16.6.14

Leah Hager Cohen-Bilmiyorum deme rehberi



 Çoğu zaman bu kelimenin bizi küçülteceğini, statümüzü baltalayacağını ve gelişmemizi engelleyeceğini düşünürüz. Oysaki Cohen'e göre bu itirafımız bizi özgür kılar ve güçlendirir. Çünkü bilmemek, insanın doğasında vardır. Bu gerçekle ne kadar barışık olursak, kendimizle ve ruhumuzla da o kadar barışık ve özgürce yaşayabiliriz.

Cohen bizi sadece, cahilliğimizi itirafa yönlendirmez, aynı zamanda çok daha umut verici ve heyecanlı bir şey önerir; belirsizliği kucaklamamız gerektiği gerçeğini. 'Bilmiyorum' demekten kaçarız çünkü utanılacak bir duruma düşmekten ve dışlanmaktan korkarız. Ama bu mazeret sonucunda da bazı bedeller öderiz. Ne zamanki kendimizi ihtimallere açık, savunmasız bırakırsak ancak o zaman benliğimizle, başkalarıyla ve yeni fikirlerle gerçek bağlar kurabiliriz. Şüpheye hak ettiği değeri verdiğimizde her şeyin mümkün olduğunu görebiliriz. Korkularımızdan kurtulabildiğimizde ise gerçek anlamda özgürleşebiliriz.

Sizin Şimşek kız yine okurlarını meşgul edecek bir paylaşım buldu.Ne paylaşayım diye düşünürken önüme yeni kitaplardan biri olan Bilmiyorum deme rehberi çıktı.Leah Hager Cohen'in eseri olan Bilmiyorum deme rehberi,aslında çok düşündürücü bir kitap.'Bilmiyorum' kelimesini söylediğimizde utanılacak bir duruma düşmeyiz.Bu kitap da bize bunu anlatmaya çalışıyor.Bazı insanlar başkalarının yanında 'bilmiyorum' kelimesini söylediğinde utanılacak bir duruma düşmekten korkarlar.Ama bu doğru değildir.Bilmezseniz bunu söylemekten korkmayın.Bilmiyorsanız,bunu itiraf edin ve öğrenmek istediğinizi açıklayın.Cahilliğinizi itiraf etmekten korkmayın.Sadece bilmediğinizi söyleyin ve öğrenmeğe çalışın. :)

Bu kitap ne kadar güzel olsa da her zamanki adetim üzerine pdf'ni indiremedim çünkü pdf'si daha çıkmamıştı.Bu yüzden ben pdf'si çıkana kadar bekleyeceğim ama kitabı ala bilecek durumda olanlar için kitabın parayla satıldığı bir sitenin linkini vereceğim.İşte link:

 http://www.idefix.com/kitap/bilmiyorum-deme-rehberi-leah-hager-cohen/tanim.asp?sid=F9857KAFZ7GITQSPQ3IG

Kitap bilgileri

Kitap ismi:Bilmiyrum deme rehberi

Yazar:Leah Hager Cohen

Kategori:felsefe

Fiyat:10,00

 

 İyi okumalar arkadaşlar. :)


Dikkat:Bu kitap idefix.com sitesinden alınmıştır.Kitabı satın alırken bir sorun çıkarsa bunu idefix.com sitesine bildirin.


 İyi günler. :)




Alida Marmaris 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar