5.9.18

Dizi - X Files - 11. sezon


X files season 11 ile ilgili görsel sonucu

Çocukluğumun dizisi X Files'ın son 11. sezonunu da bu yaz izledim.


X Files'ı artık bilmeyeniniz varsa gitsin izlesin lütfen,o dizi bir efsane,o dizi muazzam.
Şaka bir yana dizinin benim ve ablamın çocukluğunda izi var resmen.7-8 yaşlarımdayken ablamla oturup tüm sezonlarını izlerdik.Sahi,o zamanlar daha çok dizi izlerdik :)

Ve en son da yeniden çekmeye başladılar,devam ettiler.Mulder ve Scully her ne kadar artık yaşını başını almış olsa da :D
X files season 11 ile ilgili görsel sonucu
finali nasıl izlediğimi bir ben biliyorum ...*_*
izleyin izleyin güzeldi :D


Yeniden ekranlara dönen dizinin başları şaka gibi bir şeydi.Hele o finali...Yazısını da yazmıştım hatta,baya sinirlenmiştim.
Fakat sonradan herşeyin aslında Scully'nin gelecekle ilgili rüyası olduğunu farkediyoruz ve olaylar yavaş yavaş Scully'nin oğlu William etrafında şekilleniyor.

spoiler
Ben hala Will'in Sigara Adam'da olduğu gerçeğini kabullenemiyorum...Kabullenmeyeceğim,bana ne bana ne :(
spoiler bitmiştir


x files season 11 william ile ilgili görsel sonucu

Scully'nin oğlu William ile bu sezonda sonunda karşılaşıyoruz.Tam hayal ettiğim gibi bir karakter,ilk bölümler Will'in üzerinden gidiyor.William'la adeta kovalamaca oynuyorlar hatta.
Dizi devam ettikçe yavaş yavaş William'ın çok büyük bir şeyin parçası olduğunu farkediyoruz.Ve bir şey daha var,Will normal değil.Bir canavara dönüşebiliyor.

Aralarda yine farklı konularda bölümler var,bazı bölümler eski X Files tadında,bazı bölümler sanki bir uymamış diziye gibi.Teknoloji ile ilgili bir bölüm çekmişler,sanırsın Black Mirror bölümü...Sezonu izlerken ayrıca paralel olarak Black Mirror da izliyordum,o atmosferi yakalamak için çok uğraşmışlar,güzeldi de ama o konsept X Files'a gitmiyor,emanet duruyor yani.


x files season 11 ile ilgili görsel sonucu

Bu sezon kağıda isim yazıp adam öldürenler mi dersiniz,bizimkilerin peşine takılan çıldırmış elektronik eşyalar mı dersiniz,insanların kanını içip gençleşenler mi dersiniz,çizgi film karakterleriyle çocuk kaçıranlar mı dersiniz hepsinden var,tam takır bir X Files sezonu yani :D
Ha bu arada,benim favorim Langley'nin geri döndüğü bölüm,ikinci bölüm yani.Tek kelimeyle efsaneydi.
Mandela etkisi ile ilgili olan bölüm de çok ilginçti,severek izledim. (ya da Mengele etkisi mi demeliydim...)

Dizi devam ettikçe artık yavaş yavaş tadında bıraksaydınız uzadı sanki biraz gibisinden düşünmeye başlıyorsunuz,ne yalan söyleyeyim her ne kadar Mulder ve Scully çocukluk kahramanlarım olsalar ve her ne kadar ne kadar uzarsa uzasın izlemek istesem de bir yerden sonra aynı tat kalmıyor.Her güzel şeyin bir sonu vardır ama değil mi?

Yine de keyifliydi,uzun zamandan sonra X Files izlemek nostalji yaratıyor,hoş bir tat bırakıyor.Eski X Files gibi olmasa da,yine de izlenir.

Yeni sezonu bekliyoruz,Gillian Anderson'ın diziden ayrılacağı dedikoduları çıktı,tahtalara vurup 'aman' diyoruz ama,hayırlısı bakalım.

Dediğim gibi,izlenir,ama eski X Files mıdır?O tartışılır.
Ben yine de severek izledim,bir çok bölümü tadından yenmezdi.
Hah,bir de,yaşlandılar mı nedir,hem Mulder'da hem Scully'de bir tatlışlık var,ilişkileri bile çok tatlı,yani eğer Mulder ve Scully ilişkisini seviyorsanız o açıdan çok tatlı bir sezondu :D

O zaman,the truth is out there ve I want to believe diyoruz efendim.

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

4 yorum:

  1. Bu diziyi ilk defa görüyorum cidden ama hoşuma gitti sadece çok uzun ve uzun şeylerden çabuk sıkılıyorum..

    YanıtlaSil
  2. ayyyy x files eveeet yaaa hepsini izledim ben deee :) bu yeni sezonu izlemedim ama izlerim, bir sezon daha da mı gelcekmiiş :) the truth is out there somewhere :) ay gillian sız x files mı olurmuş hihi :) gillian ın oynadığı film ve dizileri de izliyom. dizisi iyi polisiye baaak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakarım bir ara dizisine
      Herhalde diziyi benim çocuklarıma torunlarıma kadar devam ettirmeyi düşünüyorlar :D

      Sil

Okuduğum bloglar