2.3.18

J-Hope 1st Mixtape "Hope World" - Albüm İnceleme & Tepkilerim



Selam dünya ben Menolly!

Nasılsınız,millet?Ben çok iyiyim,çünkü Hixtape sonunda yayınladı!
j hope hope world ile ilgili görsel sonucu

Bilmeyen arkadaşlar için Hixtape,BTS üyelerinden Jung Hoseok'un yeni çıkacak albümünün adı.Aslında mixtape ama adı Hoseok olduğu için hayranlar 'Hixtape' diyor.

Hixtape'i,ya da daha doğrusu mixtape'i çoook uzun zamandır bekliyorduk.Sanırım bir yıldan fazla oldu.
Fakat,bir şey diyeyim mi,beklediğimize değdi.
J-Hope'un aylardır üzerinde uğraştığı sanat,bu harika şeymiş demek ki.


j hope daydream ile ilgili görsel sonucu

Albümümüzün adı 'Hope World',2 martta yayımlandı.Bizim saatle dün saat 6 oluyor.Albümün ana şarkısı Day Dream klibi ile birlikte bighit resmi youtube kanalında yayımlandı.
Önce klip ile ilgili tepkilerimden bahsedeceğim.

Mixtape'in 2 martta yayımlanacağı açıklandığından beri telaş içindeydim.Bir yandan mixtape'i uzun süredir beklediğim için seviniyordum,bir yandan deli gibi heyecanlıydım,hazır değildim.Ama beni tarif edilemez bir müzik şöleninin beklediğini tahmin edebiliyordum çünkü Jung Hoseok'un tarzına bayılıyorum.

1Verse ve Mama da harikaydı,fakat J-Hope'un zirvesi bu albüm!Çünkü hem vokal ve rap yeteneklerini,hem de besteciliğini bu albümde görüyoruz.

Albümün ana şarkısı olan DayDream,eğlenceli,kıpır kıpır bir şarkı.


j hope daydream ile ilgili görsel sonucu

Klip ise aşırı tatlı.
Klip ilk başladığında büyük bir şey beklemediğimi itiraf etmeliyim.Çünkü çok hızlı başlamıştı ve uyum sağlamam zorlaşmıştı.
Ama ilk saniyeler geçtikten sonra bir 'oha' oluyorsunuz.
O kadar hızlı bir şekilde devam ediyor ki, ne zaman başlayıp ne zaman bittiğini anlamıyor insan.Tam bir görsel şölendi,akıllıca çekilmiş bir sürü eğlenceli sahne,Hobi hyung'un yakışıklılığı ile birleşince,ortaya bir sanat çıkmış.


j hope daydream ile ilgili görsel sonucu

Hoseok hyung'un ne kadar fotojenik olduğundan bahsetmeye gerek yok diye düşünüyorum.Onun o mükemmel yan profili,harika burnu...Ona çirkin diyenlerdeki beyinden şüphe ediyorum açıkçası.


j hope daydream ile ilgili görsel sonucu

Neyse,konumuz bu değil.
Klip çok eğlenceli.Hani izlerken içiniz içinize sığmaz da eşlik etmeye çalışır,yerinizde duramazsınız ya,öyle kliplerden.İzlerken fangirl hislerim ortaya çıktı resmen,sürekli 'ama çok tatlı', 'oha','yok artık' diyip duruyordum.Bittiğinde defalarca izlemek isteyebilirsiniz ki ben ilk izlememden sonra bir üç kere daha izledim.
Klibin tüm ayrıntılarına tek tek bakmak istiyor insan,engel olamıyor kendine.Mesela,Hope'un uyuyan yüzü,o sondaki 'uyan' dediği bölüm,yemek masasındaki ponçik hali falan...
Kalbimi erittin Jung Hoseok -_-
Jung Hoseok - Daydream m/v


İlgili resim

Klibi izleyip kalbimizi böbreğimizde bir yerlerde kaybettikten sonra,hiç beklemeden albümün şarkılarına geçebiliriz!
(klibi izleyiniz!izledikten sonra okumaya devam ediniz efendim)


j hope daydream ile ilgili görsel sonucu

Albüm 'Hope World'un ilk şarkısı Jung Hoseok'un kendisinden ve kendi hayatından,kendi dünyasından bahsettiği 'Hope World'.

Albümün tüm şarkıları eğlenceli aslında,ama en eğlencelisi hangisi diye sorsanız Hope World derdim herhalde.Hobie hyung bu şarkı ile kendini çok tatlı bir şekilde anlatıyor.Sözlerine bakmanızı tavsiye ediyorum,aslında,sadece bu şarkının değil albümün tüm şarkılarının sözlerine bakın çünkü eşsizler.
Nakaratı bir yerden sonra aşırı zevkli bir hale geliyor.
Hello to my hope world!
Jung Hoseok - Hope World 


j hope daydream ile ilgili görsel sonucu

İkinci şarkı,POP,yani Piece of Peace.
Hobie'nin hislerini derinlerine kadar yaşayabileceğimiz şarkı bence.'Huzurun bir Parçası' Hobie'nin birinin huzuru,hayat sevinci ve umudu olmayı ne kadar istediğini ve sevdiğini anlatan şarkı,biraz 'vay be' dedirtebilir.Bence ARMY'lere özel yazdığı bu şarkı,yani bize.Dinlerken tüyleriniz ürperebilir,şırıl şırıl ağlama gibi tepkiler de verebilirsiniz.Bu şarkı beni büyülüyor.
Hobie'nin rap'i ile birlikte vokalinin de ne kadar güzel olduğunu gösteren şarkılardan biri.
Aynı zamanda,bu şarkı ile ne kadar umut dolu olduğunu da gösteriyor bize.
Altyapısına özellikle bayıldığım bir şarkı,diğerlerinden biraz daha yavaş,nakarat kısmında en yüksek haline geliyor.
Zevk alacaksınız.
Sözlerine bakmanız şiddetle tavsiye edilir.
Jung Hoseok - POP (Piece of Peace) pt.1


j hope daydream ile ilgili görsel sonucu

Üçüncü şarkı albümün ana şarkısı,dinlerken yerimde duramadığım DayDream.
Sözlerinde Alice'den Hogwarts'a (baya bir şaşırmıştım),sehradan rüyaya her şeyin yer aldığı bir adet 'Hayal'.Gerçekten de Hobie hyung'un hayallerini yansıtıyor.Klibi olan şarkı bu,yukarıda da bahsettiğim gibi şarkının kendisi gibi çok güzel bir klip.
Rap kısımları çok sarıyor,nakaratı ise ağızınıza takılıyor.Benim ağızıma takıldı,sanırım bu ay,hatta bu yıl sonuna kadar evde 'Daydream daydream' diye gezeceğim -_-
Ve bir de,bu kesinlikle alarm şarkısı olmalı.
Jimin,mixtape çıkmadan önce bağımlılık yaptığını söylemişti.Kendisine tüm kalbimle katılıyorum,en azından Daydream vazgeçilmez bir şarkı.İnsan dinlemeden duramıyor.
(Bende tüm albüm inanılmaz bir bağımlılık yaptı)
Siz de dinleyin,yüzünüzü güldüreceğine eminim.
Bu arada,klipteki şirinlik muskası J-Hope ARMY dostlarımdan hanginizi çıldırtmadı? :D Beni çıldırttı da,kalbim eridi ...


