29.1.14

Okuduk bitti:Percy Jackson ve Olimposlular-Titanın laneti

Merhaba arkadaşlar, bir kitabı daha okuyup bitirdim.Severek okuduğum Percy Jackson kitaplarından biri olan Titanın laneti kitabını da diğerleri gibi çok severek okudum ama bu kitap pek hoşuma gitmedi açıkçası.

Rick Rıordan iyi yazıyor, hoş yazıyor da bu kitapta Şimşek hırsızı ve Canavarlar denizi'ne kısmen daha fazla kayıp var.Bu da her kes gibi benim de hiç hoşuma gitmiyor.Kitapta Titanın laneti derken gerçekten ilk aklıma gelen Khronos aklıma geldi ama okudukça daha iyi anladım ki, kitap Titan Tanrı'dan değil, bir Titan'dan bahs ediyor.Kitabın sonlarına yaklaşdığımda bu Titan'ın Atlas olduğunu öğrendim.Artemis'e katılan avcılardan Gece gölgesi Zoe'nin babası.Kitabın sonunda Zoe'nin ölmesi de beni o kadar hayal kırıklığına uğrattı ki, bir an okumamayı iyice düşündüm.Ama malum, kitabın sonuna gelmeden maksat belli olmuyor.Tavan arasında yaşayan, bir mumyanın içine saklanmış ruhun, yani Delfi'nin kehaneti ile başlıyor maceramız.Sonrasında Kehanet'e göre toplanıp birlikte göreve gidiyorlar.Gece gölgesi Zoe, Bianca-onlara yeni katılan melez, abisi Nico'nun ablası,-Kıvırcık, Thilia bir de Percy.Aslında Percy onlara sonradan katılıyor, Gece gölgesi Zoe onun gelmesini istemeyip başka bir avcı götürüyrdu yanında.Yanlız avcı bir tişört yüzünden yaralanınca durum değişti.4 kişi gitmek zorunda kaldılar.Percy de Melez kampından kaçıp onlara katıldı.Kitabın başlarında gittikleri yerde Annabeth'in bir uçurumdan düşmesi ilk felaketi.Sonrası çorap söküğü gibi geldi.Bir dönem sonra bir dev yüzünden Bianca'yı da kaybettik.Zoe de zalim babası Atlas tarafından öldürüldüğü için geriye Artemis ve Annabeth'i kurtararak 3 kişi şeklinde dönüyorlar.Sonra da Thilia avcılara katılıyor.Kitapta böyle bir çok kişiyi kaybetmemizle bitiyor.O yüzden bu kitap o kadar da hoşnut etmedi beni.

Söylemeden edemeyeceğim, bazı kitapları ablamla birlikte okuyoruz.Ablam onları önceden okur ve böylece benim içim içimi yer.Söylemiyor da sonunu.Onun önceden okumadığı kitapları mesela,Sophie Kinsella-Pasaklı Tanrıça'yı ben kendim okuyorum.Bu kitapları benimle birlikte okuduğu için ablama tekrar tekrar teşekkür ederim. :)


Neyse, hadi bay bay canlarııım.Kitabı indirmek isterseniz cavavar sayfamdan-webvcanavari.net'den indire bilirsiniz.Hadi, baaaaaaaay. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar