8.7.14

Oruç tuttum!

 Merhaba arkadaşlar.İşte yine buradayım ve bilin bakalım ne yaptım?Oruç tuttum.Annemin bütün ısrarlarına rağmen iftara kadar dayanacağım.Zaten annem de harika yemekler hazırlıyor.Oruç tutmak bence iyi bir iş ve ben de bu işe başladım,sahurda kalkıp güzel bir kahvaltı ettim,annemle ablam bana ne kadar aç olduğumda onlara söylememi söyleseler de ben sonuna kadar bu işi götürmeğe kararlıydım.Ve kimsenin de ısrarlarıyla duracak da değildim.Size de tavsiye ederim,şiddetle! :)

Dünyanın her yerinde müslümanların oruç tutup iftar açtığı bu bayram,daha önce de paylaştığım yazıda dediğim gibi iftar yemeği verir ve oruç tutarlar.Bu bayramda edilecek dualar kabul olur. :)

Öte yandan bu bayram marifetli eller için de çok güzel bir sofra kurma fırsatıdır.İftar açan kaç insan bu marifetli ellerin yaptığı yemeği afiyetle yedi?Tabi ki hepsi!

Ramazan bayramı en sevdiğim bayramlardan biri ve daha önce paylaştığım yazıda da dediğim gibi Ramazan bayramı benim yaşadığım ülke olan Azerbaycan'da da kutlanıyor,oruç tutuluyor ve iftar veriliyor. :)

Ablam Ramazan bayramının bütün günleri oruç tutmak istiyor ama ben sanırım bunu yapamayacağım.Zaten bu gün için annemi zor ikna ettim,bir de başka günler mi,hayatta izin vermez annem.Zaten ablama sabah kalktığında beni uyandırmaması için talimat verdi.Bir de gelecek Ramazan'a yani. :)

Bu arada benim de zaten midem kazınmıyor değil,ama oruç tuttum mu,sonuna kadar tutacağım.İftara kadar bekleyeceğim.Hem benim annemin elleri de marifetlidir,ondan güzel bir iftar bekliyoruz ailecek.İftarı dört gözle bekliyorum! :D

İyi Ramazanlar herkese! :)
Alida Marmaris 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar