23.10.16

Grup Tanıtımı - AXELL

Axell lucky holiday ile ilgili görsel sonucu

Herkese merhaba!
Belki çoğunuz artık bıktınız ama ben bıkmadım.Başka bir müzik grubuyla daha karşınızdayım.Hatta bu yazıdan sonra bir tanesini daha yazmam gerek,ne zamandır aklımda idi bunlar.
Hemen başlayalım.



Axell lucky holiday ile ilgili görsel sonucu
Aslında ne zamandır aklımdaydı bu grup,çok da beğenmiştim.Ama grup hakkında hiç bir içerik bulamadığımdan yazamıyordum hakkında.Sonunda yeter artık deyip yazmaya karar verdim.

Maalesef AXELL adlı grubun(daha detaylı anlatacağım) türkçeyi bırakın ingilizce bir vikipedi'si bile yok.Bu yüzden ben de japonca'dan ingilizceye çevirmek zorunda kaldım.Google Çeviri sağ olsun,çok güzel çevirdi.

Şimdi,AXELL de aynen Fudanjuku ve The Hoopers gibi bir dansou grubu,yani erkek gibi giyinmiş,erkek stilindeki kız grubu.

Axell lucky holiday ile ilgili görsel sonucuAslında bu gruba ilgi göstermemin en büyük nedeni,bir süre önce yazısını yazmış olduğum The Hoopers grubu.Grubun üyelerinden(en yeni üyelerinden) Cecil de bu grupta,grubun lideri.O yüzden grup özellikle dikkatimi çekti.

AXELL de The Hoopers gibi 2014'te ilk çalışmalarına başlamış,bir çok davete katılmak,çıkışı medyaya duyurmak,başka grupların dans cover'larını yapmak gibi mesela.Grup ilk başladığında beş kişiymiş,şu an ise grup üç tatlı kızla yoluna devam ediyor.
Yeni olan bütün dansou gruplar gibi AXELL'in de çıkış yapmasında ve devam etmesinde Fudanjuku'nun çok yardımı olmuş.The Hoopers'ın üyelerini de onlar seçmişlerdi,zaten Japonya'da dansou diyince insanların aklına ilk onlar geliyor.
Üyelere gelirsek:
Şu anki üyeler,Cecil,Lee ve Shion.

Cecil

AXELL cecil ile ilgili görsel sonucu

Gerçek adı:Cecil
Grup lakabı:Centimeter
Doğum tarihi:07.02.1997 (19 yaşında)
Doğum yeri:Kyoto,Japonya
Kan grubu:B
Üyesi olduğu gruplar:The Hoopers(15 kasım 2015'ten beri),AXELL(2014'ten beri)

Lee

AXELL lee ile ilgili görsel sonucu

Adı:Lee
Doğum tarihi:09.10.1998 (18 yaşında)
Doğum yeri:Chiba,Japonya
Kan grubu:O

Shion

AXELL shion ile ilgili görsel sonucu

Adı:Shion
Doğum tarihi:03.07.1998 (18 yaşında)
Doğum yeri:Saitama
Kan grubu:A

Gruptan şimdiye kadar iki kişi çıktı.Nozomu ve Asuka.

Nozomu

AXELL nozomu ile ilgili görsel sonucu

Gerçek adı:Nozomiyume
Grup lakabı:Nozomu
Doğum tarihi:08.03.1997(19 yaşında)
Doğum yeri:Shizouka
Kan grubu:B
AXELL'den ayrıldı:Ağustos 2015

Asuka



Adı:Asuka
Doğum tarihi:09.05.1997 (19 yaşında)
Doğum yeri:Chiba
Kan grubu:O
AXELL'den ayrıldı:24 Nisan 2016

Hepsi çok genç,değil mi? :) Ben en çok Shion'u seviyorum.

Axell lucky holiday ile ilgili görsel sonucu

Yazı bu kadar.Bu arada,grubun ilk single çalışması,Lucky Holiday,bu yıl 31 ağustosta çıktı.Şarkı,Bananya adlı televizyon animesinin ending'i olacak. :)


Lucky Holiday'i izlemek için:
Sanırım yazı bu kadar.Fudanjuku,The Hoopers ve AXELL kardeş gruplar bu arada,yani üyelerin birlikte fotoğraflarını görürseniz şaşırmayın,birlikte çok fotoğrafları var,hatta bazı kaynaklarda The Hoopers ve AXELL-Fudanjuku'nun Küçük Kardeşleri diye geçiyor.

Başka yazılarda görüşmek üzere! 

Linkler:

2 yorum:

  1. axell in şarkılarını ben bulamıyorum nerden dinleyebilirim

    YanıtlaSil

Okuduğum bloglar