j hope daydream gif ile ilgili görsel sonucu
Dördüncü şarkı,sonunda Hoseok hyung'un swag tarafını,ya da şöyle diyelim,J-Dope tarafını gördüğümüz 'Base Line'.
kime kızdın da bu kadar atarlandın acaba :D
1 dakika olmasına karşın,J-Hope'a neden BTS'in rapper'ı dendiğini gösteren şarkı.
JHope daha çok üst seviye dans yetenekleriyle bilinmesine karşın,rap yapabilir ve dinlendirici bir sese sahip.Bu albümde her yanını başarıyla gösteriyor.
Base Line,nefes almadan dinlemeniz gereken bir şarkı.Dizeleri takip etmek zor,J-Hope hepsini bir birinin ardına dizmiş gibi.
Gerçekten nefes almadan dinledim.Aşırı güzeldi. :D
Jung Hoseok - Base Line

j hope daydream gif ile ilgili görsel sonucu

Beşinci şarkı,Supreme Boi işbirliği ile yapılmış Hangsan.
Hip-hop bebeğim!
J-Hope'un rap'i ile coştuğu bir diğer şarkı.Burada aynı zamanda adını daha önce duymuş olabileceğiniz Supreme Boi da var,o da çok iyiydi.
Bu  şarkı sizi uçuruyor!
J-Hope'un güzelce diss attığı bir şarkı.1Verse inanılmaz bir diss idi zaten,bu ise yıllarca unutulmayacak :D
tam bir diss şarkısı,her şeyle beraber,J-Hope'un üyelere de diss attığı bölümler var efsane bir şey :D
J-Hobie yine dostlarını unutmuyor.Seviyorum sizi :)
Hip-hop arkadaşlar,hip-hop :D
Jung Hoseok ft. Supreme Boi - Hangsang (Always)

j hope daydream gif ile ilgili görsel sonucu
İnsan mısınız Jung Hoseok? *_*




Altıncı şarkı,benim favorim,Airplane.
Albümdeki tek ve en yavaş şarkı.
Neden favorim olduğunu anlamışsınızdır herhalde,adı üstünde Airplane yani :D
Şaka bir yana,sebebi hem o,hem de şarkının sözlerinin inanılmaz güzel olması.Dediğim gibi tüm albüm bir sanat ama,bu şarkı özellikle tüylerimi ürpertiyor.J-Hope'un onu sevmeyenlere inceden cevap verdiği de bir şarkı ayrıca.
Kişisel favorim,harika bir şarkı ^^
Jung Hoseok - Airplane

İlgili resim
Yedinci şarkı,ya da melodi,bir dakikalık,kısacık bir albüm sonu şarkısı,bir Outro olan Blue Side.
kesinlikle daha uzun olması gereken bir şarkı!kesinlikle daha uzun olmalıydı!
Airplane'den sonra en sevdiğim,nedense bu albümün yavaş şarkılarını çok sevdim.
J-Hope hyung'un şeker gibi sesiyle albümü bitiriyoruz.Bir mavi delisi olarak,bu şarkıyı muhtemelen arama sesim falan yapacağım :D
Jung Hoseok - Blue Side





Böylelikle mixtape yorumu bitti.
7 şarkı olması çok az geldi,20-30 şarkı falan olsaydı keşke...
Fazla harika...
Her şarkısı ayrı bir sanat.J-Hope'un neden bu albümü bu kadar geç yayınladığını anladım,üzerinde gerçekten çok çalışmış ve ortaya gerçekten güzel bir şey çıkmış.Beklentilerimi yıkıp geçti,bu albüm ve bu şarkılar,2018'i kurtaracak millet :)
Yıllarca dinleyeceğim artık ^^
Day Dream şimdiden 12 milyonu geçti ve albüm bir çok listelerde başta,bu yüzden gurur doluyuz yine :D J-Hope herşeyin en iyisini hakediyor :)
ARMY,hadi umudumuzu gururlandıralım,onu sevindirelim,Hope World hakettiğini değeri alsın,Fighting!

Şarkıları dinlemeniz dileğiyle,eminim aralarından hoşunuza giden bir şarkı olacaktır,keyifli dinlemeler.
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. Aysel'ciğim hayranların işini kolaylaştırmışsın baya, kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil

Okuduğum bloglar