FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

13 Ağustos 2017 Pazar

Doctor Who - 10. Sezon Bitti


Doctor Who ile ilgili görsel sonucu

Selam dünya ben Menolly!

Daha az önce Doctor Who'nun yayınlanan son bölümünü bitirdim de geldim(gerçi siz bunu okuyunca 13 ağustos çoktan gelmiş olacak ama ben 12 ağustos akşamı yazıyorum).Deliriyorum bu yüzden bu yazıyı hazırlayamazsam öleceğim.



Doctor Who ile ilgili görsel sonucu

Bigbang Haru Haru ile gerçekten uzun bir süre kafayı bulduktan sonra (evet o şarkıya taktım), Flowback(neden bilmiyorum) açıp yazıya başlıyorum.
(laf açılmışken abi mükemmeller ya çok sarıyor Flowback)
Neyse,her yazıda yer alan saçmalama kısmını geçtiğimize göre düzgün bir şekilde esas konuya geçiş yapabiliriz.

En koyusundan bir Whovian olarak Doctor Who'nun yeni sezonundan büyük şeyler bekliyordum.Bir kere bu sezonla 12 gidiyor (Capaldi gidiyoooor :( keşke gitmese ama işte :(  ), o yüzden şöyle düzgün bir son bekliyordum.


Doctor Who ile ilgili görsel sonucu

Ve evet,Doctor Who beni şaşırtmadı yine,çünkü beklentilerimi buldozerlere yıkıp geçtiler kendileri!

Bütün sezon harikaydı.Bölümlerden zeki senaryo fışkırıyordu ve her birinde Bill de Doctor da çok iyiydi.Her bölüm ayrı ayrı güzeldi.Ben 10. sezonu,Bill'le olan yeni sezonu çok beğendim.

12'ye veda etmek benim açımdan çok zor olacak,çünkü kendisi çok iyiydi ve Doctor'umuz olduğu süre boyunca kendisini çok sevdim.Ama her güzel şeyin bir sonu vardır maalesef :(


Doctor Who ile ilgili görsel sonucu
Aşık oldum fotoğrafa *_*
Bu arada laf arası Doctor Who detaylarım:
En sevdiğim yoldaş Rose ve Clara
Klasik seriden favori doktorum 4. Doktor,fotoğrafta Baker adıyla yazılan yani,T.Baker
Yeni seriden favori doktorum 9. Doktor,fotoğrafta Ecclestone adıyla yazılan 

Bu sezonun (10. sezon) son bölümünü izledim.Ve bayıldım.
Duygu patlaması yaşayıp ağlamam da güzel detaylardan biriydi.

AMA ÇOK GÜZELDİ YAAAH!

Eğer bana bir bölümde nasıl bütün diziye yer verilir diye sorarsanız size bu son bölümü göstermek istiyorum.Özellikle sonunda bütün yeni seriyi ele alarak bana duygu patlaması yaşattılar.Fazla detaya girmek istemiyorum ama belki çoktan spoiler vermiş olabilirim.Fazla duygu dolu bir bölüm oldu,onu diyebilirim.

Bill gitmiyormuş neyseki,çünkü kendisini fazlaca sevmiş bulunuyorum.Henüz veda etmeye hazır değilim.
Bi de Nardole var,o gidiyor mu bilmiyorum.Ama gitmemesini istiyorum.Gerçi yeni Doktora bağlı kalır mı bilmiyorum ama,kendisi çok ısındığım ve sevdiğim karakterlerden ama son bölümü izlediyseniz geri döneceğinden pek emin değilim.Kal lütfen Nardolee :(


Doctor Who ile ilgili görsel sonucu

Ve bomba haber,yeni Doktorumuz kadın!
VUHUU!

Bu habere sevinenlerden de var,sevinmeyenler de.Bazıları sevmedi kadın Doktor konusunu,bazıları kararsız,bazıları da sırf kadın diye diziyi bırakmaktan bahsediyor.

Ben açıkçası değişiklik ve farklılık olacak diye düşünüyorum ve bu konuya sıcak bakıyorum.Yani eğer doktor kadın olursa,diziye ayrı bir hava gelir.Zira Missy gibi karizmatik kadın karakterler görmek istiyorum.
Doktoru oynayan kadına da bayıldığımı belirtmeden geçemeyeceğim.Ayrı bir havası var gibi.Çok iyi oynayacakmış gibi hissediyorum,bakalım.Karizmatik görünüyor,saçları falan,hoşuma gitti kadın benim yaa.
Tek istediğim erkek bir yoldaş yapıp aralarında romance yapmamaları (çok harika bi cümle).


jodie whittaker doctor who ile ilgili görsel sonucu
izlemediyseniz kadının fragman videosu var gidin izleyin :)
The Sun'da Yeni Doktor Haberi (video aşağılarda)


Capaldi 2017 Noel özel bölümünde gidiyor.Ve sonra yeni 13. Doktorumuz(Hemşiremiz mi desem? :D Tamam tamam dövmeyin beni kendim intihar edeceğim -_-) Jodie Whittaker gelecek.
Ahhhh çok heyecanlıyım.Aish kız çabuk gel.Okul çabuk başla.Eylül çabuk başla.Ağustos bit lütfen artık.
Ağustosun bitmesini dilememin nedenlerinden bir başkası da BTS comeback olayı.Eğer az da olsa takip ediyorsanız yeni fotolardan ve drama konusundan haberiniz vardır.Beynimiz yandı ARMY fandomu olarak sağolsunlar :/
(yine geçen yıl gibi ağustosun bitmesini diliyorum Noir vardı o zaman beklediğim ah ah :))

Ben deli gibi yeni sezonu bekliyorum.Hatta bekleyemiyorum.
Ah,neyse,daha fazla konuşursam gerçekten delireceğim.
Eğer Doctor Who izlemiyorsanız izleyin.Cidden.

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

3 yorum:

  1. Takip ettim. Bloğunuzu. Hocam Bende izle butonunu siteme yeni koydum. Sitemi ziyaret edince izle takip et demeyi unutmayınız. İyi Bloglamalar

    nuriozzkan.com

    YanıtlaSil
  2. hihi evet sen doktor hu hayranıydın doğruu. ne güzel anlatmışın sevgini. ben de bu diziyi parça parça izledim haklısın tümünü izlemelii :)

    YanıtlaSil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...