11.3.17

Fudanjuku - Kibou no Yuhi ga Moeteiru ve Yeni Üyeler (Masaki ve Sora)



Ohayo!

Nasılsınııız?Hayat nasıl gidiyoor?Mutlu musunuuz?

Ay içim içime sığmıyor şu an.Ay nasıl yazacağım.Ay bayılıyorum.

Konumuz Fudanjuku.Evet,Fudanjuku.Fudanjuku.

Wo oh oh oh....

Aysel saçmalıyordu...

Tamam,şimdi sizden özür diliyor ve yeniden başlıyorum.



Fudanjuku ve günbatımı :)

Eğer Fudanjuku hakkında hiçbir şey bilmiyorsanız sizi hemen linklere yönlendiriyorum.
Yazılarımın linkleri:
Fudanjuku hakkında ilk yazım (grup tanıtımı)
Fudanjuku hakkında detaylı yazım(yaratılışı,anlamı,tarihi)

Önce,yeni şarkıdan bahsedelim.


Dün,Fudanjuku'nun yeni şarkısı yayımlandı.Kibou no Yuhi ga Moeteiru(The Sunset of Hope is Burning/Umudun günbatımı yakıcı),grubu kuran kişi,büyük kalpli adam Naoki Hanawa tarafından yazılmış, Kojiro ve Uramasa'nın ayrılış konserinde söylenecek özel bir şarkı.Kısa bir süreliğine Teichiku Records(Fudanjuku'nun çalıştığı şirket)'un resmi youtube kanalında olacak.

Dünyanın altı harikası ^_^

Şimdi,haberi ilk aldığım zamana dönelim.Cuma akşamı.Okuldan geldim,yorgun argın,sonunda bitti diye düşünerek çayımı içiyordum ki o da ne?Teichiku Entertainment youtube kanalında video paylaşılmış.Ne,Nasıl,Ne zaman' derken baktım Fudanjuku.Bizim instagram'daki grubumuza da yazmıştı kızlar o arada,gördünüz mü yeni şarkıyı diye.Herkeste bir telaş.Herkes bir şeyler paylaşıyor.Allahım yeni şarkı gelmiş.

Ponçikleer :)

Çayımı içerken,bir de kalp krizi geçirmemeye çalışarak açtım şarkıyı.İlk saniyeden dedim aha bayılacağım.Allahım neden bu kadar harika?Neden?!

Koji-kuuuun ^_^ Dünyanın en tatlı lideriii :)
Masa-kuuun ^_^

Şarkının adından da belli olduğu gibi,klipte fazlaca günbatımı vardı.Müthişmel üyelerimiz Kojiro,Uramasa,Kouki,Kensui,Light ve Leo'nun şarkı kaydedilirkenki anlarından videolarla yapılmış klip,tek kelimeyle M-U-H-T-E-Ş-E-M-D-İ.

Kami-samaaa ^_^


Şarkıya zaten bayıldım.Eee,Hanawa-san yazar da ben beğenmez miyim :D

Seni yerim kız! ^_^

 Ölüyordum yaa,böyle dedim niye böyle yapıyorsunuz!Bizi öldürmek mi istiyorsunuz?Fazla harikaydı arkadaşlar.


RabuKeeen ^_^

Şimdi,şarkı hakkında edindiğim bütün bilgilere göre,şarkı Fudanjuku'yu ve Nakano Fujoshi Sisters'ı(Fudanjuku'nun ilk hali,kız idol grubu olduğu hali,2011'de dağılmıştır) kuran,kızların hayalini gerçekleştiren,üyelerin baba gözüyle baktığı Naoki Hanawa tarafından yazılmış.

32 diş LeoLeon  ^_^

Şöyle ki, Uramasa ayrılış konserinde söylemek için özel bir şarkı olsun istemiş ve Hanawa-san da onun için bu şarkıyı yazmış.Hanawa'ya bayılan biri olarak ben,bu yeni şarkıya da bayıldım.Dediğim gibi Hanawa yazar da beğenmez miyiz?

Fudanjukuuuu! :)
Şarkı,kısa bir süreliğine youtube'da olacak.Bence fırsatı kaçırmadan bir kere dinleyin.
Şarkının en çok nakarat bölümünü ve Leo ve Light'ın birlikte söylediği bölümü sevdim ben.Ama tabii ki şarkı harikaydı.Klipte giydikleri,işte haraketleri,klibin çekildiği yer,herşeyden mükemmellik akıyordu.Özellikle Leo'nun giydiklerini çok beğendim.Kız gün geçtikçe harikalaşıyor.Gün geçtikçe daha çok seviyorum Fujimori Leo'yu.


Ben bununla bitti derken bir de ikinci bir şok geldi üstüne.Yeni üyeler.

en ortadaki,Ankorock giysileri giymiş olan iki ponçik :)
Kojiro'nun yanındaki,soldaki,siyah saçlı olan Masaki
Uramasa'nın yanındaki,sağdakı,kahverengi saçlı olan Sora
Bugünkü canlı yayında(fudanjuku.net canlı yayınında),bir çok şeyle birlikte yeni üyeler de açıklandı.Evet,Fudanjuku tarihinde ilk daha üyeler ayrılmadan yeni üyeler açıklanıyor.Bu iki üye ayrıca Kojiro ve Uramasa'nın ayrılış konserinde,'Make A Next Story'de de şarkı söyleyecek.Bu da Uramasa'nın bir isteği,yeni üyelerin ayrılışı görmesi ve onlar için ilk tecrübe olması için.


Şimdi,arkadaşlar,derin nefes alıyoruz.
Aslında,ilk telefonuma Fudanjuku.net'in bildirimi geldiğinde yeni üyelerin açıklandığını bilmiyordum.Hemen youtube'a koşup izlemeye başladım.Selamlaşma,bir kaç konuşmadan sonra bir de baktım bildiğin 'yeni üyeler'den bahsediyorlar.Allah dedim herhalde şu an olamaz!Veee,birden bire,üyeler kalkar,iki yeni ponçiğe yer açar ve içeriye iki yeni üye gelir.
Böyle o anki hislerimi anlatamıyorum şu an.İçim içime sığmıyordu ki hala böyle.
Ben başladım tabii hemen izlemeye.İki yeni üye,içeri girer girmez dedim aha da iki çekingen geliyor.
Kouki ve Kensui'nin tepkileri harikaydı,bu kadar çabuk onlar da beklemiyordu ki bir şaşırdılar.
Bu iki yeni üye bana Kensui ve Ryoma'nın ilk gelişini hatırlattı(Ryomaaa :( ),Kensui de aynı şekilde hissetmiş.
HAZIR OLUN,FUDANJUKU'DA YENİ BİR DEVİR GELİYOR!
Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, yakın çekim
Masakiii :)
Yeni üyelerimiz,Masaki ve Sora.Şu an gördüğünüz fotoğraftaki Masaki.Kendisi 22 yaşında ve Kumomoto'lu.20 eylül 1994 doğumlu ve 162 sm.

Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, yakın çekim
Soraaa :)

Sora 21 yaşında ve Hiroshima'lı.25 ekim 1995 doğumlu ve 159 sm.(evet,Light hala en kısa üye :D)
Yeni üyelerimiz hakkında ilk bilgiler bu kadar.Bu durumda Sora,en küçük üye olmuş oluyor ve sonundaaa,Light en küçük konumundan kurtuluyor(bayram ediyorum :D )
Düşüncelerime gelince,onlara hala pek iyi alışamadığım ve hala haklarında pek gazla bir şey bilmediğim için yorum yapmak doğru olmaz.Ama,Fudanjuku'ya gelen her yeni üye gibi yeni bir şeyler getirecekleri kesin.
Ama yine de samimi olarak düşündüklerimi söyleyeyim.
Bu arada,belki alakası olmasa da Masaki bana Kyohei'yi hatırlatıyor.Onun kadar harika bir üye olur inşallah :) (Bu arada,Kyohei geçen yıl ayrıldı)
Çok çok fazla çekingendiler.Yayın boyunca ağızlarından bir kelime bile almak zordu.Hep diğer üyeler konuşturdu onları.(birnevi yeni gelin gibi hehehe :D)
Çok heyecanlı oldukları kesin,böyle kendilerini sıkmış oturuyorlardı.Leo bile bu kadar heyecanlı değildi sanki.Ama samimiydiler,tatlı geldiler bana,diğer üyelerin yaptıklarına gülünce,kesinlikle ponçik olduklarına karar verdim :)
Herkes gibi ben de,onların iyi çocuklar olduğunu düşünüyorum evet :)
İlk geldiklerinde,Kojiro onlara adlarını sordu(e yavrum adınızı da mı biz söyletelim).
Sonra nasıl selam vereceklerini anlattı.Çekingen oldukları gibi,Fudanjuku hakkında pek az şey bildiklerini düşünüyorum ben.Uramasa onlarla daha önce küçük dersler yaptığını söyledi ama yine de,yeni olmak tecrübesiz olmak demektir değil mi?

Şapşik! :)


Kensui'ye çok güldüm yine.İlk zamanlarını hatırlamış olmalı ki,kameranın önüne geçip,ilk kendini nasıl tanıttığı gösterdi(Masaki ve Sora'ya öğretmek için).Bir de kızlar kendilerini tanıttıktan sonra,kendisi de dayanamayıp 'Fudanjuku yeni üyesi,Aiba Kensui' dedi ya,o an ben de bütün üyelerle beraber bittim.O yayını izleyin,çok güleceksiniz.
Üyeler,Fudanjuku'nun bilindik selamını(ellerini açarak birleştirir ve eğer sabahsa 'ha konnichi ha',eğer akşamda 'ha konban ha' derler ve sonra da parmaklarını kameraya uzatıp 'Oretachi Fudanjuku-desu' derler) yapmakta zorlanınca(daha çok 'ha' kısmını),herkes birlikte 'ha' deme pratiği yapmaya başladı.Benim favorim Leo'nun 'ha' deyişi. :D Kendisi Noir'da giriş kısmında söylediği 'Youkoso,Noir' kelimesi ile de bütün hayranların ses tonunu beğendiği bir üye,ha deyişi de bir o kadar komikti.Ama Kensui'nin de ilk 'ha konnichi ha' diyişi de çok harikaydı.Onu da iyi hatırlıyorum.Hatta,Ryoma ile hatları karıştırıp,bir tanesi 'ha konban ha' derken,diğeri akşam olduğu halde 'ha konnichi ha' demişti.(o yayını gülmekten kırılarak izlemiştim :D)
Bu arada,Uramasa'ya da çok güldüm.Birden bire konuyu karıştırdı ya,tam yeni üyelerden bahsederken,dili sürüştü :D (Uramasa'ya bu kadar sunuculuk yaptırırsanız olacağı bu,kız delirdi :D )
İkisinin de sesinin nasıl olduğunu deli gibi merak ediyorum.Masaki'ninki sesi iyi çıkıyordu,ondan umutluyum.Sora'yı deli gibi merak etmekteyim.

Kouki ve Sora'nın boy karşılaştırması :) (Sora 1 santimetre uzun sanırsam)

Üyelerin tam isimleri,gerçek isimleri,ne otakusu(otaku konusunu bilmiyorsanız sizi yukarıdaki linklere tıklamaya davet ediyorum) olmaları,hangi rengi almaları konusu hala muamma.Muhtemelen Kojiro ve Uramasa'nın ayrılış konserinde ya da konserden sonra açıklanacak.
Ama ben bu iki tatlışı sevdim.Özellikle Masaki'yi. :)
Bir de,üyelerin kızların doğduğu bölgeleri öğreninceki tepkileri müthişti :) Çok tatlıydılar,hiç tahmin etmedikleri yerlerden çıktılar sanki ^_^
Dediğim gibi bana Kensui ve Ryoma'nın ilk zamanlarını hatırlattılar.Ama elbette hiç bir yeni üye onlar kadar çekingen değildi.Herhalde gerçek anlamda en ilk zamanları idi.
Aslında Renji'nin Nakano Fujo Sisters'a ilk seçildiği zamanı hatırladım da,sanırım bir tek Renji(Harada Mariru) onlar kadar çekingen ve stresli idi.


Light'ın uzun olma hayalleri  :D (evet Sora bile ondan uzun,her ne kadar Light Sora'dan büyük olsada)
Masaki ve Sora'yı izledikten sonra kendi kendime bir maratona çıktım.Gruba katılan bütün üyelerin ilk göründükleri videoları izlemeye başladım.En ilki olan Renji ve Kanbei'nin(Kanbei çok rahat,Renji çok stresli idi,ayrıca Renji'nin belli belirsiz gülümsemesi de hala yüzümü güldürür :) ),Kouki'nin(dünyanın en tatlı ve en tecrübesiz yeni üyesi olabilirdi,hatta bir ara üyeler tarafından itilip kakılan üye durumuna düşmüştü :D ),Kensui ve Ryoma'nın(nasıl da masum ve tatlıydılar ilk zamanlarında,o zaman herkes anlamıştı bu ikisinin grubu baştan yaratacağını ^_^),Light'ın(herkesin ilk sevmeyip sonradan alıştığı,en çok yorum alan,benim favorim olan ve dansı büyüleyici olan üyedir,ponçiğim benim ^_^) ve Leo'nun(ilk zamanlarda daha çok bir Hoopers üyesi olmaya yakıştığı düşünülmüştü ama benim hep çok sevdiğim üye,derin sesine bayılıyorum :) ),hepsinin ilk gelişlerini izledim.Hepsi mükemmel,baştan aşağı bütün üyeler.
belki izlemek istersiniz diye hepsinin ilk videolarını buraya bırakıyorum:
Renji ve Kanbei'nin tanıtıldığı video (2009) (Renji ve Kanbei 15:30'da geliyor)
Kouki'nin tanıtıldığı video (2010)
Kensui ve Ryoma'nın tanıtıldığı video (2011)
Light'ın ilk göründüğü video (2014)
Leo'nun katılması (2016)

Bu arada,Kojiro ve Uramasa'nın ayrılış konseri 'Make A Next Story'den sonra Masaki ve Sora'nın ilk konserleri başlayacak.'Sora Ni Saku Hana'(Gökyüzünde açan çiçek) adlı haziran mini turu ile üyelerin ilk konserleri başlayacak.Tur boyunca Fudanjuku,Osaka,Nagoya ve Tokyo'ya gidecekler.3 haziranda Osaka'ya,4 haziranda Nagoya'ya ve 25 haziranda Tokyo'ya.
Konser turunun adı 'Sora Ni Saku Hana' Masaki ve Sora'nın adlarının kombinasyonunda yapılmış.
Dediğim gibi Masaki ve Sora,Kojiro ve Uramasa'nın 'Make A Next Story' konserinde de şarkı söyleyecekler.Yani,kısa bir süreliğine de olsa,eski sekiz kişilik Fudanjuku geri geliyor.Bu yüzden mutluyum ^_^
Kojiro ve Uramasa'nın son konseri olan özel 'Make A Next Story'i nico nico live adlı siteden canlı olarak izleyebiliyoruz.17 martta saat 1'de başlıyor.İlk yarısını ücretsiz olarak izlemek mümkün,fakat kalanı için premium üye olmak gerekli.
Yeni şarkıyı da,yeni üyeleri de sevdim.
Hayal kırıklığına uğramadım,yine iyi bir seçim olmuş.Sadece biraz tecrübesizler ve herkes gibi benim de onlara alışmam lazım.
Yeni üyelere iyi şanslar!Mükemmel olsunlar ve bizi şaşırtsınlar.
Son olarak,üyelerin şu andaki otaku durumları:
Kojiro Moda Otaku'su
Uramasa Profesyonel Güreş ve İdol Otaku'su
Kouki Gizem Otaku'su
Kensui Sağlık Otaku'su
Light Dans Otaku'su
Leo Koku Otaku'su (evet Leo'ne ben de 'he' diye bir tepki verdim :D Kız bildiğin kokuları seviyor,en sevdiği koku ise iris.Aslında Noir'daki 'Kokun beni ürpertiyor,daha fazla koklamama izin verir misin?' bölümünden anlamalıydık ama,neyse :D)
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Şarkı ve yeni üyeler hakkında bilgileri aldığım kaynak (Tumblr;I'l Find a Name Later)
Fudanjuku - Kibou no Yuhi ga Moeteiru
Fudanjuku dünkü fudanjuku.net yayını (yeni üyelerin tanıtıldığı video)
Make A Next Story canlı izleyebileceğin site (17 mart saat 13:00'da)
Logo Design by FlamingText.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar