30 Ağustos 2017 Çarşamba

E-Girls Güncellemesi - Flower Taiyo no Elegy, Happiness Gold,Exile The Second Route 66


keep calm and love jpop ile ilgili görsel sonucu

Selam dünya ben Menolly!

Oldukça gecikmiş bir E-Girls Güncellemesi ile karşısınızdayım.Bu yazı günlerdir taslak olarak duruyordu,ben de artık tamamlayayım dedim.
Yeni klipler ve şarkılar geldi ama ben biraz geç döndüm.Neyse,hadi elimizdeki üç yeni habere bakalım.
Eğer E-Girls hakkında bilginiz yoksa sizi aşağıdaki linklere davet ediyorum:
E-Girls tanıtım
İlk E-Girls Güncellemesi


flower taiyou no elegy ile ilgili görsel sonucu

Öncelikle Flower.Flower E-Girls,hatta Avex idolleri arasında en az ilgimi çekenlerden.Aslında gerçekten çok başarılılar ama müzikleri pek bana hitap etmiyor,ben daha çok Happiness tarzında müzik seviyorum.
Neyse,kendileri yeni şarkılarını çoktan çıkardılar.23 ağustos tarihinde çıkmış olan yeni teklileri Taiyou No Elegy'nin klibini az önce izledim ve buraya geldim.
Flower'ı hayatınızda bir kere dinlediyseniz muhtemelen nasıl şarkılar yaptıklarından haberiniz az da olsa vardır.Biraz yavaş,ballad gibi şarkılar yapıyorlar.Monochro çok sevdiğim şarkılarındandır,Shirayukihime de güzel şarkılarından,Taiyou no Himawari de çok güzeldi,en son çıkardıkları şarkılardan Moon Jellyfish ise klibi ve sözleri ile aşırı hoşuma gitmişti.2011 çıkışlı grup 23 ağustos tarihinde 'Taiyou No Elegy',yani 'Güneşin Ağıtı' teklisiyle geri döndüler.
Taiyou No Elegy şarkısı,aynı zamanda Shoukoku no Altair adlı anime için ending şarkısı.
Taiyou no Elegy teklisi içinde Taiyou No Elegy de dahil olmakla üç yeni şarkı ve bir de Taiyou No Elegy şarkısının instrumental(sadece müzik,sözler olmadan) versiyonu var.Taiyou No Elegy'den başka tekli ile Stranger ve 2014'de satışa çıkmış olan Nettaigyo no Namida şarkısının asiactic versiyonu geliyor.Stranger'ı henüz dinlemedim ama yakında bakmayı planlıyorum.
Shoukoku no Altair'in konusu biraz karışık,osmanlı animesi gibi bir şey,Türkiye'de geçiyor olaylar,bir shonen anime,bakmak isterseniz tık tık ya da vikipedi


flower taiyou no elegy ile ilgili görsel sonucu

Klibi izledim ve şarkıyı dinledim,Moon Jellyfish'den sonra açıkçası şarkı hoşuma gitti diyemem,bana göre fazla yavaş,ama altyapısı güzel,yani çok dinlemem,belki bazen.
Klibi ise çok hoşuma gitti,bir deniz kenarında çekilen bir klip.Danslar müthişti,özellikle Shuuka ve biasım olan Harumi yine gözlerimden kalpler çıkarttı.Shuuka bir dizide,filmde falan oynamalı,çok iyi rol yapıyor cidden.Her ne kadar şarkıyı pek sevmesem de,grubun vokalisti Washio Reina'nın sesine bir kez daha hayran kaldım :)
Flower - Taiyou No Elegy

Diğeri ise konuşmak için daha heyecanlı ve mutlu olduğum yeni Happiness şarkısı.



Happiness,jpop'un ihtiyacı olan müzik gruplarından kesinlikle.Biraz baddas diyebileceğimiz bir konseptte,inanılmaz hoşuma giden bir müzik grubu.Ve yeni şarkıları Gold,nefesimi tutup dinlediğim bir şarkı :D


happiness jpop gold ile ilgili görsel sonucu

Sabah sabah geldiğini görünce yemek masasında heyecandan ölerek izlemiştim klibini,inanılmazdı.Delicesine sevmiştim,hala da seviyorum.Biraz Rewind havası gelen bir şarkı,ama klip aşırı inanılmaz.Yine estetik duygusunu,havalılık kavramını yıktılar Happiness kızları :)
Efendim E-Girls'ün 2009'da kurulan ve 2011'de çıkış yapan 7 üyeli kardeş grubu Happiness'ın yeni teklisi Gold,20 eylülde satışa sunulacak.Dipnot düşelim gerçekten de adı gibi altın bir tekli geliyor.Zira CD kapağı dahil herşeyi harika.
Teklide Gold ile birlikte dört tane yeni şarkı var.Gold,Next Level,I'm so Wow,Jump,CD çıksın atlayacağım onlara da.Kalan parçalar da bu dört şarkının instrumental versiyonları.


happiness jpop gold ile ilgili görsel sonucu

O nasıl klip ya...O ne tür bir klip...O ne ya ne o?
Ne yapmaya çalışıyorsun avex?!
Biraz Mısır ezgileri olan bir şarkı ve altın gibi parlayan,anlatamayacağım,izlemeniz gereken bir kliple Happiness gümbür gümbür geliyor!Eylül ölüyordu...
Her bir üyeye ayrı ayrı bayıldım.Görselleri yakıyor klibin estetiğinden bahsetmiyorum,renkler falan herşey müthiş yaa...Benim zevkime ayrı uyan bir grup zaten,bu şarkı ise ayrı ayrı harika.
Bir de,kızlar harikasınız,ben sizi görmeye görmeye ne kadar iyi dans ettiğinizi unutmuşum yaa :D
Happiness - Gold

Gidin,bu şarkıyı dinleyin,hemen şimdi.


exile the second route 66 ile ilgili görsel sonucu

Bir de E-Girls ile alakası olmasa da ayrı bir yazıda bahsedemeyeceğim yeni gelecek olan Exile The Second teklisi.
Exile The Second,ikinci en sevdiğim jpop erkek grubu ya da grupları olan(en sevdiğim jpop erkek grubu One Ok Rock) Exile'ın en sevdiğim kardeş ya da alt gruplarından.


exile the second route 66 ile ilgili görsel sonucu

Ve yeni şarkıları Route 66 gümbür gümbür geliyor!Bir de benim şansıma yeni tekli Route 66 27 eylülde geliyor.
anlamadıysanız aynı gün Fudanjuku albümü var 
Hani neden o üç ayda bir gün değil de eylül ayı anlatsanıza avex biraz?Ah gerçi The Second bu yaz Summer Lover'ı çıkarmıştı değil mi,unutmuşum.
Peki neden kızlar yaz boyunca değil de yaz sonunda dönüyor?Bu yaz E-Girls Love Queen çıktı diye mi?Eylül ayında dönülür mü lan?Neden hepiniz eylül ayında dönüyorsunuz yaa?!
Neyse,isyanımı bir kenara bırakıp,size Route 66'dan bahsetmek istiyorum.
HARİKASINIZ!
Biasım Nesmith dahil bütün üyeler müthiş.Shokichi'nin vokali harika,Keiji,Kenchi,Akira'nın dansları müthiş.Her şekilde harikalar yaa.Bir de Tetsuya görmeyeli yakışıklılaşmış sanki :D
Yaa Allah aşkına bilen varsa bana söylesin Kenchi'nin saçını maviden başka renge boyadığı bir klip var mı?Ne zaman baksam mavi de :D
Neyse,sakin sakin,iyiyim.
Bekleyemiyorum.Gerçekten bekleyemiyorum.Bir de Avex ve LDH her zamanki gibi klibin 1 daikalık versiyonunu paylaşmış,çıkmasını bekleyeceğim illa :/
Neyse,hadi gidin dinleyin.Hadi hadi hala burada mısınız gidin.
Exile The Second - Route 66

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

1 yorum:

  1. son yazıma baksanaaaaaa flower elegy menoli göörl :)

    YanıtlaSil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...