3.3.18

Flowback - Versus Albüm İncelemesi


flowback

Selam dünya ben Menolly!

Yakın zamanda(yalnış hatırlamıyorsam bu mart) Flowback'in yeni teklisi 'Always' satışa sunulacak.Yani comeback geliyor!

 İlk comeback dönemim olacağı için çok heyecanlıyım.
Ve bunu öğrenir öğrenmez,'bir Versus incelemesi yapmam lazım' diye düşünmeye başladım.Çünkü Versus Flowback'in ilk full albümü ve Flowback tanıtım yazımda da bahsettiğim gibi enfes şarkılar barındırıyor.
'Versus' 1 mayıs 2017 tarihinde satışa sunulmuştur,Flowback adlı jpop erkek grubunun ilk stüdyo albümü.
Flowback,benim bu aralar en çok dinlediğim gruplardan,ayrıca OOR'dan sonra en çok sevdiğim jpop erkek grubu olur.Yerleri ayrıdır.
daha fazla bilgi için Flowback tanıtım yazım

Hadi başlayalım!


Flowback versus ile ilgili görsel sonucu

Albümün giriş şarkısı,Versus.
Versus,üyelerin kendilerinin de söylediği gibi heyecanlı ve tutkulu bir şarkı.Bence Intro,yani giriş için birebir.Albümün kendi adını taşıyor,nakarat kısmında 'Versus' kelimesi heceleniyor.Altyapısı biraz başınızı ağrıta bilse de,albüme hızlı bir giriş yapmamızı sağlıyor.
Sevdiğim bir şarkı!
Flowback - Versus


Flowback versus ile ilgili görsel sonucu

İkinci şarkı,Flowback'in çok bilinen şarkılarından,ilk şarkılarından Come A Long Way.
Dansı kadar kendisi de harika olan Come A Long Way, Flowback'in tartışmasız en iyi şarkılarından.Fandoma tam anlamıyla girebilmek için tüm şarkıları dinledim(ki hepsi ayrı güzel,siz de inceleyin bence) ve şunu söyleyebilirim ki, bu şarkı çok akılda kalıyor ve grubu tamamlıyor.
Sözleri ve dediğim gibi dans kareografisi çok güzel.Ciddi anlamda bağımlılık yapıyor,akılda kalıyor ve çok çabuk ezberleniyor.Kendiniz de ne olduğunu anlamadan şarkıya eşlik etmeye başlıyorsunuz.
Canlı ve güzel bir şarkı.
En sevdiklerimden.
Flowback - Come A Long Way

Flowback versus ile ilgili görsel sonucu

Üçüncü şarkı efsanevi Famous.
'Efsanevi' çünkü albümde beni kendine bu kadar çeken başka bir şarkı yok bence(favorimden başka,ona sonra geleceğiz).Hangi tarafından bahsetsem ki...Kalbime dokunuyor bu şarkı benim.
Bilgisayar başında sayısız kere nakaratını 'Famous,famous' diye fısıldayarak tekrar ettim psikopat gibi,çok kendine çekti beni.
Dizeleri hızlı bir şekilde devam ediyor,zevkli bir şarkı.Bu tür melodilere alışık olmayanları sıkabilir ama gerçekten havalı bir şarkı olduğunu düşünüyorum.
Sonları özellikle güzel,altyapısına bayılıyorum.
Dinlemeden geçmemeniz gerekenlerden!
Famous (Versus Spotify'da)

Flowback versus ile ilgili görsel sonucu

Dördüncü şarkı,Champagne Shower.
Bilemiyorum...Ne kadar dinlesem de onun hakkında emin olamıyorum.Beğenmekle beğenmemek arasında bir yerdeyim.
Biraz yavaş bir şarkı,nakarata doğru yükseliyor.Sakin bir altyapı üzerinde,üyelerin dinlendirici vokalleri şarkıyı güzelleştiriyor.
Dinliyorum ama,çok beğendiğim bir şarkı değil.
Flowback - Champagne Shower (Versus Spotify)

Flowback ile ilgili görsel sonucu

Beşinci şarkı,Heartbreaker.
Haaartbreikeeer!
Bir diğer meşhur Flowback şarkısı.Daha hızlı,daha eğlenceli bir şarkı,klibi aşırı güzel,sözleri de çok güzel.Klibini izlemelisiniz,çok zevkli.
Saatlerce sıkılmadan dinleyebileceğim bir şarkı Heartbreaker.
Dinlemeden geçmeyin.
Flowback - Heartbreaker (klip)

İlgili resim

Altıncı şarkı, albümdeki favorim,tüm zamanların en sevdiğim Flowback şarkısı After Rain!
Bu şarkıda beni çeken ne var bilmiyorum ama,bayılıyorum bu şarkıya.
Bir çok sebebi var aslında,diğer şarkılardan çok farklı gelmesi,altyapısının güzelliği bir de Judai'nin en sevdiğim rap bölümünün bu şarkıda olması.Sözlerini ezbere bilmem de başka bir sebep.
Çok enerjik,harika bir şarkı,dinleyin.
Flowback - After Rain

İlgili resim

Yedinci şarkı,bir sürü nefes kesici şarkıdan sonra,daha ballad bir şarkı,Bye Bye.
Yine enfes bir şarkı.
Böyle tam gözleri kapatıp hissederek dinlemelik bir şarkı.
Genelde ödev yapıp yorulduktan sonra,dinlenirken gülümseyerek dinliyorum Bye Bye'ı.Durdurmak istemeyeceğiniz,insanı kendine bağlayan da bir şarkı.
Sonuç olarak hoş bir ballad.
Flowback - Bye Bye (Versus Spotify)

İlgili resim

Sekiz,kopmalık bir bomba,Booyah!
Flowback'i tanıtan şarkı.Kendisi ilk dinlediğim Flowback şarkısıdır.Bir dönem(hala yapıyorum) evde dinleye dinleye 'I say booyaaah' diye geziyordum.Dikkat,bağımlılık yapar,coşturur,zevkten çıldırtır.
Dinlemeden geçmemeniz şiddetle tavsiye olunur.
Flowback - Booyah

İlgili resim

Dokuz,arada kaldığım bir diğer şarkı Phoenix Rise.
Aslında çok güzel ama,bir türlü alışamıyorum.Üyelerin vokalleri altyapının üzerine güzel döşenmiş,gittikçe kulağa daha iyi geliyor.
Bence dinledikçe açılan bir şarkı,belki de daha da fazla dinlemeliyim.
Çok dinlemiyorum,ama dinlemeye değer.
Flowback - Phoenix Rise

İlgili resim

Onuncu şarkı,bir diğer dikkate değer şarkı Calling.
'I am in the zone' diye başlayarak kalbimi çalan,başından sonuna kadar düşmeyen bir tempoyla devam eden bir müzik şöleni Calling.Albümde After Rain ve Famous'den sonra en çok dinlediğim şarkı.Nakaratında özellikle yükseliyor,dans etmeye uygun bir şarkı.
Temposunu hiç düşürmeyen,harika bir şarkı!
Calling (Versus Spotify)

İlgili resim

On bir numara,I Swear.
Yine bir sürü coşturmalık şarkıdan sonra bu sefer iyice ballad bir şarkı.
Mark,Tatsuki,Masahiro ve Reiji'nin kalbinizi ısıtan vokalleri,Judai'nin enfes rap bölümleri ile kelimelerle anlatılamayan bir şarkı.Judai'nin rap bölümü kısa olsa da tam uymuş şarkıya.
Dinlerken yüzünüzde bir gülümseme oluşturması muhtemeldir,eğer az da olsa japoncanız varsa kesinlikle hoşunuza gidecektir.
Yine kusursuz bir ballad.
Flowback - I Swear (Versus Spotify)

Flowback jpop ile ilgili görsel sonucu

Ve sonunda albümün son şarkısı,Let's Get Together.
 Albümü bu şarkıyla noktalıyoruz.
Tam bir parti şarkısı,bununla da Flowback yolculuğumuz sonlanmış oluyor.
Let's Get Together,arabada uzun bir yolculuk sonunda,güneş batarken eve dönerken zevkle dinlenebilecek bir şarkı.Haraketli,ama aynı zamanda çok zevkli bir şarkı.Bence kusursuz bir yolculuk şarkısı.
Flowback - Let's Get Together (konser ver.)

Flowback ile ilgili görsel sonucu

Böylelikle 12 şarkılık Versus albümünün de sonuna geliyoruz.
Benimle birlikte dinleyen ve yorumlarımı yorulmadan okuyup yazının sonuna kadar gevezeliğime dayanan herkese arigato ^^

Flowback ile ilgili görsel sonucu
21 martta gelecek olan 'Always'


Flowback çok başarılı,çok sevdiğim bir grup,Versus da harika bir albüm.Umarım en azından bir şarkıyı dinlemişsinizdir,onları az da olsa tanıtabilmişimdir.Çok şey hakediyorlar.
Always çıktığında yeniden Flowback'den bahsedeceğim :)
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar