28.1.18

The East Light - Real Man&Six Senses İnceleme



Yeniden selam!

East Light geri döndü!

şey aslında bayadır döndü de ben şimdi yazıyorum ...


Neyse işte.
Eğer beni düzenli olarak okuyorsanız TEL'in son zamanlarda en büyük takıntım olduğunu biliyorsunuzdur.Altı üyeli bu grup,(band), kpop'un en küçüklerinden.Aynı zamanda benim BTS'den sonra tam anlamıyla ısınabildiğim tek erkek kpop grubu.
O açıdan çok değerli kendisi.

Comeback haberini gördüğümden beri çok heyecanlı bir Sunnie olarak ocak ayını iple çekiyordum.Benim ilk comeback dönemim bu.
eğer grup hakkında daha fazlasını bilmek istiyorsanız:
The East Light tanıtım yazım

Grup üç şarkıdan oluşan Real Man teklisi ile 18 ocakta geri dönüş yaptı.


Başlığa bakıp kafanız karışmasın,Six Senses,onların ilk mini albümü,2017'de çıkardıkları.Real Man ise en yeni teklileri.Ben her ikisinin incelemesini birlikte hazırlamaya karar verdim.

Hadi Six Senses ile başlayalım.

26 temmuz 2017'de satışa sunulan Six Senses,TEL'in ilk mini albümü.Şimdiye kadar çıkardıkları Holla,You're My Love,I Got You şarkıları ve onların farklı versiyonları ile beraber,bir kaç yeni şarkıyı içeren albüm 8 şarkıdan oluşuyor.

İlk şarkı,I Got You.
İnanılmaz tatlı bir klibi ve dansı olmasının yanı sıra,benim ilk dinlediğim şarkıdır.Woo Jin'in sesini duyduğumuz ilk şarkıdır,ilk şarkısıdır.
Dansı özellikle hoşuma gidiyor,çok ikonik.Ayrıca,gruba gerçekten çok uyan bir şarkı çünkü üyeler küçükler ve bu tür eğlenceli şarkılar onlara uyuyor.
The East Light - I Got You

İkinci şarkı, Happy Day.
Başlar başlamaz patlayan,enerjik başlayan ve enerjik devam eden bir şarkı.Adının hakkını veriyor,gerçekten de mutlu bir şarkı.
The East Light - Happy Day

Üçüncü şarkı, You're My Love!
Evde delicesine çığlık atarak söylediğim şarkı!
Bu şarkıyı dinlemekten hiç sıkılmam.Bu klibi izlediğimde Sagang'ı bias olarak seçmeyi düşünmüştüm,fakat,sonra Woo Jin'i farkettim.Aslında ilk başta kesin Sagang maknae'dir ondan uzak durayım demiştim,çünkü çok çocuksu idi.Fakat Sagang fake maknae imiş ve sonuç olarak ben yine maknae'ye takmıştım...
Eun Sung'un sesi burada ayrı bir güzel.Eğer TEL'i tanımak istiyorsanız bu şarkıdan başlayabilirsiniz.
The East Light - You're My Love

Dördüncü şarkı,Love Is...
Woo Jin ve Sagang'ın birlikte söylediği,aynı zamanda klibi de olan Love Is yavaş başlayıp hızlanıyor.Bir yerden sonra seyrini kaybedebilirsiniz :D
Severim ama kulaklıkla dinlerken dikkatlı olmanız tavsiye edilir ^^
Woo Jin'in sesini sevdiren şarkıdır.
Lee Woo Jin,Jung Sagang - Love Is...

Beşinci şarkı, benim ilaç gibi bir şarkı olarak nitelendirdiğim,My Love.
Aklımda karın ağrısı çekerken dinlediğim şarkı olarak kalsa da,çok severim.Şaka bir yana,gerçekten çok güzel bir ballad,albümdeki tek yavaş şarkı.Dinledikçe kulaklarınızı okşayacak.
The East Light - My Love

Altıncı şarkı,Holla'nın orijinal mix versiyonu.
Holla,TEL'in çıkış şarkısı.Sözlerini özellikle seviyorum.Bana,bu yaşlarımın ne kadar değerli olduğunu ve yersiz endişelere sarf etmemem gerektiğini hatırlatıyor.O zaman Everbody say Holla diyelim :D
En güzel çıkış şarkılarından biri olmasıyla beraber TEL'e çok yakışan bir şarkı.Şiddetle dinlemenizi tavsiye ediyorum.
Orijinal mix versiyonuna Woo Jin'in de bölümü eklenmiş.(Woo Jin Holla'dan sonra gruba katılmıştır).
dikkat,bağımlılık yapabilir.
The East Light - Holla

Yedinci şarkı,I Am What I Am.
Bir diğer harika şarkı.
Tamamen grubun kendi tarzında bir şarkı.Dinlerken o hissi alabiliyorsunuz.
Gençlik konseptine,gençlik konusunu işleyen şarkılara bayılıyorum...
The East Light - I Am What I Am

Sekizinci şarkı, I Got You'nun akustiği.
Orijinal versiyon kadar güzel ama,akustik versiyonda enstrümanların sesi daha öne çıkarılmış.Vokaller daha temiz duyuluyor ve sanki şarkının sesi yükseltilmiş gibi.
Bu şarkının her iki versiyonu harika zaten.
The East Light - I Got You acoustic


Şimdi ise esas konumuz,TEL'in en yeni teklisi Real Man.

Haberi geldiğinden beri herkes merakla bekliyordu nasıl olacağını.Çoğu hayran,yaşlarından dolayı 'gerçek adam' ismini biraz komik bulmuştu,haklı olarak :D Ama eğer şarkının sözlerine bakarsak,isim çok uyumlu.

Şarkı çıktığında,noona fan olmadığıma,yani onlardan büyük olmadığıma üzüldüm resmen.Çünkü şarkıda noona'dan,yani onlardan büyük bir kızdan bahsediyor.Ben hepsinden küçüğüm -_-
2004'de doğmak...


Real Man'ın klibi...Çok güzeldi.
18 ocak tarihinde paylaşılan,daha çok siyahın ön plana çıkarıldığı,East Light üyelerine takım elbisenin ne kadar yakıştığını adeta gözümüze sokan klip,I Got You'daki gibi işte TEL geliyor hissi vererek başlıyor.Zaten başlar başlamaz deli bir şarkı olduğunu anlıyor insan.
Klipte neler görmedik ki?Mankenler,koltuklar,kanapeler...Bir de üyelerin inanılabilemez haraketleri...
Öyle değişmişlerdi ki klipte sanki I Got You'da aegyo yapan minik çocuklar bunlar değil gibiydi :D
Ha,bir şey hariç.Fake maknae Sagang hala aynı Sagang :D Artist artist haraketler falan ama biz biliyoruz onun çocuk ruhunu.


Grup lideri,aynı zamanda baterist olan Seok Cheol zaten yaşca büyük gösteriyor,bir de takım elbiseyle daha da büyümüş gibiydi.


Seunghyun ise...Aynı tatlı Seunghyun idi.Aslında onu klipte çok göstermediler,bu yüzden Media Line'a kırıldım -_-


Eun Sung ve Jun Wook...Grubun karizmaları oldukları gerçeği hiç değişmeyecek.

Jun Wook'un bakışları,Eun Sung'un sesi...Sevin bu çocukları sevin.


En sevdiğimi en sona sakladım :D Evet,maknae Woo Jin.Kendisine bu comeback ne yapmışlarsa,dev gibi olmuştu.1.84 idi galiba,öyle demiştiler röpörtajda.Hayır ne içtin ne yedin de o kadar büyüdün bu yaşta? Giant maknae :D
Klipte rap bölümü vardı yine,bu sefer daha uzundu.
Ve klipteki sahneleriyle ağızımı açık bırakmayı başardı...Gruba ilk geldiğinde aegyo yapamayan,utanan,çekinen,yunus gibi gülen (tamam bunun konumuzla alakası yok ama olsun) çocuk bu değil sanki.

Hepsi takım elbiseleri çekip jilet gibi olsalar da,kişisel olarak sorarsanız,bence,takım en çok Sagang'a yakışıyor.
Real Man performanslarını izlemeniz şiddetle tavsiye olunur.
The East Light - Real Man


Teklide Real Man ile beraber,Two of Us ve Don't Stop adlı iki şarkı da var.
Two of Us,Woo Jin'in o meleksi sesi ile bir kaç ingilizce cümle söylemesiyle başlayan romantik bir şarkı.Dinlerken pişmiş kelle gibi sırıtma etkisi bırakabiliyor.
Kulaklarınızı okşayacak. (^^)
The East Light - Two Of Us


Don't Stop,bana Holla'yı çok hatırlatan bir şarkı.İlk konserleri ile aynı ismi taşıyor.Yeni şarkılar arasında en sevdiğim bu sanırım.
Dinledikten sonra uzun süre evde don't stop dreaming,don't stop music diye gezdim.Hala geziyorum.
The East Light - Don't Stop


Bir de,ocak ayındaki ilk konserleri var.Youtube'a full versiyonu yüklendi ve ben çoktan izledim.Gerçekten çok eğlenmişler,hem gelen Sunnie'ler,hem de üyeler.


İncelemeler bu kadardı.Lütfen TEL'i çokça dinleyin ve sevin.
Fighting!

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. Yazının ardından bir parçalarını dinledim. Pek tarzım olmadıklarını anladım :) Yazı için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. oleeey tamam dinleriiim. bi de seni mimledim, zamanın olursa yap işteee :)

    YanıtlaSil

Okuduğum bloglar