9.7.14

Hayvan pisikoloğu tavşan bakıyor-Kardelen'in Şimşek kız'ın güncesi'nden pozları



Bu gün bahçemizde böyle beyaz bir tavşana rastladık.Ablam fotoğrafını çekti ben de sizinle paylaşıp yüzünüzde bir gülümsemeye yol açmak istedim.Umarım başarılı olmuşumdur.

 Tavşanı yakalayıp eve getirmek istedik ama sevimli şey bizden hızlıydı.Onu koşarken bir görseniz,insan kanguru sanar valla.İsmini bile düşündüm,Kardelen.Bu arada bizim otları sevdi galiba,sürekli geliyordu.Bir dahaki gelişinde annem yemeğe bir şey koyacak önüne.Çok tatlı ama değil mi?Resimleri ben yaptım emeğe saygı lütfen. :)

Tavşan çok güzel ve bizim olmasını çok isterdim.Daha ileri yaşlarımda bir tavşan almayı planlıyorum.Bakalım,nasıl olacak. :)

İşte başka resimleri. :)


Tavşan aleminde bir şekil sahibi tavşan. :D








Paparazilere(yani bize)yakalanmış olan ve kaçmaya çalışan Kardelen. :D


 İyi eğlenceler! :D

Alida Marmaris

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar