FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

2 Ağustos 2016 Salı

2016 YAZ - Neredeyim? - FUDANJUKU



Herkese merhaba.Evet,ölmedim,buradayım.Ablam da ben de iyiyiz ve yaşıyoruz.Ama aylardır blogdan çok ama çok uzaklaştık.Sebebini ne siz sorun ne de ben söyleyeyim.Çok fazla şey oldu,yaz başladı falan derken blog hiç birimizin aklına gelmedi.


Belki bu küçük yerde hala beni takip edenler vardır diye ben de şimdi bu yazıyı yazıp ölmeyip kaldığımı herkese bildireyim dedim.
Bu yaz hepsinden sıkıcı geçiyor,bütün gün evdeyim ve yapacak hiç bir şey yok.Ama elbette boş zamanın da bir çok şeye yararı oluyor.Mesela sevebileceyin bir şeyler keşfetmeye.
Aslında bu yazıyı yazmamın esas sebebi bu aralar bağımlılık derecesinde takip etmeye başladığım bir grup.Türkiyede çok fazla bilenler olduğunu sanmıyorum ama ben sanırım bu gruba aşık oldum.Burada da bahsedip Türkiyede sevenleri,bilenleri varsa benimle iletişime geçsinler istedim.Çünki grup hakkında hiç Türkçe içerik bulamadım.Bulduğum İngilizce içerik yeterli değil ve ben de Japonca bilmiyorum.O yüzden eğer siz de seviyorsanız ve şarkılarını dinlediyseniz benimle iletişime geçin lütfen.


Gelelim bu grubun neyin nesi olmasına.Grubun adı Fudanjuku,Japonyada papuler olan j-pop gruplarından biri.Grubun altı üyesi var ve hepsi kız.Şarkıları ise öyle böyle değil,beni büyüledi.Eğer hiç dinlemediyseniz Youtube'a bir yazın,belki beğenirsiniz,eğer Japon şarkılarını ya da ablam gibi direk Asya'lıları sevmiyorsanız o başka tabii.

Grup 2006'da Narato Fujo Sisters adı ile başlamış ve şimdikinden çok farklılarmış.2011'de ise o zamanki üyelerin birinin çıkması ile adlarını değiştirmişler.Vikipedide kısaca erkek gibi giyinen Japon kız idol grubu diye geçiyor.

Değişen sadece adları değil tabii,defalarca grup üyeleri değişmiş,çoğu çıkmış ve yerlerine başkaları gelmiş.Ama bence şu anki üyeler çok iyi.Merak edenler için Vikipedi ve daha detaylı ve güncel bilgi veren Generasia sayfaları.
Gelelim üyelere.Öncelikle şimdiki üyelerden bahsedeceğim.

Akazono Kojiro


Gerçek adı:Konan Yuka (虎南有香)
Fudanjuku lakabı:Akazono Kojiro (赤園 虎次郎)
Nakano Fujo Sisters lakabı:Konan Maru (コナン丸)
Doğum tarihi:10 Temmuz,1989 (27 yaşında)
Doğum yeri:Otaru,Hokkaido,Japonya
Kan grubu:0
Boyu:164 santimetre
O bir:Moda otaku'su
Hobileri:blogging,nattou ürünleri biriktirmek
Özelliği:Dans,tenis,güler yüz

Akazono Kojiro grubun orjinal üyesi,grup kurulduğundan beri grubun üyesi.Grup kurulduğunda on yedi yaşındaymış.Güleryüzlü,tatlı biri.Seviyorum ama favorim değil.Bildiğim kadarıyla grubun lideri.Grupda rengi kırmızı.

Seto Kouki


Gerçek adı:Seguchi Kana (瀬口かな)
Fudanjuku lakabı:Seto Kouki (瀬斗 光黄)
Nakano Fujo Sisters lakabı:Segway (せぐうぇい)
Doğum Tarihi:16 Eylül,1991 (25 yaşında)
Kan grubu:0
Boyu:158 santimetre
O bir:Gizem Otaku'su
Hobileri:'Mu' müzik dergisi okumak,anime izlemek
 Özelliği:Voleybol
Siyah saçları ve gülümsemesi özellikle hoşuma gidiyor ama o da favorim değil.Grubun en eski üyelerinden ama orjinal bir üye değil.Gruba Nisan 2010-da katılmış.Grupda rengi sarı.

Aiba Kensui


Gerçek Adı:Hasegawa Ai (長谷川愛)
Fudanjuku lakabı:Aiba Kensui (愛刃 健水)Nakano Fujo Sisters lakabı:Aihon,Aiphone(アイホン)
Doğum Tarihi:6 Şubat,1990 (26 yaşında)
Doğumyeri:Osaka,Japonya
Kan grubu:A
Boyu:161 santimetre
Kilosu:42 kg
O bir:Sağlık Otaku'su
Hobisi:Dans etmek
Becerileri:Dans etmek,Japon dansı
Kardeşleri:Küçük kız kardeş
Güçlü yanı:Yaptığı işi en iyi şekilde yapıyor olması
Zayıf yanı:Kolayca Korkması
Evcil hayvanları:Köpek,kaplumbağa
En sevdiği renk:Mavi
Suratına kesinlikle hayranım.Ama o da benim favorim değil.Gruba 5 Aralık 2011-de katılmış.Grupda rengi açık mavi.

Seimyouji Uramasa

Gerçek adı:Ura Erika (浦絵理香)
Fudanjuku lakabı:Seimyouji Uramasa (青明寺 浦正)
Nakano Fujo Sisters lakabı:Uraa (うらぁ)
Eski lakapları:Mizuhara Suzuka (水原鈴花), Takamine Erii (高峰えりい)
Doğum tarihi:2 Haziran,1986 (30 yaşında)
Doğum yeri:Kawasaki, Kanagawa Prefecture, Japonya
Kan grubu:0
Boyu:163 santimetre
O bir:Profesyonel güreş ve idol Otaku'su
Başka bir orjinal üye.Grup kurulduğundan beri Kojiro gibi grubun bir üyesi.Aynı zamanda grubun en büyük üyesi.Otuz yaşında olduğunu öğrendiğimde kesinlikle şok geçirdim..Onu çok sevsem de favorim değil.Grupda rengi mavi.

Kariyase Light


Gerçek adı: Shimokariya Kanae (下仮屋カナエ)
Fudanjuku lakabı: Kariyase Light (仮屋世来音)
Doğum Tarihi: February 8, 1993 (23 yaşında)
Doğum Yeri: Osaka, Japonya
Kan grubu: AB
Boyu:153 santimetre
Kilosu: 60 kg
O bir:Dans otaku'su
Hobisi: Her gün mutlu olmak
Becerileri:Dans etmek,Sohbet becerileri
İşte benim favorim.Kesinlikle harika,mükemmel,idolüm benim yaa.Yüzündeki gülümseme,suratı,saçları...Offf yaaaa.Onunla tanışmak,Japonya'ya gitmek hayalim oldu benim.Bir de harika dans ediyor,görmelisiniz.Onun olduğu çoğu kliplerde de görürsünüz zaten.Gruba 19 Aralık 2014-de katılmış,iyiki de katılmış.Grupda rengi turuncu.Hani,bir insanın hobisi her gün mutlu olmak olunca onu sevmek zorunda kalıyorsunuz.

Fujimori Leo


Gerçek adı:Fujita Rei ( 藤田怜)
Fudanjuku lakabı:Fujimori Leo
Doğum tarihi:5 ağustos 1993 (23 yaşında)
Doğum yeri:Aomori,Japonya
Kan grubu:B
Boyu:163 santimetre
O bir:Koku Otaku'su
Hobisi:Anime izlemek,Ace Attorny(anime) izlemek
İşte taze üye.Bu Nisanda gruba katıldı,ayın sekizinde.İlk katıldığında hayranlar onun hakkında pek de fazla yorum yapamamışlar,ama kesinlikle güleryüzlü,tatlı ve samimi biri olduğunu düşündü herkes.Sonuçta Kyohei'nin,grup yaratıldığından beri grup üyesi olan birinin çıkışından sonra gruba katılacak kişinin sağlam,gruba uyum sağlayabilecek birisi olması gerekir ki,ayrılan üyenin yerini tutabilsin.Hani gelen gideni aratmıyor derler ya,Fudanjuku'da da öyle oluyor.Üyeler yeni üyeyi nasıl seçiyor bilmiyorum ama hep gelen gideni aratmıyor.Leo bence mükemmel biri.Unutmadan,grupda rengi mor.

Gelelim eski üyelere.Şimdiki üyeler kadar mükemmel kişiler geldi geçti bu grupdan.Onlar hakkında çok fazla konuşmayacağım,ama bazıları hakkında düşüncelerimi söyleyebilirim.

Zan Kisaragi


Gerçek adı:Yamamoto Sae
Sahne adları: Zan Kisaragi (Fudanjuku), Zansu (Nakano Fujo Sisters), Suzanne
Lakapları: Susan, Suuchan
Doğum tarihi:28 Ekim 1986
Doğum yeri:Ueki, Kumamoto
Kan grubu: O
Boyu:166sm
O bir:Sağlık ve diet Otaku'su idi
Rengi:Sarı/Altın rengi
Gruptan ayrılış tarihi:Mart 2008
Mesleği(Suzanne olarak): Tarento, Şarkıcılık ve modellik

Saiki Kanbee


Gerçek adı: Arai Hirono
Sahne adları: Saiki Kanbee (Fudanjuku), Piro (Nakano Fujo Sisters)
Lakapları:Pi-chan (Fujo Sisters)
Doğum tarihi: 9 Nisan 1987
Doğum yeri: Saitama Prefecture
Rengi:Yeşil
O bir:Yemek Otaku'su idi
Gruptan ayrılışı:Kasım 2009 kişisel sebeplerden dolayı

Shiijuuin Yousuke


Gerçek adı: Inui Youko
Sahne adları: Shijuuin Yousuke (Fudanjuku), Yokyuun (Nakano Fujo Sisters)
Lakapları: Yo-kun (Fudanjuku), Yokyuun (Fujo Sisters)
Doğum tarihi: 29 Nisan, 1981
Doğum yeri: Uchiki, Ibaraki Prefecture
Kan grubu: A
Boyu: 153sm
O bir:Cosplay Otaku'su idi
Rengi: Mor
Gruptan ayrılışı:Temmuz 2011,yalnız çalışmak istemesi yüzünden

Ruhara Renji


Gerçek adı: Harada Mari
Sahne adları: Ruhara Renji (Fudanjuku), Harada Mariru (Nakano Fujo Sisters)
Lakapları: Ren-kun, Ren-summer (Fudanjuku), Marirun, Mari-san (Fujo Sisters)
Doğum tarihi:12 Şubat, 1985
Doğum yeri: Kyoto, Kyoto Prefecture
Kan grubu: AB
Boyu: 168sm
O bir:Oyun/Manga Otaku'su idi
Rengi:Turuncu
Favori kelimesi: David VS Goliath
En sevdiği yiyecek:Kurabiyeler

Eski turuncu karşınızda.Grupdaki şu anki turuncu ile,yani Light ile Ruhara Renji'nin alakası olmaması biraz garip değil mi?Şu kıza da hayran olmakla nefret etmek arasındaki kısacık çizgideyim.Hem olağanüstü cool,hem de olağanüstü gıcık geliyor bana.5 Aralık 2008-de katılıp,20 Ağustos 2013-de gruptan ayrılmış.

Bukiya Momotorou


Gerçek adı: Kyan Chiaki
Sahne adları: Bukiya Momotarou (Fudanjuku), Kyanchi (Nakano Fujo Sisters)
Lakapları: Momo-kun, Megane (Fudanjuku), Kyan-chan (Fujo Sisters)
Doğum tarihi: 13 Mart, 1986
Doğum yeri: Tokorozawa, Saitama Prefecture
Kan grubu: O
Boyu: 158 sm
O bir:Anime Otaku'su idi
Rengi: Pembe
Favori kelimesi: Amendment
Favori yiyeceği: Soba
Hakkında çok fazla şey bilmediğim bu orjinal üyeye gözlüklü der geçerim.24 Ekim 2014 tarihinde gruptan ayrılmıştır.

Yukimura Ryoma


Gerçek adı: Fukumi Maki
Sahne adları: Yukimura Ryouma (Fudanjuku), Makichi (Nakano Fujo Sisters)
Lakapları: Yukki, Yukkyun (Fudanjuku), Makichi (Fujo Sisters)
Doğum tarihi:18 eylül, 1993
Doğum yeri:Osaka
Kan grubu: O
Boyu: 158sm
O bir:Orta okul beyzbol Otaku'su idi
Rengi:Gri/Beyaz
Favori kelimesi:Thanks
Favori yiyeceği:Takoyaki,Çikolata
Keşke çıkmasaymış diye düşündüğüm bir üye.Eğer Light gruba hiç katılmasaydı ve Ryoma da çıkmasaydı,muhtemelen favorim o olurdu.5 Aralık 2011 tarihinde gruba katılmış,Ağustos 2015-de gruptan ayrılmıştır.

Midorikawa Kyohei


Gerçek adı: Kyoumoto Yuka
Sahne adları: Midorikawa Kyouhei (Fudanjuku), Kyoumoto Yuka (Nakano Fujo Sisters)
Lakapları: Kyou-kun, Kyohe, Kyouhei-niiyan (Fudanjuku), Kyomo (Fujo Sisters)
Doğum tarihi: 6 Nisan, 1986
Doğum yeri: Nagaoka, Niigata Prefecture
Kan grubu: A
Boyu: 154sm
O bir:Peri ve Sürünger Otaku'su idi
Rengi:Yeşil
Favori kelimesi: Gratitude
Favori Yiyeceği: Hamachi
Tam olarak ne zaman bilmiyorum ama bu yıl evlendiğini duydum.Belki doğru değildir ama,evlendiği için gruptan ayrıldığını düşünüyorum.Yoksa orjinal bir üye neden durduk yere ayrılsın ki?Bu yıl 4 Nisan'da gruptan ayrıldı.Artık grupta bir yeşil yok.Seni özleyeceğiz Kyohei.

31 Ağustosda yeni şarkıları Noir geliyor.Çok heyecanlıyım.

Bu kadar.Eğer başka hayranlar varsa,lütfen bu yazıyı okuyup benimle iletişime geçin.Eğer hiç dinlemediyseniz bir denemenizi tavsiye ederim.Kendinize iyi bakın.Hoşçakalın. 
Bu arada,linkler:

12 yorum:

  1. fudanjuku. oleey dinlicem tımams. asya sever blogçu arkadaşlara da sorucam. sesinin çıkmasına da sevindim yaaa. iyisiniz demek kii :) baksana ablana feysten talep gönderdim şimdi. bak blogumda sağda var feys. sana da baktım ama bikaç kişi var bilemedim. sen de feysime üye olsanaaa :) bi de baksana, benim "yani" adlı kitabımda siz de varsınız kiii bi öyküde. baksanaaa, burdan ya da feysten bana posta adresi, kargo adresi yazabilir misin. size kitap göndercem bi şekilde. belki yayınevi gönderir. du bakalım. ay kaybolmaaa.:) ay bi foton vardı çok sevimliydi yaa. porsuklu saç :) iyi tatilleeeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dinlemelisin,başkalarına da öner.Türkiye o grubu çok fazla bilen yok diye biliyorum.Hemen bakıyorum feysine.İyi de Azerbaycana nasıl kargo göndereceksin ki?Kitabının pdf'si varsa indirebilirim,kargo işi biraz zor olur ama.Aslıya da sormam lazım kargo adresini falan,olursa çok harika olur ama.Sana da iyi tatiller. :)

      Sil
  2. ay neden olmasın kargo oluyodur veya postane gönderiyodur yaaa olur bişiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam o zaman bir yolunu buluruz. :)

      Sil
  3. Ben de FUDANJUKU nun ilk jinsei wahaha sını dinledim ve sonra gruba resmen aşık oldum. Gidişine de en üzüldüğüm Harada Mariru oldu. Keşke ayrılmasaydı ama yapacak bir şey yok. Onunda kendine göre sebepleri var sonuçta. Neyse ben FUDANJUKU nun bir Türk hayranını bulduğum için çok seviçliyim ayrıca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok ona üzüldüm ve biliyor musunuz,bence en havalı ve samimi üye oydu bence.Yine de gelen gideni aratmıyor.Ay çok heyecanlandım şu an!Meğer ne çok hayranı varmış Türkiyede,ben sizden önce altı tane bulmuştum.Sormak istediğim çok şey var yaaa,mesela bir blogunuz var mı?Size ulaşabileceğim bir sosyal medya hesabınız?Şu anki üyelerden en sevdiğiniz hangisi?En sevdiğiniz Fudanjuku şarkısı hangisi?Ay iyiki buldum sizi! ^_^

      Sil
  4. Bloğum yok
    Facebook tan ekleyebilirsiniz:Hazal Buyurman facebook taki adım

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel ya ne kadar da güzel

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel ya ne kadar da güzel

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel ya ne kadar da güzel

    YanıtlaSil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...