3.1.18

Yeni Bir Grup - Flowback



Selam dünya ben Menolly!

Tatilimin son gününde,Flowback yazısı hazırlıyorum.

Aslında,2016'dan beri Flowback dinliyordum.Hatta,2016 sonunda ya da 2017'nin başlarında blogda tavsiye de etmiştim.Ama,tam olarak fanları olmadığımdan,tüm müziklerini dinlemiyordum.
Ve,sonunda fandoma girmeye karar verdim!



Fandoma girmeye karar vermem 2017'nin sonunda oldu.Ben dediğim gibi zaten 2016'dan beri şarkılarını dinliyordum,Come a Long Way olsun,Heartbreaker olsun,Booyah olsun,dinliyordum.Ama,o sıralarda tam olarak fan değildim.

Ve sonunda dedim ki,hadi bir deneyelim.
Komik anlarını,yeni çıkmış şarkılarını dinleyip,sevip üzerine bir de Büşü'nün(Büşra Yılmaz) tavsiye ettiğini görünce,artık daha fazla kaçamam dedim.Eninde sonunda beni yakalayacaklar :D



Bir grubun fandomuna,özellikle de bu grup jpop grubu ise girmem çok zor olur.Bir grubun tam olarak fandomuna girmem,onların tam hayranıyım demem için onları gerçekten tanımam gerekir,böyle inciğine cinciğine kadar herşeylerini her şarkılarını bilmeliyim.Herşeyiyle tanıdığım bir kaç grup var,ama çok değil.Herkesin vardır öyle bir kaç tane,esas takip ettiği müzik grupları.Kpop ve jpop dinleyenler bilirler bunu.
Benim main idol'lerim ise bildiğiniz üzere Fudanjuku,BTS,Faky,One Ok Rock,The Gazette,The East Light,Chanmina gibi bir kaçı.Aralarından en çok bağlı olduklarım ise Fudanjuku,BTS,OOR ve Chanmina sanırım.Çünkü en çok dinlediklerim ve alıştıklarım onlar.TEL'e de gittikçe ısınıyorum,onlar da bu ay geri dönüş yapacaklar.İlk comeback dönemim olacak.Elimden geldiğince destek olmak istiyorum.



Flowback fandomuna girme sebeplerim arasında çok komik olmaları,gerçekten diğer jpop erkek gruplarından farklı bir tarzları olması,hip hop anlayışları ve dans hareketleri.Kesin karar vermeme sebebiyet veren etken ise son çıkardıkları Versus albümü oldu.



Albüm sanırım iki aydır kulağımda dönüp duruyor.12 şarkılı efsane bir şey olmuş.Bir kaçını zaten önceden de seviyordum,diğer şarkılar arasında ise gerçekten harika şeyler var.

Hadi gruptan biraz bahsedelim.



Flowback,beş üyeli jpop erkek grubu,2013 yılında 'Line Audition' adlı büyük bir odeyşında 8 üye arasından seçilen beş üye ile kurulmuştur.Grup Sony Music Japan ve Ki/oon Music ile çalışıyor,çıkışlarından beri gözleri üzerlerine çekmeyi başardılar.


Bahsettiğimiz beş üye,Masaharu,Mark,Reiji,Tatsuki ve Judai.Grup 2013'de kuruldu ve 2016'da ilk teklisi ile çıkış yaptı.İlk tekli After Rain'den sonra aynı yıl ilk mini albümleri SHAKE THE WORLD çıktı.Ardından 2016 eylülünde Come A Long Way teklisini ve 2016 aralığında Heartbreaker teklisini çıkardılar.Gittikçe ünü artan grubun bu iki teklisi Oricon'da ilk 10'a girmeyi başardı ve klipleri youtube'da büyük izlenme sayılarına ulaştı.2017'nin 22 martında ise grup Booyah teklisini çıkardı ve aynı yıl mayısta ilk full albümleri Versus'u duyurdular.Ve 2017 yılının son teklisi olan Breakout'u da 2017 aralığında çıkararak yılı tamamladılar.



Flowback,gerçekten çok yetenekli üyelerden oluşan bir grup.Üyeler kendi şarkılarını kendileri yazıyor,koreografiler ve özel eşyalarını tasarlıyorlar.Bunun dışında üyelerin gerçekten güzel vokalleri,dans yetenekleri ve rap yetenekleri var.Hip hop,pop,R&B,electro pop tarzında müzik yapan grup,farklı klipler ve başarılı şarkılara imza atıyor.Çıkış yaptıklarından beri de jpop'un en sevilenlerinden biri haline geldiler.

Flowback'in grup isminin anlamı 'Geriye Akış'.Bu isim bana 'Su akar yolunu bulur' atasözünü hatırlatıyor :D

Hadi üyelere bakalım.

Masaharu


Adı:Masaharu
Doğum tarihi: 20 mayıs
Pozisyon: Besteci ve söz yazarı
Sağlam ve kararlı sesi ile grubun kilit noktası,şarkılarda onun sesini bol bol duyabilirsiniz.Whitney Housten, Chris Brown, Brian McKnight ve JOE gibi sanatçılardan hoşlanıyor.
Benim düşündüklerim:
Masaharu kliplerdeki o sert bakışlı,yıkacak geçecek buraları dedirtecek bir yüzü olan üyemiz.Sesine bayılıyorum,gerçekten çok sakinleştirici bir sesi var.İlk başta kendisini lider sanmıştım,fakat değilmiş.O kararlı bakışlarıyla aklımda kalıyor kendisi.

Tatsuki




Adı:Tatsuki
Doğum tarihi: 21 şubat
Pozisyon: lider,koreografer
 Tatsuki dans etmeye 3. sınıfta başlamış.Okuldan mezun olduktan sonra profesyonel dansçı olmaya karar vermiş ve Tokyo'ya taşınmış.Gelişmiş dans yetenekleriyle,grubun koreografilerini hazırlamakla görevli.Soft husky bir sesi var,bu da onu Flowback'in başarılı vokalistlerinden biri haline getiriyor.
Benim düşündüklerim:
Pamuk gibi bir adam ya!
Onun hakkında ilk izlenimim tam olarak bu olmuştu.Yakışıklı,yakışıklı olmasına ama,yüzü ve gülümsemesiyle sevecen ve yumuşak biri gibi görünmüyor mu?Lider olduğunu hiç tahmin etmesem bile,belki de bu pozisyona en çok yakışacak üye Tatsuki.

Mark



Adı: Mark
Doğum tarihi: 15 mayıs
Pozisyon: söz yazarı,stilist
Mark yarı japon yarı filipinli.Dostcanlısı ve sıcakkanlı biri,parlak bir gülümsemesi var.Grupta güçlü vokali ile parlayan üye.
Benim düşündüklerim:
Ha,Flowback'in mochi'si de geldi.
Mark'ı ilk gördüğümden beri Jimin'e benzetiyorum.Tıpkı onun gibi tatlı ve yanakları sıkılası değil mi? :)
Grubu dinleyen herkes Mark'ın tatlılığından bahsediyor,ben de tatlılığından bahsetmek isterim.Abi yolda görsek sahipsiz kedi diye eve götürürüz öyle bir tipi var çocuğun :D
Diğer yandan Mark'ın sesi grupta en sevdiğim vokal.Şarkıları onun sesinin tamamladığını görebilirsiniz.
Resmen Park Jimin'in japon versiyonu ya :D

Reiji



Adı: Reiji
Doğum tarihi:28 nisan
Pozisyon: Özel eşyaları tasarlamak
Reiji de yarın japon yarı filipinli.Onu bir kere gördünüz mü,unutmanız pek mümkün değil.İllüstrasyonda çok iyi olduğundan,grubun resmi fan objelerini genelde o tasarlar.Dans yetenekleri gelişmiş ve hoş bir vokali var.Aynı zamanda şakalar yapmakta,insanları güldürmekte iyi ve grubun mod yükselticisi.
Benim düşündüklerim:
Flowback'i dinlemeye başladığımdan beri şu çocuğa zaafım var.Diğerlerinden farklı gelmişti bana nedense.Oshi'm olmasa bile,Reiji grubun olmazsa olmazı.Flowback'in komik videolarını izlerken ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız,kendisi sizi gülmekten öldürmezse tabii.
Şaka bir yana,cidden çok komik bir çocuk.Aynı zamanda da çok yetenekli,her grupta satışa çıkarılan ıvır zıvırları tasarlama becerisi olan bir üye bulamazsınız.Sesi ve dansı da çok iyi,bu da onu tadından yenmez yapıyor :D

Judai



Adı: Judai
Doğum tarihi: 4 ocak 
Pozisyon: Rapper
Judai grubun en küçüğü olmasına rağmen,grupta önemli bir pozisyonda,karizması ve sahne yeteneği ile grubun vazgeçilmezlerinden.O,çok büyük potansiyele sahip bir çaylak.Özellikle rap yeteneği ile grubun karizmatiği.
Benim düşündüklerim:
Sonunda en sevdiğim üyeye geldi çattı sıra.
Yine grubun en küçüğü.Yalan söylemeyeceğim,Judai beni şarkılara inanılmaz girişler yaparak,karizmatik hareketleriyle,nefes almadan izlenecek rap performansları ile etkiledi,aslında ilk başta Mark idi en sevdiğim,fakat sonra onu gördüm.
Biasınız sizi seçer. :D
Bu arada,Judai nasıl en küçük üye ya?Çocukta resmen en büyük havası var.
Dikkat edin,Judai sizi de etkileyebilir. :D

Üyelerin tanıtımı bu kadardı,favori üyem dediğim gibi Judai.
Ben Flowback'i gerçekten sevdiğimi Booyah başladığında parmaklarıma sahip çıkamadığımda,Come A Long Way'de söyleme isteğime karşı çıkamadığımda,Heartbreaker klibine hayran olduğumda,After Rain en sevdiğim şarkıya dönüştüğünde,Reiji'e gülmeden duramadığımda,Masaharu ve Tatsuki'e hayran olduğumda,Mark'ın yanaklarını sıkmak istediğimde,Judai'nin rap bölümlerinde kendimi tutamadığımda anladım. 

bakın ne buldum? :D
Flowback ve Faky :)
keşke bir de collab yapsanız da kulaklarımızın pası silinse...
  


Flowback'i sevin.Çünkü gerçekten hak ediyorlar.
Size tüm şarkılarını,özellikle Versus albümünü tavsiye ediyorum.Versus incelemesi mi yapsam acaba?
İlk şarkıları After Rain'den,son şarkıları Breakout'a kadar tüm şarkıları harika.Özellikle Breakout'un dansı müthiş.
Favorim After Rain,ama size bakmanız için linkler bırakıyorum:
Flowback - Booyah 
Flowback - Heartbreaker (klibi efsane) 
Flowback - Come A Long Way 
Flowback - After Rain 
Flowback - Flowback 
Flowback - Breakout 
Flowback - Shake the World 
Flowback - We Are
Flowback - Wake Me Up 


Dinleyin arkadaşlar. :)

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^  
kaynak (Jpop amino Flowback)  
kaynak (One hallyu Flowback) 
twitter 
website 
instagram
Logo Design by FlamingText.com

4 yorum:

Okuduğum bloglar