11.7.14

İftarda dondurma keyfi


 Merhaba arkadaşlar.E yaz geldi,beraberinde dayanılmaz sıcakları da getirdi.Sabah akşam ev osmanlı hamamı gibi.Bu havaların güzelliği de soğuk bir şeyler yemek.İftarda karpuz yeriz biz ailecek.Daha sonra annem hepimize tabakta dondurma verir.Biz de tadını çıkartırız.Ben de sizinle dondurmayı paylaşmak istedim.

 Dondurma vanilyalı ama üzerine bir de vişne suyu sıkıp içine
de vişne koyunca ayrı bir lezzetli oluyor.Denize gitmek için daha erken diye düşünüyoruz,işte bu yüzden vantilatör sabah akşam açık oluyor.

Ama idare ediyoruz,akşam üzeri olunca hava serinleşiyor,güneş biraz batıyor.Biz de ablamla dışarı çıkıp-tabi benim bitmek bilmez ısrarlarım sayesinde-biraz oynuyoruz,daha doğrusu ben ablamı güç bela oynamaya ikna ediyorum.Görüyorsunuz işte,monoton hayatımıza katabildiğimiz kadar eğlence katmaya çalışıyoruz.Ama tabi mutsuz da değilim.Bu havaların keyfini çıkarıyorum,dondurmanın,karpuzun ve topun keyfini çıkarıyorum.Yaz tatili olduğu için dersleri düşünmemeğe çalışarak ola bildiğince eğleniyorum.Şimdiden söyleyeyim, tatil bitince ve paylaşımlar azalınca kimse mızmızlık etmesin diye herkesten özür dilerim.


Benim tatilim keyifli geçiyor,umarım sizinki de öyledir. :)

İyi tatiller! :)
Alida Marmaris



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar