30.8.17

Chanmina 'Chocolate' Geliyor!


İlgili resim

Selam dünya ben Menolly!

Chanmina geri dönüş yapıyor!Evet!Allahım sonunda!


Öncelikle,geri dönüş haberinden önce sanırım yeni işbirliğinden bahsetmeliyim.

Sevgili Chanmina,Otoma Minami,benim en bi sevdiğim japon kadın solo,en sevdiğim japon rapper Block B ile kolab yapmış!


chanmina winner ile ilgili görsel sonucu

Evet,doğru duydunuz,Chanmina,Block B üyeleri U-Kwon ve P.O ile kolab yapmış.Yeni şarkı 'Winner'ın klibi dün geldi.
Klibi az önce izledim ama bu haberi çok daha önce almıştım.Yani bekliyordum işbirliğini.Fakat klibin yayımlandığından haberim yoktu.
Bu çok harika bir şey çünkü bu colab sayesinde Chanmina daha fazla insan tarafından tanınabilir,ayrıca şarkı aşırı başarılı olmuş.Chanmina,U-Kwon ve P.O'nun sesleri çok uymuş,şarkının hissi güzel,fazla harika laaan!
Yeni şarkı Winner'ın klibindeki inanılmaz hip hop havası,U-Kwon ve P.O'ya bayıldım,çok iyiydiler(hiç Block B dinlemedim ben) ve Chanmina...Ah kraliçem yıktın heryeri!
Beğenmedim,resmen bayıldım.

Bu klip hakkında çok konuşamam,gidin ve izleyin.
U - Kwon & P.O - Winner feat. Chanmina (Block B Project 1)

chanmina chocolate ile ilgili görsel sonucu



Chanmina'nın yeni mini albümü 'Chocolate' geliyor!
Kyaa eveeet sonundaaaa!

Dostum bu kız gümbür gümbür geliyor!

Ve Chocolate'in yayın tarihi ne dersiniz?15 kasım.Evet,evet doğru duydunuz.15 kasım çünkü başka gün kalmadı.
bilmeyenler için 15 kasımda Fudanjuku yeni tekli çıkarıyor
Önce Exile şimdi de Chanmina.Neden herkes aynı dönemde dönmeye karar verdi?

İlgili resim

Neyse,yeni albümün içeriği tam olarak belli olmasa da Lady ve Fxxker klipleri olacak içinde galiba,bir de henüz ne olduğunu bilmediğim bir adet My Name adlı şarkı da var.Gelecek olan yeni şarkı My Name.
My Name klibi 4 ekimde yayımlanacak.
Aşırı aşırı heyecanlıyım.İlerde alacağım albümlerden biri de muhtemelen Chocolate olacak.(Miseinen'i zaten almayı düşünüyorum)
Bekleyemiyorum ...

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

5 yorum:

  1. Ay şarkı çok güzel ^^ block b benim en sevdiğim kpop gruplarından , P.o da benim gruptan biasımdır :D Şimdi kızı tanımıyordum ama şarkıyı aşırı sevdim ben biraz bir araştırıcam sanırım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araştır araştır,Chanmina harikadır.
      Ben de Block B mi araştırsam yaa? :D

      Sil
  2. Sevdiğin şarkıcıların geri dönmesi çok güzel. :) Bu arada, Taylor Swift de 10 kasımda albümünü yayımlayacak inşAllah, ben de onun için heyecanlıyım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dinleyeceğim İrem abla,dinledikçe de aklıma sen geleceksin ^_^

      Sil
  3. senden öğrenip sevmiştiim. gelsin bakalııım :)

    YanıtlaSil

Okuduğum bloglar