12.1.14

İlk sirke gidişimden görüntüler:Lezzetli burger keyfi... :)


 Merhaba arkadaşlar!Sizin de çok istediğiniz, ama yapamadığınız,daha doğrusu durumunuzun müsait olmadığı bir isteğiniz oldu mu?Benim oluyor hep.Bunlardan en başta geleni de sirk'e gitmek...Size garip gele bilir ama düne kadar hiç sirke gitmemiştim.

 Saçma bir konuşma olmasından korkuyorum.Dün günüm çok iyi geçti.Otobüsten düşe kalka inip çıkmalar hiç hoşuma gitmedi tabi.Afedersiniz ama, otobüslere hiç dayanamam.Çocukluğumdan beri bir hastalık haline geldi bu bende.Her otobüse binişim bir felaket.Ama dünü de bir şekilde bitire bildim.O ne otobüslerdi, savaş çıktı vicudumda.
 



Neyse, bizim planlarımız şöyleydi:Öncelikle otobüse binip McDonald's gidecektik.Benim en sevdiğim gezintiler içinde McDonald's olan gezintilerdir.Bu sefer de McDonald's gidiyorduk.Oranın burger'lerine hastayımdır... :)

McDonald's çıkmak benim için biraz zor oldu.Hatta ablama bir tane daha burger almasının daha iyi olacağını söyledim.O derece seviyorum yani orayı.Şimdi sirkten bahs etme zamanı geldi. :)




Evet, bunlar sirkteki gösteriden bir kaç görüntü.Ama önce neler olduğundan bahs edeyim.İlk önce sahneye noel baba geldi.Sonra belki biliyorsunuzdur, Türkiye'deki noel anne bizdeki Kar kız.Sonra Noel baba Kar kızı-yani noel anneyi çağırdı.Bu gösteri benim için çok eğlenceli olmuştu.Yanlız gösteri saat 7 olmadan başlamadığı için her kesi biraz bekletti.Ama bütün isteklerimi karşılayan bir gösteriydi.Hatta daha fazlası, gösteri çok hoşuma gitti.Satıcılardan gösteriden satılan oyuncak gibi şeylerden de ala bildim.Bu arada en çok Palyaço Marko'yu sevdim.Bunlar da sirkten görüntüler.Size de her zaman iyi eğlenme şansı dilerim.Hoşçekalın, canişkularım! :D



-Alida-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar