O da bir dansou grubu.

Aslında bunu geçen ay yazmam gerekiyordu,ama üşendim,ve üşene üşene ekimde yazılması gereken yazı kasımda yazıyorum.Gerçekten çok güncelim.

Bu gün The Hoopers ve AXELL'in(AXELL hakkında da bir yazı yazmıştım,o yazı için tık) yeni kardeş grubu Little Hoop'dan bahsedeceğim.Little Hoop geçen ay(ekimde) The Hoopers ve AXELL aracılığı ile seçilmiş 6 yetenekli kızdan oluşuyor.Henüz performansları ya da şarkıları ile ilgili bilgi yok ama üyeler ve profilleri hakkında bilgilere sahibiz.

The Hoopers'ı çok sevdiğimi bilirsiniz,Fudanjuku'yu ne kadar seviyorsam,The Hoopers da o kadar ayrı bir yere sahip bende.Aynı zamanda en sevdiğim üçüncü grup,Fudanjuku ve Bangtan Boys'tan sonra.Yakında en sevdiğim 10 asya grubu yazısını hazırlamayı düşünüyorum,ne dersiniz?

Little Hoop dediğim gibi altı üyeden oluşuyor;Kanata,Kai,Kaoru,Rei,Noa,Aoi.

Kanata



Adı:Kanata
Doğum tarihi: 9 temmuz, 1996 (20 yaşında)
Doğum yeri:Chiba Prefecture,Japonya
Boyu:164sm
Kan grubu: A
Özelliği: Tiyatro, dans
Aysel'in düşünceleri:
Little Hoop'un Mirai'si olarak düşünebilirsiniz,bence Mirai'ye benziyor.Sanırım lider o.

Kai



Adı:Kai
Doğum tarihi: 13 temmuz, 1999 (17 yaşında)
Doğum yeri:Gunma Prefecture,Japonya
Boyu: 164sm
Kan grubu: B
Özelliği: Rondato, araba tekerlekleri
Aysel'in düşünceleri:
Ne alaka diyebilirsiniz ama bence Kai The Hoopers'tan Haruki'yi andırıyor.
Kaoru



Adı:Kaoru
Doğum tarihi: 7 ocak, 1997 (19 yaşında)
Doğum yeri: Tokyo,Japonya
Boyu: 162sm
Kan grubu: B 

Özelliği: davul, gitar
Aysel'in düşünceleri:
Little Hoop'un Sena'sı olarak düşünüyorum,nedense bir birlerine benzetiyorum.

Rei



Adı:Rei
Doğum tarihi: 26 mart,1999 (17 yaşında)
Doğum yeri: Tokyo,Japonya
Boyu: 162sm
Kan grubu: AB
Özelliği: Gitar
Aysel'in düşünceleri:
Bana The Hoopers'tan Mizuki'yi andırıyor.

Noa



Adı:Noa
Doğum tarihi: 22 mart,2000 (16 yaşında)
Doğum yeri: Kochi,Japonya
Boyu: 162sm
Kan grubu: A 

Özelliği: yüzücülük
Aysel'in düşünceleri:
Noa benim için Little Hoop'un Makoto'su ve benim favori üyem.

Aoi



Adı:Aoi
Doğum tarihi: 3 şubat, 2001 (15 yaşında)
Doğum yeri: Kagawa Prefecture,Japonya
Boyu: 163sm
Kan grubu: B 

Özelliği: karate, Rondato, araba tekerlekleri, tornalama
Aysel'in düşünceleri:
Little Hoop'un Yuhi'si ve grubun en küçüğü.

Evet,üyeler bu kadar.Little Hoop hakkında başka haberler buldukça sizinle de paylaşacağım.Çok küçükler değil mi?AXELL üyelerinden bile küçükler.Ben en çok Noa'yı sevdim.

Bu arada,The Hoopers Fantasia turu başlamış.Ben Fantasia albümüne bayıldım,siz seviyor musunuz?Albümden en sevdiğim şarkı JelousyxSunset.

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Linkler:
The Hoopers resmi sitesindeki Little Hoop yazısı
Tumblr bloğunda Little Hoop yazısı

2 yorum:

  1. Ay bunlar çok küçükmüş ya ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok küçükler ^^ Başarılı olacaklarını düşünüyorum. :)

      Sil

Okuduğum bloglar