16.9.18

Albüm İncelemesi - Fudanjuku - Kimi İro İro Utsuri (yeni albüm haberi)



Yarın okul açılacak ve ben bunu yazıyorum...
Okul bir an önce açılsa keşke sıkıldım artık...

Uzun zamandır canım grubumdan bahsetmediğime göre,hazır yeni albüm çıkarıyorlarken ve en son çıkardıkları albüm internette sonunda bulunabiliyorken,neden bu yazıyı yazıp yaz sezonumu kapatmıyorum ki? :D


Bakalım Fudanjuku en son neler yapmış.
Geçen sene,2017'de 10. yıl dönümlerini kutladıktan sonra,yakın zamanda bitecek olan 10th Anniversary Tour adlı konser turlarına başladılar.
10. yıllarına özel büyük konserlerini de unutmamak lazım,DVD versiyonunu da çıkardıkları 10th anniversary konseri uzun zamandır en güzel konserleriydi,bayılarak izledim.Özellikle bir çok ilke imza attılar,uzun zamandır söylemedikleri şarkıları söylediler,Ame Tokidoki Hare Nochi Niji ile accoustic versiyon denemesi yaptılar,çıkış şarkısından itibaren bir çok şarkıyı söylediler ve Mujou no Buki adlı şarkıları yıllardan beridir ilk defa söylendi bir konserde,böylece yeni üyeler ve buki'lerini de görmüş olduk.Ama hepsinden ötesi,çok önemli bir şey oldu,Fudanjuku ilk defa acapella yaptı,bence çok başarılıydılar.Love Messenger şarkısına,ilk defa acapella denemesi yaptılar.Çok güzeldi...
Geçen ayki Tokyo Idol Festival'e katıldılar,ilk defa bu yıl TIF izlemedim,bir daha da izlemeye dayanabileceğimi sanmıyorum açıkçası,Rock festivallerini gördükten sonra çok saçma geliyor bana...
Ve,geçen ayın sonlarına,eylül başlarına doğru,yeni albüm çıkaracaklarını açıkladılar!


Allahım sonunda!
Tamam All Time Best güzeldi güzel olmasına da,yeni şarkı yoktu be.Geçen yıl eylülde çıkardılar o best album'ü,ilk toplama albümleriydi,ilk şarkılarından son şarkılarına kadar tüm title'lar ve Kibou no Yuhi ga Moeteiru'nun yeni stüdyo versiyonu yer alıyordu.Aynı zamanda Chijo no Buki'nin yeni versiyonu,Mujou no Buki de vardı,fakat bundan başka hiç yeni bir şey yoktu.
O albümle ve öncesi ile ilgili yazıma aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Fakat,şimdi Star Traveller'dan beri sonunda yeni albümleri,6. full albümleri geliyor!
'Fight!!!!!!' isimli bu yeni albümde,en son çıkardıkları şarkı Kimi İroİro Utsuri,Welcome to my Familia,Shiawase Tonbo ve 'Ame iro Cocoa' adlı animenin tema şarkısı olan 'AraMaku' da içinde olmakla 10 parça bulunuyor.Yeni albüm 10 ekimde Fudanjuku hayranlarıyla buluşacak!

Evet,yeni albümün gelmesine çok az kaldı.Evet,yeni şarkılar!
10 yeni şarkı,henüz bir klip olacak mı belli değil,kesin bir parça listesi de yok.Sadece son single'dan Kimi İroİro Utsuri ve Welcome to my Familia'nın,geçen yıl sonlarında çıkardıkları 'AraMaku' dan da 'AraMaku' ve 'Shiawase Tonbo'nun albümde yer alacağı belli şu an.
Ayrıca,yeni şarkıların sözleri yine Elements Garden'a ait.Açıkçası başarılı işler yapan bir beste grubu,ama ben Hanawa'nın söz yazarlığını ya da üyelerinkini daha çok beğeniyorum,ve yine Elements Garden olması beni pek de mutlu etmiyor -_-


Henüz sadece albüm fotoğrafları paylaşıldığı için ondan bahsedebiliriz.
Bu sefer daha spor tarzında(üyelerin de dediği gibi) fotoğraflar var karşımızda.Uzun yıllardan sonra yenilenen Fudanjuku'ya uygun bir albüm ismi,'savaş',ya da 'mücadele et'.Albümün kapağında Fudanjuku ve albümün adı birlikte yazıldığından,Fudanjuku'ya 'mücadele et' diyormuşuz gibi olmuş,grubun hala mücadele etmekte olduğunun açıkça bir göstergesi.
Bu arada,albümün isminde gruptaki üyelerin sayı kadar ünlem işareti var farkettiniz mi :D



Bir başka kapak fotoğrafında ise,üyelerin farklı karakterlere büründüğü görülüyor,Leo kaşif,Light astronot,Masaki yarışçı,Kensui polis,Kouki ise doktor gibi görünüyor :D Açıkçası en sevdiğim fotoğraf bu oldu hepsi arasından.

Ve,biz Fudanjuku hayranları olarak merakla albümü beklemekteyiz.Bu albümden beklentilerim yüksek,içimde iyi bir hiss var,güzel şeyler olacakmış gibi hissediyorum :)


Ve gelelim,bu yazıyı gerçek yazma sebebime,13 haziranda piyasaya çıkmış olan Fudanjuku teklisi Kimi İro İro Utsuri'ye.

2018 13 haziran tarihinde,üç şarkıdan ve bir dvd'den oluşan Kimi İroİro Utsuri,Japonya kültürü ve okul konsepti karışımı bir tekli.İlk defa klibin fragmanı geldiğinde yüzümü güldürmüştü,grubun uzun zamandır denemediği okul konsepti geri dönmüştü çünkü.Üyelerin anime versiyonları ayrı bir güzellikti.



Tekli üç şarkıdan oluşuyor.İlki,Kimi İroİro Utsuri.
İnsan ilişkileri ve yaz anılarından bahseden şarkının klibi okul konseptinde,üyelerin anime hallerine de yer verilmiş,bunun yanında bu seferki kostümler kimano idi,dans ve müzik de biraz Japon kültürünü hatırlatıyordu.
Uzun zamandır ilk defa Teichiku şarkıyı tam versiyonda youtube'da yayımladı,hem de sözleriyle.Şükürler olsun diyorum...
Şarkıya açıkçası bayıldım,AraMaku'yu çok da beğenmediğimi söylemiştim,ama bunu dinleyince içim sıcacık oluyor,eski Fudanjuku'yu hatırlatan bir şarkıydı.Özellikle de uzun yollarda,akşam eve gelirken,kolunu kaldırmaya bile halin yokken,arabanın camından bu şarkıyı dinleyerek ve güneşin batışını izleyerek eve gelirsin ya...İşte bunu anlatacak kelime yoktu,uzun zamandan sonra gerçek Fudanjuku'nun nasıl olduğunu hatırlattı,hissettirdi.
Kimi İro İro Utsuri mv
Kimi İro İro Utsuri lyrics (full)
Şarkıları dinlemek için (buradan indirebilirsiniz)


Teklideki ikinci şarkı,bu tekliye bayılma sebebim,Welcome to my Familia.
SON ZAMANLARDA EN SEVDİĞİM FDJ ŞARKISI!

Şarkıda Fudanjuku mafya ailesi gibi gösteriliyor,oldukça enerjik bir şarkı,bölüm geçişleri harika,dialoglara bolca yer verilmiş ve Fudanjuku şarkısı olduğunu hissettiriyor,biraz Fighting Man'ı hatırlatıyor.Uzun zamandır Fudanjuku'dan bu tür bir şarkı bekleyen biri olarak,aşırı mutlu oldum dinleyince!Bayıldım,aşık oldum.

Havalılıktan ölen bir şarkı,performanslarını merakla bekliyorum!
Uzun zamandır gerçekten eşlik etmeyi sevdiğim nadir Fudanjuku şarkılarından ^^
o zaman,welcome to my familia ^^ Fudan familia.
Şarkıları dinlemek için (buradan indirebilirsiniz)

Oricon daily'de 3 :D

Üçüncü şarkı,Milky Way ise duygusal bir şarkı.Onlarda bu hep var aslında,single'da çok hareketli bir şarkı varsa,mutlaka çok duygusal bir şarkı da yanına eklenir.
Hoshizuku no Shizuku ve Shiawase Tonbo gibi duygusal şarkılarını da çok seven ben,bu şarkıya da bayıldım elbette.Fudanjuku sonunda eskisi gibi.
Dinlerken uyuduğum şarkı resmen...
Dinledikten sonra bir hafta evde 'ima ai ni yuku yooo' diye gezmem...
şarkıları dinlemek için (buradan indirebilirsiniz)

Kimi İro İro Utsuri uzun zamandır özlediğim Fudanjuku tarzındaydı,çok beğendim.
Fight!!!!!! albümünü de beğeneceğimi düşünüyorum,sabırsızlıkla bekliyorum.Fudanjuku,Fuou fighting!

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

3 yorum:

  1. Selam, yazını çok iyi!
    Bloğunu çok beğendim :)
    Bana da beklerim https://benirva.blogspot.com/2018/09/alsancakta-gidilesi-mekanlar-cup-cake.html

    YanıtlaSil
  2. güzel paylaşım teşekkürler: :)

    YanıtlaSil
  3. Peki Fudanjuku nun yeni teklisini nasıl buldun. İzlerken az kalsın ölüyordum.

    YanıtlaSil

Okuduğum bloglar