10.7.14

Kitap tanıtımı-Serkan Özel-Kapalı gişe yalnızlık



 Canı yanardı... "Geçmiş olsun!" derdim.
Yüreği burkulurdu... "Geçmiş olsun!" derdim.
"Ama seni seviyorum..." derdi. "Geçmiş olmasın!" derdim.
Niye biliyor musunuz?
Çünkü aşktı benim tek derdim...
Ama her şey gibi bu aşka da geçmiş oldu.
Zaten "Güzellik geçicidir..." demişlerdi ve haklıydılar çünkü benim sevdiğim de bir güzellik yaptı ve bizi geçmiş oldu.
Sonra ne mi oldu?
Sonrasını biliyorsunuz zaten...
Hem o benden geçmiş oldu hem de ben kendimden geçmiş oldum...
-Serkan Özel-




Uzun zamandır paylaştığım kitap tanıtımlarının en garipidir bu herhalde.Yani,bu kitap tanıtımı uzun zamandır gördüğüm en garip sözlerle yazılmış.Kısa ama çok kitapta göremeyeceğiniz kadar anlamlı sözlerle.Bu kitabı okuduktan sonra okurlar belki de 'Geçmiş olsun' kelimesinin önemini idrak etmiş olurdular. :)

Tabi sizi ben zorlayamam ama 'Geçmiş olsun' kelimesinin gerçekten hayatta büyük bir önemi var,çünkü en kötü acıları bile dosttan gelen bir 'geçmiş olsun' lafı ile unuta bilirsiniz.En büyük kayıpları bile hastanede verirken dostların,arkadaşların,yakınların ve aşık olduğunuz kişilerin 'geçmiş olsun'larıyla düzele bilirsiniz.'Geçmiş olsun' kelimesi ile bazen her şey geçe biliyormuş.'Geçmiş' diyormuşuz ve gerçekten de geçiyormuş.Bence bu kitap da 'Geçmiş olsun' kelimesinin hayattaki önemi ve bazen söylendiğinde en önemli acıların,en önemli aşk ve arkadaşlıkların,en önemli kötü ve ya iyi olayların geçmesine neden olan bir kelime olduğunu okurlara anlatıyor ola bilir.Deneyin derim ben. :)

Tabi denemek sizin elinizde.İsterseniz tam takır bir pdf'yi elinizin tersi ile ite de bilirsiniz,isterseniz ayağınıza kadar gelmiş olan fırsatı değerlendirip pdf'yi hemen indire de bilirsiniz,karar sizin.Ama bende pdf var tabi,keyfiniz bilir. :)

İndirmek ve ya satın almak isteyen arkadaşlarımı bekletmeden kitabı okumak için olan seçenekleri paylaşacağım. :)

Kitabın pdf'sini indirmek için buraya tıklayın.
Kitabı satın almak için buraya tıklayın. 


Dikkat:Bu kitap idefix.com sitesinden alınmıştır.Kitabı satın alırken bir sorun çıkarsa bunu idefix.com sitesine bildirin.

İyi okumalar! :D



Alida Marmaris

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar