16.7.14

Alışveriş keyfi-Eğlenceli dakikalar

Merhaba sevgili okurlar.Bu gün hava ne kadar sıcak olsa da sıcağa direnip alışverişe çıktık ailemle.Annem,ablam ve ben,mağazada eğlenceli dakikalar geçirdik.Baktığımız bazı ürünleri de hoşlandığım için sizinle paylaşmayı düşündüm.İşte geçirdiğimiz eğlenceli dakikaların kanıtı fotoğraflar. :)

Hediyelik eşyalar

Annemler banyo eşyalarına bakarken ben de hediyelik eşyaların resmini çektim.Sizce de güzel mi? :)






Deve ve fil aksesuarı 
Salonunuza ve oturma odanıza koya bileceğiniz minik aksesuarlar.Deve ve fil benim ilgimi çekmişti,sizinle de paylaşayım diye düşündüm. :)

Tabakta deve
Yine evinize koya bileceğiniz,hoş görünümlü küçük aksesuarlar. :)
Komik adamın oyuncağı 
 Azerbaycanda bir programda olan komik bir adamın oyuncağı.Biz gördüğümüzde çok gülmüştük,sizce de komik mi? :)
Ablamın bluzu
 Alışverişte ablama aldığımız bluz.Ablam çok güzel olduğunu düşünüyor,bence de güzel.Sizce nasıl? :)

Benim bluzum
Alışverişte benim için aldığımız bluz.Üzerinde şirin ayı yazıyor,ablamın seçimi.Ablamın seçimlerine her zaman güvenirim,bence harika.Sizce? :)














Gemi aksesuarı
Gemi figürü,hoş bir aksesuar.İnsanların evlerinde oturma odalarına koyacakları türden,para ödemeye değecek,ama bir yandan da fazlasıyla dikkatli olunması gereken,hassas bir aksesuar.Güzel mi? :)
Hoş bir saat 
Yatak odasında ve ya çocuk odasında,komedinin üzerine konursa hoş bir görünüm sağlayacak hoş bir saat.Üzerindeki kelebek ve alt tarafındaki güller de ona ayrı bir güzellik veriyor,değil mi? :)
Fil figürlü saat
 Yine çocuk odasına konacak türden,şirin mi şirin bir saat daha.Fil figürü ve saatin ortasında yazılmış 'Sweet time-Tatlı anlar' yazısı da ayrı bir güzellik katmış,hoş bir aksesuar.Sizce? :)
Channel armalı hoş bir çanta 
İşte her üründe göremeyeceğiniz önemli bir arma:Channel arması.Channel arması öyle her yerde görebileceğiniz,öylesine bir şey değil,Coco Channel'i herkes tanır,modayla ilgilenen ilgilenmeyen herkes,neredeyse her yerde adı geçmiştir Fransız modacının.Dünyaya moda hakkında yeni bir fikir kazandıran Channel ürünleri de pek önemli ürünler.Ve bizim gittiğimiz mağazada da üzerinde Channel armasına rastladığımız bir çanta vardı.Paylaşayım dedim.İç içe geçmiş c şekillerinden oluşuyor Channel arması,harika,değil mi? :)

 Çocuk saati
 İşte bu da ilk okulda okuyan çocukların odalarına konulacak türden,şirin ve şık bir saat.Büyük rakamları ve renkleriyle her çocuğun ilgisini çekecek türden. :) 
Kuş figürlü aksesuar 
Ve yine harika bir aksesuar daha.Üzerindeki kuşlar ve çiçekler çok güzel.Alt tarafında bulunan çiçek detayı da ayrı bir güzellik katmış,ne dersiniz? :)
Eyfeld kulesi bluzu
 İşte Fransa'nın gurur kaynağı.Eyfeld kulesi, aksesuarda,takıda,saatte ve tabi giyimlerde çok kullanılan bir figür.Herkesin ilgisini çeken ve bir çok turistin de Fransa'ya doluşmasını sağlayan Eyfeld kulesi,bir kaç kişinin de-içinde ben de varım-gitmeyi hayal ettiği bir yer.Bu yüzden aksesuar,takı,giyim ve saat seçerken üzerinde olmasını istediğimiz gitar,anahtar gibi figürlerden biri de Eyfeld kulesi.İşte bizde şansa  bakın ki, üzerinde Eyfeld kulesi olan bir bluz bulduk. :)

 Mutfak için elmalı aksesuar
 İşte mutfakta kulana bileceğiniz bir aksesuar.Elma figürlü bu aksesuar,hoş bir görünüm kazandıracaktır,sizce? :)
Papia kağıt havlu 
Biraz saçma olmuş ola bilir ama üzerindeki kızı görünce dayanamadım.Çok hoş, değil mi?İnsan kullanmak istemiyor. :)
Selpak kağıt havlu:Ambalaj harika :)
 Biliyorum,kağıt havluya yoğun bir ilgin var diyeceksiniz ama şuna bir bakın.İnsan kullanmak istemiyor,vala dört paket alıp mutfağın duvarlarına yapıştırmak istiyor,çok güzel resimler değil mi? :)


Channel armalı tabak ve fincan seti
İşte bir Channel daha.Üzerindeki Channel arması ve onun üstündeki o taşlar cidden güzel.İnsan kullanmaz,40 gün 40 gece sergiler bunları. :)









İşte kısa ama eğlenceli alışverişimizde bunları gördük.Umarım siz de eğlene bilmişsinizdir.Bunları Türkiyede aramaya çalışırsınız,orada değil,bunlar benim yaşadığım ülkede,yani Azerbaycanda.İsterseniz buyrun gelin alın. :)

Alida Marmaris







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar