12.8.17

İzledim Bitti - Kimi No Na Wa/Senin Adın


kimi no na wa ile ilgili görsel sonucu

Selam dünya ben Menolly!

Geçenlerde Mimi Wo Sumaseba'yı izledikten sonra Japon filmlerine kafayı takmış bulunuyorum.Zaten Asyadan çıkan ne bulsam kafayı takıyorum ben,filmler de bir istisna değil.Miyazaki filmleri olsun,popüler anime filmler olsun,içinde aşırı muhteşem olanları çıkabiliyor.
Mimi Wo Sumaseba'yı yarın ablama izletmeyi,onunla tekrar izlemeyi düşünüyorum.Umarım beğenir,göreceğiz.
(iç ses:öyle güzel bir filmi de beğenmezse artık yuh derim -_-)



kimi no na wa ile ilgili görsel sonucu

Bu gün sabah izlediğim film ise 2016 ağustosunda vizyona girmiş ve Miyazaki filmlerinden sonra Japonyada en popüler filmlerden olmuş olan Kimi No Na Wa.Tahmin ediyorum ki, bana kadar herkes izlemiştir ama ben hala izleyememiştim.Sonunda artık her yerde görmeye başlayınca(Maydanoz Time'da da vardı),izlemeye karar verdim ve geciktirmeden bu sabah bayılarak seyrettim.
Kimi No Na Wa:
Mitsuha, kırsal kesimde, dağların etrafını sardığı bir kentte yaşamaktadır. Vali olan babası genellikte evde bulunmadığından evinde daha çok ilkokul öğrencisi kız kardeşi ve büyük annesiyle kalan Mitsuha her ne kadar dürüst bir kişiliğe sahip olsa da ailesinin Shinto tapınağına ait geleneklerden ve babasının seçim kampanyasında yer almasından hiç hoşlanmamaktadır. Kırsal kesimde yaşadığı için içten içe üzülmekte ve Tokyo’daki harikulade şehir hayatını arzulamaktadır. Taki ise Tokyo’nun merkezinde yaşayan liseli bir gençtir. Arkadaşlarıyla zaman geçirmekten hoşlanan ve bir İtalyan restoranında yarı zamanlı çalışan Taki, mimariye ve güzel sanatlara ilgi duymaktadır. Günlerden bir gün rüyasında daha önce hiç gitmediği dağlar arasına kurulmuş bir şehirde yaşayan genç bir kız olduğunu görür. Mitsuha ise erkek olduğu bir rüya görecektir. Rüyalarının arkasındaki sır nedir?
(Sinemalar.com)

kimi no na wa ile ilgili görsel sonucu

İlk özeti okuduğumda filmle ilgili pek bir şey anlamamıştım,romantik herhalde diye düşünmüştüm ve o şekilde başlamıştım.Ama romantik değilmiş,çok başka,güzel bir şey çıktı ortaya.

Biraz beyin yakabilecek bir özelliği olsa da bu film,çok başarlı.Bi kere senaryo farklı,konusu farklı filmin.Olaylar örgüsü çok güzel.Unutmadan bir de,çizimleri başarılı.

kimi no na wa ile ilgili görsel sonucu

Beni Mimi Wo Sumaseba kadar etkilemese de,yani bir Mimi Wo Sumaseba olmasa da,bu film de çok iyiydi.İzlediğime pişman olmadım,izlenmesi gereken filmlerden.
Sıkmıyor ve hatta ben sonlarında 'kavuşun artık lan!' diye çıldırıyordum,filmi izleyenler anlayacaktır.Az daha televizyonu parçalayacaktım :D
İzlemeniz gerekli.İzleyin.Gidin izleyin.
 HeavySpoiler
Hani Taki gidip kuchimisake'yi falan içiyor zamanda geri gidiyor delicesine planlar falan olunuyor,sonra bir birlerinin adlarını falan hatırlamaya çalışıyorlar ya,işte o sahneler süperdi.Özellikle bir birlerini bulmaya çalıştıkları falan.Mükemmeldi.
Sonu kötü bitecek sandım,güzel bitti.Hatta çok güzel bitti :)
HeavySpoiler bitti

kimi no na wa ile ilgili görsel sonucu

Son olarak da filmin müziklerinden bahsetmeliyiz.
Müzikleri Radwimps yapmış.
Aslında bu tamamen tesadüf,benim çok sevdiğim şarkılardan biri olan Radwimps - Zen Zen Zense bu filmin müziği imiş.Onu öğrenince daha da bir sevdim filmi.
Filmi izlemeseniz de müziklerini dinleyin bence çünkü çok kaliteliler.Özellikle Zen Zen Zense anlamı dolayısıyla da çok harika.

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

6 yorum:

  1. Çok dizi birikti izleyeceğim. :)
    Ben de beklerim sayfama! :) ;)

    YanıtlaSil
  2. Anime tadındaki Japon filmlerini de pek severimm :)

    YanıtlaSil
  3. rengleri qalaktika havasını çox bəyəndim. Romantik olmaması ikiqat maraqlı oldu. Gözəl yazıdır. Xüsusilə spoi hissəsindəki xəbərdarlıq sayəsində oranı oxumadım bunu da çox sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Təşəkkürlər. :)
      Romantik olmaması məncə də gözəldir,animasiya çok rəngli,keyfiyyətli olub.

      Sil
  4. Uzakdoğu'ya meraklı biri olarak sevgili hertelden şef sayesinde blogunla tanışmak bana pek iyi geldi :) Bu animeyi izlemiş, çok beğenmiş ve blogumda yazmıştım. Farklı bir öyküsü ve dediğin gibi çok güzel müzikleri var. Emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil

Okuduğum bloglar