28.1.18

Anime İncelemeleri - Sekai-İchi Hatsukoi


Selam dünya ben Menolly!

İkinci(üçüncü de olabilir gerçi) yaoi yapımımı bitirdim.
Gerçekten geç oldu.Animeyi zaten çok geç bitirdim(ablamın nişanı+sınavlarım), bir de üstüne yazısını bir türlü yazmaya zaman bulamayınca...
Neyse,hadi başlayalım!


Konusu:
  Onodera Ritsu babasının yayın şirketinden Marukawa Shouten firmasına yeni transfer olmuştur.Shoujo manga departmanına atanmasının ardından hiç beklemediği biriyle karşılaşır.Takano Masamune ,shoujo departmanının editör şefidir ve Onodera 'yı beklemediği bir anda öperek ikili arasında en başlangıç itibariyle yanlış bir adım olmuştur.
Aslında Takano ,Onodera'nın lise yıllarından aşık olduğu ve sonrasında kendisiyle sadece oyun oynadığını düşündüğü Masamune Saga'nın ta kendisidir. Onodera lise zamanlarında O'na ilan-ı aşk ettiğinde aldığı karşılık sonrasında aptal yerine koyulduğunu düşünüp , Saga(Takano)'yı o an itibariyle terketmiştir. Yıllar sonrasında tekrar yolları kesişen Takano ve Onodera bundan sonra nasıl davranacaktır?


Ben ilk Junjou Romantica'yı izlemişim,ama ilk bunu izlemem gerekirmiş.Çünkü Marukawa Yayıncılık'daki hikaye bu animeden başlıyormuş.Ama yine de çok eğlendim.
İzlerken Usami'ye değindikleri bölümler özellikle gülümsetti.İki animenin bağlı olması çok hoşuma gitti.

,
Animede yine her zamanki gibi birden fazla çift var ama ana çift Onodera ve Takano.
Diğer çiftler Yoshino ile Hatori ve Kisa ile Yukina.Kisa ile Yukina animedeki favori çiftim iken,Hatori ve Yoshino arasındaki ilişkiye anime boyunca anlam veremediğimi bildirmek isterim.
Bir de,spoiler'a girebilir bu belki ama,Yoshino ve Hatori ilişkisinde bir de araya üçüncü bir kişi girdiğinden olaylar iyice saçmalaştı.
Bir de Junjou Romantica'da Junjou Mistake olarak tanıdığımız çiftin tanışması bu animeden başlıyordu.Onları görmek ayrı bir zevkti.


Anime,genel olarak güzeldi,ama yarıda kesilmiş gibi geldi bana.Sanki bir kaç sezon daha devam etmeli gibiydi.Olayları daha fazla açıp,daha güzel bir final yapabilirlerdi belki de.
Bilemiyorum,sevdim ama,bir Junjou Romantica değildi.Onodera ve Takano'nun sahneleri zevkliydi,güzeldi falan ama,Romantica kadar eğlenmedim.
Onodera'nın lise versiyonu neydi öyle ya...Dokunsan bayılacak bir çocuktu :D
Bir de anime boyunca sakız gibi Takano'ya yapışan Yokozawa var.Şimdi baktım kendisinin de ayrı bir spin-off animesi varmış.En azından birini bulmuş da sap kalmamış sevindim :D


Onodera'nın inadı bana Misaki'i hatırlattı.Ama şunu da eklemeden geçemeyeceğim Onodera kesinlikle Misaki'den daha iyi.Kat kat iyi.
Koi janai!Koi janai! :D

Bir de,koskoca Marukawa'da bir tane normal adam yok mu gerçekten? :D

Son olarak,şarkıları.Ben çok beğenmedim,aklımda kalacak kadar sevmedim.Bir tek ikinci ending'i çok beğenmiştim.Ama buraya bırakıyorum.
Sekai İchi Hatsukoi opening 1
Sekai İchi Hatsukoi opening 2 (bunu daha çok sevdim)
Sekai İchi Hatsukoi ending 2

Anime belki aykırı gelebilir,ama eğlenceli olduğunu inkar edemeyiz.Sırf gülmek,eğlenmek için bile izlenir.

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

1 yorum:

Okuduğum bloglar