FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

21 Aralık 2017 Perşembe

Şarkı listesi ~ 4


jeff the killer ile ilgili görsel sonucu
neden bunu koyduğum hakkında hiçbir fikrim yok

Şarkılar sadece benim zevkim ve bu aralar daha çok dinlediğim şarkılardır,kimseyi gidin dinleyin diye zorlamıyorum.Ben güzel buldum ve tavsiye ediyorum,deneyin.Beğenmemeniz sorun değil.


Lindsey Stirling - Christmas C'mon
BTS - With Seoul
One Ok Rock - C.h.a.o.s.m.y.t.h.
BTS - Crystal Snow 
Fudanjuku - Tanada Mai
Kenan Doğulu - Güle Güle (sonunda izlediğim Anadolu Kartalları sağolsun)
Şebnem Ferah Deli Kızım Uyan Aslı Enver cover (kendisi harika söylediği için şarkı bağımlılık yaptı)
Adele Hello Takahiro Moriuchi cover (Taka'nın sesi...)
Jeon Jungkook Lost Stars cover (uyurken dinliyorum hehe :D)
RM - Life
Beyonce Halo LP cover
One Ok Rock - Nothing Helps
BTS - Outro:Her
Radwimps - Nandemonaiya (daha önce bu listeye girdi mi bilmiyorum ama sanırım 2018 boyunca da dinleyeceğim)
One Ok Rock - Re:Make (2018'e girerken dinlemeyi aklıma koyduğum OOR şarkılarından)
BTS - Sea
One Ok Rock - The Beginning
The Gazette - Reila 
The Gazette - Dogma
Kurtalan Ekspres ft. Hayko Çepkin - Yeni Bir Gün (beni anlatıyor olabilir bu şarkı)
IU - Autumn Morning (listeye girdi mi bilmiyorum ama bu sonbaharın şarkısı bu)
The East Light - Holla
The East Light - Happy Day
The East Light - My Love (hasta yattığım pazartesi günü bütün gün dinlediğim şarkı)
The East Light - I am What I am (dinlemeniz şiddetle tavsiye olunur*)
Fudanjuku - Shiawase Tonbo 
Fudanjuku - Shoshoku Lion 
W Prince - Typhoon Lovers (bu şarkıyı sürekli dinliyorum)
Fudanjuku - Mujou no Buki 
Fudanjuku - Aratanaru Makuake no Tame no Makuake ni Yoru Kyoshikyoku - Kimi ga İreba Oretachi mo Egao Mugendai
Boy Epic - Wicked (sanırım Pankek'm tavsiye etmişti gerçekten muhteşem bi şarkı)
Boy Epic - Dear World
Madam Macabre - Painted Smile
BTS - School of Tears 
BTS - Adult Child
BTS - Coffee 
Gackt - Last Song (bir başka mükemmellik abidesi)
Dir En Grey - Ain't Afraid to Die (bir diğer yeni keşfim)
The Neighourhood - R.I.P 2 My Youth


*Boy Epic'in şarkıları son zamanlarda dinlediğim en güzel şarkılar.O sanatçıyı araştıracağım,kesinlikle.
*Painted Smile dinlerken zevk alıyorum.Anlamı da çok güzel.Ayrıca,en sevdiğim kötü karakter/korkunç karakter olan Jeff The Killer'ın şarkısı. (çünkü Jeff harikadır :D )
*Bu aralar youtube'dan sürekli şarkı araştırdığımdan liste sürekli artıp azalıyor,yani sürekli değişebilir.Bir de BTS'in albümlerdeki dinlemediğim şarkılarının üzerinden geçiyorum bu aralar.Coffee,Hip Hop Lover,Dead Leaves,Move derken sürekli kendimi mal mal sırıtırken buluyorum :D BTS etkisi :)
*Daha fazla rock/metal dinlemeye başladım,dinlemeye çekindiğim Dir En Grey'i bile dinliyorum bu aralar.Gazette'in çoğu şarkısını dinlemeyi seviyordum zaten,onun gibi bir sürü grup ve şarkı var sektörde,bir yerden başlayıp araştırmak lazım. 


~~~~
Uzun zamandan sonra döndüm.Bir sürü birikmiş yazım var elimde ama,heves yoktu bende hiç.Fakat,bu pazar izlediğim Fight Club,The Hoopers'ın yeni şarkısı,E-Girls ve tabii ki 2017'i ele aldığım bir yazı gelecek.
Ve kpop ile ilgili son olayları,hepimizi üzen Kim JongHyun hakkında bir yazı da paylaşacağım.Açıkçası,bu konu hakkında konuşmaktan çekindiğimi söylemeliyim,çünkü çok özel bir konu.Fakat,müzik hakkında uzun zamandır bir yazı yazmayı planlıyordum,bu yüzden er geç bahsedecektim bu konudan.
Gerçekten canımı sıkıyor kpop sektörü...

Ve 2017 de bitiyor.Hepimize güzel,eğlenceli,dolu dolu bir 2018 diliyorum.Ben 2017 nasıl bitti anlamadım,çok hızlı oldu.
O zaman 2017 inceleme yazısında görüşürüz!

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

5 yorum:

  1. aslı enverin yorumunu bende çok beğendim :)) amaa BTS dinlemiyicem hayır yapmıyıcam bunu :D sonra şunu da şunu da diye diye bulamıyorum kendimi :)) şaka maka gerçekten çok iyi bir liste olmuş ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      BTS dinlemeyeceğim diyince sevmiyorsun sandım,yüreğime indi,çünkü ben seni çok severim de :D
      Bende de öyle oluyor ya,özellikle dinlemediğim şarkıları dinlerken,hadi şu da hadi bu da derken bitmek bilmiyor.
      Sevgiler ^_^

      Sil
  2. heeey hepsini dinliycem tabikideeee yıl değerlendirmesi de tabiiii yaaaaaap :)

    YanıtlaSil
  3. Birkaç ismi merak ettim. Yaz yaz daha çok yaz 😊 Teşekkürler öneriler için 😊

    YanıtlaSil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...