17.6.18

The East Light 'Love Flutters' Albüm İnceleme



Selam!

Yine uzun süre sonra buradayım.
Aslında uzun değil,yine de bir süre buraya yazı girecek hevesi kendimde bulamadım.Başka da bir sürü işim birikmişti,yaz benim için biraz çabuk geldi.
Ama bir an önce işleri düzene oturtmam gerekiyor,ve buraya da yazmam gereken bir sürü yazı var.




Yazın gelmesiyle bir sürü kpop/jpop grubu geri dönüş yapıyor.Bunların arasında Fudanjuku,Blackpink ve East Light gibi güzel gruplar var.

TEL dönüş yapalı bir ay oluyor ama,neyse...



The East Light,benim BTS'den sonra en sevdiğim erkek grubu oluyor.Kendileri en gözdelerimden olurlar,yaşları da bana yakın ayrıca,severek dinlediğim bir grup.
TEL,tam adıyla The East Light 3 kasım 2016 yılında çıkış yapmış kpop erkek grubudur.Grup Holla şarkısı ile çıkışını yaptı,Media Line Entertainment altında müzik yapıyorlar.Şimdiye kadar You're My Love,I Got You,Real Man olmak üzere single'lar ve 'Six Senses' adlı bir mini albüm çıkardılar.Grup pop-rock,pop ve elektronik tarzında müzik yapıyor,iki gitarist,bir baterist ve üç vokal olmak üzere altı üyeden oluşuyor.Fan adları Sun.
daha fazlası için tıklayın



Ve yakın zamanda,24 mayıs tarihinde de 'Love Flutters' adlı yeni mini albümleri ile geri döndüler.

Bu albümden sınavlarım ve başka bir sürü sorun sağolsun geç haberim oldu.O yüzden çıkmadan önce ne teaser ne bir şey izledim.Ne beklemem gerektiğini de bilemeyerek albümü dinledim.

Albüm sekiz şarkıdan oluşuyor.



İlk önce,albümün ana şarkısı Love Flutters.
Müthiş eğlenceli bir klibi de var bu şarkının.Klipte bolca meyve(muz,elma,ananas ve saire),aegyo ve bitki görebilirsiniz.Oldukça egzotik bir klip bence,grubun mv yönünden iyice gelişmeye başladığını düşünüyorum.Zaten yaz öncesi çıkan bir şarkının,özellikle de böyle eğlenceli bir şarkının böyle egzotik,ter temiz,rengarenk bir klibi olmalıydı.Eğer izlerseniz neden bahsettiğimi anlayacaksınız,çok tatlı bir klip.
Bu şarkıyı özellikle instrumental olarak çok beğeniyorum,bence gitaristler ve baterist çok iyi iş çıkarmış.Tazeleyici,eğlenceli bir ritmi var şarkının ve kendini dinlettiriyor.Çok daha kaliteli bir şarkı,öncekilere göre bence.Grup kendini geliştirmiş.
TEL - Love Flutters m/v
TEL Love Flutters eng sub

Üyelere gelince ise,ben artık instrumental takımın kliplerde daha fazla görünmesini istiyorum.Seokcheol,Seunghyun ve Junwook üçlüsünden bahsediyorum.Görünüyorlar görünmesine ama,bence yetmiyor.Özellikle de bias wrecker'm olan Seokcheol'u daha çok görmek istiyorum.
Vokal takımından bahsetmek istemiyorum.Eun Sung ve Sagang'ın sesi gittikçe gelişiyor,hala sunbae gruplara bakınca vokalde biraz zayıflar(normal çünkü daha çok küçükler) ama bence gittikçe güzelleşiyor vokalleri.
Sagang klipte aegyo'ları ile bizi coşturuyor.Onun gruba verdiği farklı tonu seviyorum,güzel bir aurası ve gruba yakışıyor.Çok tatlı bir çocuk.
Eun Sung'un yine havalı takıldığını bu klipte de görebilirsiniz :D Diğerlerinden biraz daha büyük olması,grubun ana vokali olması ve başka nedenlerle özel bir havalılığı var kendisinin.Sesi grupta en sevdiğim.
Woo Jin ise...Sanırım söyleyebileceğim tek şey fazla hızlı büyüyor olduğu :D Gerçekten ama.Grubu ilk dinlemeye başladığımda(geçen yıl falan) Woo Jin gözüme çok küçük görünmüştü,hatta kendimden bile daha küçük görmüştüm.Ama çocuk inanılmaz hızlı büyüyor,daha sadece bir yıl geçmesine rağmen boyu almış başını gidiyor,vokali de öyle tabii.
Üyeler de ona lakap takmışlar,'giant maknae' diye :D

my bias wrecker *_*


Albümün ikinci şarkısı Never Thought (I'd Fall in Love).
İlk şarkıdan gazı almış,öyle devam etmiş gibiler :D
İkinci şarkı da birinci gibi enerji dolu.Akılda kalıcı bir şarkı.
Sabah uyanırsınız da,hadi güne başlamadan güzel bir şeyler dinleyim dersiniz ya.İşte bu şarkıyı dinlerseniz moralinizi yükseltir.Denenmiştir,bende gerçekten işe yaradı. :D
TEL - Never Thought I'd Fall In Love eng sub

Eun Sung ve meşhur ananas :D


Üçüncü şarkı,kişisel favorim,sürekli ama sürekli dinleyip artık ezberlediğim Let Me Stay With You.
Tüm albüm çok güzel,özellikle ana şarkı ama,hiçbiri bu şarkı kadar harika olamaz.Tek beğenen de ben değilim zaten.TEL öyle bir şey yapmış ki,tüylerimi ürpertiyor.Vokaller güzel,altyapı hoş,şarkı kayıp gidiyor resmen...
Albümde en çok dinlediğim şarkıdır.Özellikle üyelerin bunu söylediği bir geri dönüş performansı var,kesinlikle izlemelisiniz.Gerçekten çok başarılıydı.
O zaman let me stay with you,let me hold you closer ~
TEL - Let Me Stay With You eng sub
TEL - Let Me Stay With You Music Bank performansı



Dördüncü şarkı,Never Let Go.
Let Me Stay With You şarkısından sonra ikinci favorim.
Bu albümdeki bir çok şarkı ile aynı altyapıda,yormuyor,elektronik,sürükleyici bir tınısı var.Benim çok hoşuma giden bu şarkı,bunu da çok dinliyorum.
TEL - Never Let Go eng sub



Beşinci şarkı,albüm yayımlanmadan önce single olarak yayımlanan Are You Okay.
Bu single olarak klibi ile birlikte yayımlandığı zaman,ben ilk izleyenlerdendim.Çok da beğenerek dinlemiş,hemen indirmiştim.Hala da en sevdiklerimdendir,uzun zaman söyleyip durmuştum.Woo Jin ve Sagang'ın rap yeteneklerini gösterdikleri,Eun Sung'un sesinin en güzel duyulduğu şarkı.Bir de klibi vardır ki, ben ne zaman izlesem yeniden aşık olurum.
TEL - Are You Okay eng sub
TEL Are You Okay m/v



Altı ve yedinci şarkı,daha önce yazısını hazırladığım Real Man single çalışmasından Real Man ve Don't Stop.
Real Man hakkındaki tüm düşüncelerimi zaten önceki yazıyı okuduysanız biliyorsunuzdur,çok beğenmiştim.Eğer okumadıysanız aşağıdan oraya gidebilirsiniz.
İkisi de çok harika şarkılar.Özellikle Don't Stop şarkısının yeri bende çok ayrıdır,sonsuza kadar dinleyebileceğim bir şarkı,bence TEL'i en iyi anlatan şarkılardan.(tabii Holla'dan sonra :D)
TEL Real Man inclemesi

ve klip boyunca Woo Jin'e eşlik eden meşhur elmalar :D


Albümün son şarkısı,TEL'in sevgililer günü zamanında yayımladığı Valentine's Day.
Çok çok tatlı bir şarkı,şubatta çıkmıştı,o zaman da beğenerek dinlemiştim.Eğer bu grubu kaçırmadan takip ediyorsanız,bu tür özel şarkıları ve cover yapmayı çok sevdiklerini biliyorsunuzdur,üyelerin bir sürü farklı cover çalışmaları da var ve gidip bir  bakmanızı tavsiye ederim.
Size Ikon'un şarkılarından Love Scenario için yaptıkları cover'ı,yılbaşına özel şarkıları My Wish'i(Junwook da vokal yapıyor bu şarkıda!),Maroon 5 Girls Like You cover'nı,BTS Coffee ve DNA cover'larını tavsiye ediyorum.Tabii siz daha fazla da izleyebilirsiniz,çünkü açıkçası keşfedilmeye ihtiyaçları var.
TEL - Valentine's Day eng sub

Albüm bu kadardı.Umarım şarkılardan en azından birini dinlemişsinizdir.Yazıyı buraya kadar okuyan herkese kucak dolusu teşekkürler,bundan sonra buradan ayrılmamak dileğiyle.
The East Light'a bir şans vermenizi umuyorum.Bunu minik bir Sun dileği olarak kabul edin ve en azından bir şarkılarını deneyin.Kim bilir,belki beğenirsiniz?
The East Light,fighting!Sun,fighting!

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

1 yorum:

Okuduğum bloglar