13.1.17

E-Girls Güncellemesi - Happiness - Rewind M/V videosu tepkilerim - Flower - Monochrome/Colorful - E-Girls yeni albümü E.G.CRAZY


e girls happiness ile ilgili görsel sonucu

Herkese merhaba!
Nasılsınız?Hayatınız nasıl devam ediyor?Mutlu musunuz?O zaman arkanıza yaslanın ve okuyun.

Yazının adı çok uzun oldu,farkındayım.Ama E-Girls'ün alt gruplarının hepsinin yeniliklerini içinde barındırsın istedim.Şimdiden söyleyeyim ki, kafa karıştırmasın,bundan sonra E-Girls ve alt grupları hakkında yeni tekli ve albümleri hakkında yazıları E-Girls Güncellemesi başlığı altında yazacağım.

Bu gün E-Girls'ün yeni albümü E.G.CRAZY,Flower'ın yeni teklisi Monochrome ve Happiness'in yeni teklisinin M/V'si(müzik klibi) hakkında yazıyorum.



e girls happiness rewind ile ilgili görsel sonucu

Öncelikle,hala tazeyken Hapinness'in yeni teklisinden başlamak istiyorum.

İlk bildirimi gördüğümde çok heyecanlandım,bir yandan da beklemiyordum,böyle bir şeyi.Sonuçta tekli şubatta çıkıyor,şubat başladıktan sonra yayımlanır diye düşünmüştüm.Ama zaten yayımlanan da şarkının tam versiyonu değil,ama yine de yayımlanmış.Ve ben de hemen yazmalıyım dedim.Çünkü tam beklediğim gibi,Happiness yine iyi iş çıkarmış.


e girls happiness rewind ile ilgili görsel sonucu

Rewind üç şubatta piyasaya sürülecek.
Rewind(kelime anlamıyla geri sarma) tam Happiness'den beklediğim gibi enerji dolu,kaliteli ve herşeyi ile harika bir şarkı olmuş.E-Girls alt grupları içinde en çok sevdiğim Happiness'dir.İlk Happiness'le tanışmıştım zaten,daha sonra E-Girls dinlemeye başladım.Bu yüzden Happiness'i hepsinden çok severim.


e girls happiness rewind ile ilgili görsel sonucu

Bütün üyeler harika olmuş.Danslar yine harikaydı.Kraliçeler,bir başyapıt yaratmışlar.

Rewind'dan Karen


Karen,Karen,Karen...Sen beni öldürecek misin?
Etrafa havalılık yayıyor yaa...Gerçekten.Böyle enerjik,tatlı,güzel,inanılmaz.Zaten bütün üyeler müthiş ama Karen'de farklı bir hava var.Favorim benim yaa.


sudannayuzuyully suda anna ile ilgili görsel sonucu
Melek yaa ^_^

Suda Anna'nın yeni saçına bayıldığımı söylemiş miydim?Martta çıkış yapacak olan yeni alt grup(SudannaYuzuYully,iki Happiness ve bir E-Girls üyesinden ibaret yeni alt grup) için saçını mora boyatmış ve bu halini gerçekten beğendim.
Rewind şarkısının M/V'si harikaydı,müthişti,inanılabilemezdi.Atmosferi,dansları,vokaller...Happiness,harikasınız!
Bu arada,söylemeden geçemeyeceğim,Rewind'ın M/V'si Steins Gate animesini hatırlattı(izleyenler anladı).Özellikle de baştaki o alet. :D

Happiness - REWİND
Satın almak için (CD Japan)


e girls flower monochrome ile ilgili görsel sonucu

Şimdi,Flower'ın yeni teklisinden bahsetmek istiyorum.
Monochrome,11 ocakta piyasaya çıktı.Yani dün.Açıkcası E-Girls alt gruplarından Flower en az takip ettiğim sanırım.Şarkının klibi önceden yayımlanmıştı ve harikaydı.Onu buraya koyacağım.
Şarkıya bayıldım,evet.Üyeler harikaydı,özellikle de Shuuka(Fuuji kardeşlere hayran kalan Ayselin dramı adlı yazıya hoşgeldiniz :D ). :)

Flower - Monochrome
Satın almak için (CD Japan)


İlgili resim
Evet,19 kişiler 

E-Girls yeni albümü,E.G.CRAZY...
Biliyorsunuz,Akashi Soulmate için günleri sayıyorum(bu arada 6 güncük kaldı) ve bu sayede E.G.CRAZY için de gün saymış oluyorum.E.G.CRAZY için deli gibi heyecanlı olmasam da merak etmiyor değilim.Umarım güzel olur.
Satın almak için (CD Japan)
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^

2 yorum:

  1. tımams dinleyim. senin blog zaten başlıbaşına bir kitap gibi olduuu. river'ınki de öyleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu söylediğini iltifat olarak algılıyoruuum. ^_^

      Sil

Okuduğum bloglar