25.3.14

Tangled and Frozen-Toplu film eleştirisi

Merhaba arkadaşlar bu gün yine bir toplu eleştiri yapmam gerek.Uzun süre önce izlediğim Tangled ve Frozen Disney filmlerinin eleştirilerini yapmadığımı fark ettim.Bu çok kötü bir durum.Böylece ben de dün yaptığım gibi iki filmi de toplu eleştiri şeklinde  yapmaya karar verdim.Ne de olsa ikisi de bir-birine benziyor.İkisini de çok seviyorum.Kristoff ve Eugene bir-birlerine benziyorlar.Rapunzel ile Anna da çok komik ve güzeller.İkisi de benim çok sevdiğim Disney kahramanları.İkisinin de eleştirisini yapmak için bir toplu eleştiri hazırladım.Umarım beğenirsiniz. :D














TANGLED

 Tek kelime ile harika.Tangled'i ilk kez izlediğimde isminden ve Disney çizgi filmi olmasından dolayı tereddüt etmiştim.Fakat filmi izlediğimde bayılmıştım.Film ilerledikçe heyecan artıyor ve film daha da akıcı hale geliyor.Bu film bende anlatamayacağım kadar güzel duygular uyandırıyor.Eugene'nin komikliği de bütün film boyunca beni eğlendirdi.Eugene aslında kendine taktığı 'Flin Reader' ismi ile bir hırsız.Muhafızlardan kaçarken kendini Rapunzel'in olduğu kulede bulur.Yapacak bir şey olmadığından kuleye tırmanır.Ve Rapunzel ile tanışır.Ve onların komik, bir o kadar da akıcı maceraları başlar.
"Burnumu hiç düzgün çizemiyorlar!"








FROZEN

Frozen de tek kelime ile harika.Artık Disney filmlerine hayır demediğim için Frozen'i de rahatlıkla izledim.Çok da beğendim.Kabul etmeliyim ki, Frozen gerçekten de kardan bir dünya.Sihrin başımıza neler getire bileceğinden bahs ediyor.Ve saf bir kardeş sevgisinden.Filmi izleyenler ne demek istediğimi gayet tabi anlamıştır.Filmin ana noktası olan Anna ve Kristoff'un başına neler gelecek onu da görüyoruz bu filmde.Dehşet güzel,maceralı,fantastik,hüzünlü ve komik bir Disney filmi izlediğimi söylemek isterim.Bu kadar duyguyu bana bir arada yaşattığı için Disney'e teşekkür etmem gerek.Ayrıca filmde özellikle en komik olan karakter ise Olaf.Olaf'ın komikliği,Anna ve Kristoff'un maceraları,Elsa'nın Anna'ya yaptıklarını izleyerek hüzünlenmek ve daha binlerce güzel duygu geçiyor içimden.Filmin her zerresi bana Tangled ve Brave'i hatırlatıyor.İçinde Epic'de var biraz.Ama izlemeğe değer ve herkesin bayılacağı bir Disney filmi.Bunu kaçırmayın! :D


Paylaşımımı burada bitirip size iyi günler dilemek isterim.Yayınlarımı mütemadiyen okuduğu için değerli okurlarıma teşekkür ederim.Hoşça kalın! :D


-Alida-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar