4.10.17

Chanmina My Name tepkilerim - Chocolate albümü



Chanmina my name ile ilgili görsel sonucu
Selaaaam!

Etkisinde kaldım galiba...

Evet,Chanmina My Name klibi yayımlandı.
Hazır değildim ben ya.



Chanmina my name ile ilgili görsel sonucu

Dünden beridir şiddetli bir mide ağrısı ve halsizlik çektiğimden dolayı okula gidemedim.Dün bütün günü yatakta pandalar gibi dönmek,müzik dinlemek,bir şeyler izlemek ve ara ara kusmakla geçirdikten sonra,bu sabah da uyanıp bütün sabahı ödev yapmakla geçirdikten sonra telefonu elime alır almaz My Name klibinin yayımlandığını görüp havalara uçtum.
Bu cümle çok uzun oldu :/ Neyse

Chanmina'nın döneceğini çok önceden bir yazı ile söylemiştim,kendisi kasımda yeni Chocolate albümü ile dönecekti.Bir de My Name şarkısının klibi gelecek demiştim.

 

İşte o klip geldi!

Hiç beklemediğim bir şekilde geldi.


Chanmina'nın tarzını çok seviyorum,biraz yetişkin olsa da,gerçekten yetenekli bir rapçi olduğu için ne yapsa yakışıyor kendisine.


Chanmina,gerçek adıyla Otomonai Minami 14 ekim 1998 doğumlu,yarı Koreli yarı Japon kadın rapper.Kendisi daha geçen yıl bu sektörde görünmeye başladı.İlk önce Princess'i,sonra Fxxker'ı,daha sonra da hepsi ve bir kaç çok iyi şarkıyla birlikte Miseinen albümünü yayımladı.Ayrıca,şarkıları arasında en sevdiğim olan Lady'nin de enfes bir klibi var.
En sevdiğim Asyalı/Japon solo olan Otomonai Minami hayatınızda bir kere olsun dinlemeniz gerekenlerden.Kendisi bana Korenin CL'ni hatırlatıyor :)
Uzun zamandır onu bekliyordum,en son Block B üyeleri ile işbirliği yapmış,Winner adlı enfes şarkıyı çıkarmışlardı.Ve ben bu gün My Name'in çıkacağını tamamen unutmuştum.


Gerçekten böyle bir şey beklemiyordum.Aslında ben Lady tarzında bir şey bekliyordum açıkçası.

Chanmina sınırları zorlamış!Çok psikopat garip bir şey olmuş.

Peki,öncelikle şarkıdan bahsedelim.
Şarkıyı,şarkının tonunu,sözlerini çok beğendim,yani böyle yine 'Chanmina döndü'  hissi veriyor,dinlerken heyecanlanıyorsunuz ve etkileniyorsunuz biraz,Chanmina'nın her zamanki biraz vahşi tarzında bir şarkı.
Peki ya klip?


Chanmina'nın deli klipler çektiğini biliyorsunuzdur.Princess'de beyaz bir elbisesi vardı,sonra genç kız ve erkekleri falan oynatmıştı,Lady'de kaza yapmıştı,Fxxker'da iki adet 'farklı' erkek vardı.My Name ise gerçekten hepsinden daha garip olmuş.
Garipten kastım ne,evet bu biraz zor.Gerçekten psikopat bir klip.Yani biraz tüylerinizi diken diken edebilir.
Peki ben ne düşünüyorum?Klibe bayıldım!

My Name,dijital tekli olarak geçiyor.Chocolate'den önceki tek bir dijital şarkı olarak.


Klipteki tutsak kızı oynayan kişiyi tebrik etmek istiyorum çok başarılı geldi bana.
Chanmina'nın cesaretine hayranım,bu tür klipleri herkes çekemiyor genelde.Bu tür şeyleri amerikan popunda görebilirsiniz,ama jpop ve kpopda bu tür klipler görmek zordur.
Kısacası herşeyiyle inanılmaz güzel olmuş.Beklediğimden de güzel dönmüş.
En çok da,Princess'deki gibi adını hecelediği kısımı beğendim:
"What's my name?"


"Ch-an-mi-na..."
Tekrar tekrar dinleyip duruyorum şu an,çok güzel ya.

Ayrıca,ek olarak Chocolate albümünün içeriği de belli oldu:
01. GREEN LIGHT
02. MY NAME
03. WHO ARE YOU
04. CHOCOLATE
05. LIGHT IT UP
06. TO HATERS
07. LAST NIGHT
08. FRIEND ZONE
(not: emin değilim ama sanırım Best Boy Friend ve She's Gone'a bu albümde klip yapılması ihtimali var :D She's Gone tamam da Best Boy Friend yerine Wonderland olsa olmaz mıydı yaa :( )


Albüm için çok heyecanlıyım,bir an önce hepsini dinlemek istiyorum.

Bu arada,Friend Zone için de kısa bir video geldi,o My Name'dan çok farklı,daha enerjik,daha pozitif bir şarkı,o da çok hoşuma gitti.

Heyecanla bekliyorum!
Hadi gidin dinleyin.

Jaa ne minna! ^_^
Chanmina - My Name
Chanmina - Friend Zone
Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. Dinleyelim dinlemesine de sen de bir an önce iyileşmeye bak bence :))

    Çok geçmiş olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Keyifli dinlemeler ^_^

      Sil

Okuduğum bloglar