3.11.17

İzledim Bitti - PK


PK ile ilgili görsel sonucu


Selam dünya ben Menolly!

Çok yorulmuş bir şekilde sizi selamlıyorum.Selam!


Bu aralar hiçbir şey yapamıyorum gerçek anlamda.Bunu belki de defalarca kez söyledim belki ama,gerçekten çok yoğunum...
Şu an da One Ok Rock dinleyerek hızımı geri kazanmaya çalışıyorum çünkü uykum geldi.Cry Out ve Karasu harika şarkılar,kesinlikle dinlemelisiniz.


PK ile ilgili görsel sonucu

Okumadığım bir sürü yeni blog yazısı da var ve ben şu an suçluluk duygusu altında eziliyorum :D Bunu yazar yazmaz gidip okumam gerek ayıp.
Biliyor musunuz,bioloji olimpiyatlarına girmiştim,okulumuzda seçilenlerden biri oldum,şehirlerarası olimpiyatlara gideceğim şimdi de :)
Hadi tebrik edin :D

Neyse,konumuz bu değil.
Yazmaya yazmaya nasıl yazıldığını da unutmuşum...


pk aamir khan sözleri ile ilgili görsel sonucu

Geçenlerde(geçen ay başları falan olabilir) ablamla PK'i izledik.O açmıştı,ben de sonradan dahil oldum.Ve evet,ben de sonunda PK'i izledim!


PK ile ilgili görsel sonucu

PK,aslında çook uzun zaman önceden izlemek istediğim bir filmdi.Nereden öğrenmiştim,tabii ki Saife-i Saliha'dan :) Filmde yine Aamir Khan yeteneğini konuşturmuş.

Biliyor musunuz,bence Aamir Khan'ın büyüsü kulaklarında.Gerçekten.Adam o kulaklarla çok tatlı değil mi?

İlgili resim

PK konusu:

P.K. bi şehirdeki yabancının düşünceler komedisidir. P.K.(Aamir Khan) Daha önce kimsenin sormadığı sorular sorar. Bunlar masum, çocuk gibi sorulardır ama cevapları enteresandır.P.K.'in masum gözlerini gören insanlar kendi monoton hayatlarını gözden geçirirler.P.K.'in sadık arkadaşları ve dostları olur. Kırık kalpleri düzeltir öfkeleri dindirir. P.K.'in çocuksu merakı kendisi ve milyonlarca insan için manevi bir yolculuğa dönüşür.Film karmaşık felsefelerin iddialı ve benzersiz yönlerini orijinal bi şekilde ortaya koyuyor. Ayrıca basit, kahkaha dolu, insani bir aşk masalı da süregidiyor. Sonuç olarak ayrı dünyalardan gelen yabancılar arasında dostluk destanı işlenmiş diyebiliriz.
(Sinemalar.com'dan)


PK ile ilgili görsel sonucu

Son zamanlarda din konusuna kafayı takmış bulunuyorum.Fakat düşüncelerimi toplayıp düzgün cümleleri bir türlü kuramadığımdan henüz bu konuda bir blog yazısı yazamadım.Ve PK de din konusunda olduğu için iyi denk geldi.

pk aamir khan ile ilgili görsel sonucu
bu adam neden bu kadar tatlı lan? :D

Film,özellikle Aamir Khan'ın o harika oyunculuğu için izlenmeli,fakat işlediği konu da gerçekten başarıyla anlatılmış.3 İdiots'un yönetmeni yapmış filmi,yine iyi iş çıkarmış.
Dikkat,Aamir Khan'ın tatlılığından filme odaklanamayabilirsiniz.Zira biz izlerken,kendisinin yanaklarını sıkmak isteme derecesine geldik :D Adamın mimikleri ya...


pk aamir khan sözleri ile ilgili görsel sonucu

'Yalnış Numara' konusu mükemmeldi.Ve sonu...Basit bir son yapmadıkları ve böyle anlamlı bitirdikleri için yapım ekibine minnettarım.

Gidin ve izleyin,nadide Aamir Khan/hint efsanelerinden bir tanesi.
(not: bilgisi olan varsa beni aydınlatsın,Aamir Khan'ın son filmi Secret Superstar çıktı mı yoksa çıkacak mı?)

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

9 yorum:

  1. Kocaman tebrik ediyorum senii! :))

    nota not: Secret Superstar vizyonda ;)

    YanıtlaSil
  2. Aamir Khan oldukça başarılı. Bu filmi de aklımda bulunsun. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Ya benim de izlemediğim tek filmi bu, sen de yazınca iyice merak ettim şimdi. Hemen listenin başına alıyorum bu filmi :) Secret Superstar da 20 Ekim'de Türkiye'de vizyona girdi canım ☻ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,internete yüklenir yüklenmez izleyeceğim o zaman :)
      Aamir Khan'ın her filmi özel ^_^

      Sil
  4. Çok severek izlemiştim bu filmi :) Mutlaka izlenmeli :)

    YanıtlaSil
  5. Evet kulakları gerçekten tatlı , hahaha :D Amir çok özel bir oyuncu , onun gibi başka oyunculara ihtiyacımız var ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum,fakat fazla tatlı ^_^

      Sil

Okuduğum bloglar