FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

1 Ağustos 2017 Salı

Fudanjuku ile 1 yıl


風男塾 logo ile ilgili görsel sonucu

Selam dünya ben Menolly!

Bu dünyalar önemlisi yazıyı bir gün önceden hazırlamaya karar verdim evet.Nedense.Ben 31 temmuz öğleden sonrasında yazarken size bu yazı 1 ağustos,en geç 2 ağustos sabahı varacak.
Her neyse,izlemek için sabırsızlandığım Fudanjuku konseri DVD'si inerken sizinle bu muhtemelen yazılarımın içinde en önemli olanı ve en çok zorlanacağım yazıya başlayalım.
(1 ağustostan not şu an paylaşıyorum ve dün konseri izledim harikaydı :D)
Oh,derin nefes alalım.Derin derin şöyle.Nasıl başlasam acaba?



風男塾 logo ile ilgili görsel sonucu
Bir fanart :)

Kendimi başkalarına anlatmak hep zor.Gerçekten.Size böyle rahatça anlatabiliyorum çünkü yüzünüzü görmüyorum ve sadece yazıyorum.Sanırım bir sebebi de size kendimi yakın görmem ve gerilmeden anlatabilmem.Normalde kendimi hiç ifade edemem.


風男塾 2007 ile ilgili görsel sonucu
Nakano Fujoshi Sisters 2007


Bloguma çok az giren,ya da benim hakkımda hiç bilgisi olmayan biri bile,bu ergenin Asya aşkını anlayabilir ilk bakışta.Aslında blogger apartmanında(bence bu güzel ortama en uygun benzetme bu) pek çok Asya sever var.Tam olarak Asya sever olmasa da anime izleyen,k-drama izleyen,az da olsa ilgilenenlere çok rastlıyorum ben.


腐男塾 2006 ile ilgili görsel sonucu
Fudanjuku'nun 10 yıllık tarihi :D

Asya hakkında çok şey bildiğimi falan iddia etmeyeceğim,işte Japonyanın bütün tarihini biliyorum,ya da Kore hakkında her şey benden sorulur diyemem asla.Ama,tutkuyla sevdiğimi ve Japonya/Kore/Asya ile ilgili herşeyi sevdiğimi de inkar edemem.


腐男塾 2007 ile ilgili görsel sonucu
Fudanjuku 2008
Bunu bulmak için internetin çukurlarına girdim çıktım be :D
Ama cidden nereden nereye değil mi? :)

Neyse,konu dışına çıkıyoruz.

İnsanların hayatında bazı zamanlar vardır hani dönüm noktası deriz.Sanırım benimki de öyle bir şeydi.Geçen yılki yaz tatili yani.Bu konudan da önce bahsettim bir sürüüü diye çok söylemeyeceğim ama geçen yılın yazı efsane değil miydi? :D


İlgili resim
Bir eskilikten bayılan fotoğraf daha
Fudanjuku 2008,10. yıl yazısında da böyle fotolar göreceksiniz hazır olun :D

Ağustos ayının başı,temmuzun sonu,Fudanjuku ve benim tanışma günümüz.
(aslında tam olarak tarih veremem çünkü tam temmuzun son günlerinde dinlemeye başlamış,sonra ağustosun ilk günlerinde yazısını hazırlamıştım)


腐男塾 2007 ile ilgili görsel sonucu
Nakano Fujo Sisters ve Fudanjuku
yaklaşık 2010 falan,fotoshop bu arada yani kızlar ve erkekler aynı kişi

Müzik.O zamanlar çok müzik dinlediğimi söyleyemezdim.Yani,yeni yeni başlamıştım yeni bir şeyler dinleyip,adamakıllı şarkılar indirmeye.2015-2016 arası müzik dinlemeyi sevmeye başlamıştım.Ama asla bir sanatçıya,ya da bir gruba tam anlamda bağlanmadım.Bir ara Selena Gomez sevgim oldu,hatta çok seviyordum ama o da geçiciydi.


腐男塾 2007 ile ilgili görsel sonucu
Bunu nereden buldun diye sormayın ben de bilmiyorum :D
Nakano Fujo Sisters 2007
en sağdaki Ura Erika,yanındaki Kyomoto Yuka,onun altındaki Kyan Chiaki,onun yanındaki Konan Yuka,
Yuka'nın başının üzerindeki İnui Youko,en soldaki ise Yamamato Sae(sahne adıyla Suzanne)

Ve benim gerçek anlamda bağlandığım ilk müzik grubu Fudanjuku idi.

Belki de çok önemi yoktur müzik yapan birilerine bağlanmanın ama,ben çok sevdim müzik gruplarını sevmeyi bu zaman içinde.

Evet çok olmadı Fudanjuku ile tanışalı,1 yıl oldu ama bana çok şey kattılar.

Hadi neler kattıklarına bakalım.


腐男塾 2007 ile ilgili görsel sonucu
Fudanjuku Chijo no Buki weapon takımı *_*

Herşeyden önce,dediğim gibi bana bağlanmayı,çok uzakta olan insanları yakınındaymış gibi sevmeyi öğrettiler.Senden haberi bile olmasa da,bir insanı çocukluk arkadaşınmışcasına sevmeyi öğrettiler.
Şarkılarda kendini bulmayı öğrettiler bana,kendi dilinde olmasa bile o şarkıları ne kadar sevebileceğini öğrettiler.

風男塾 ile ilgili görsel sonucu
Fudanjuku 2010

Onlar sayesinde bir sürü harika dostum oldu.Japonum,Uykucum,Manyağım,Ponçiğim ve daha sayamayacağım kadar çok türk ve yabancı dost.Hala hatırlarım ilk türk Fudanjuku hayranını,ilk benim gibi birini bulduğumda ne kadar heyecanlanıp,ne kadar mutlu olduğumu.Şimdi görüyorum ki gerçekten sayımız çok,onları sevenler çok.Hala da yenilerini buldukça içimde bir mutluluk oluyor.
(saydıklarım sırasıyla Mervenur,Dilara,Zeynep,MeltemNur)


風男塾 ile ilgili görsel sonucu
Fudanjuku 2011
yalnız Kyohei'nin boyu :D
ayak üste duranlarda soldan ikinci Kyohei

Müziğin sınırları aştığını öğrettiler.Onlardan sonra keşfettiklerim de(özellikle gönlümün komutanları Bangtan), onlar da bana müziğin mesafeleri,dilleri,kalpleri,dinleri,milletleri,ülkeleri,sorunları,engelleri,kültürleri,herşeyi geçebildiğini gösterdiler.


風男塾 2007 ile ilgili görsel sonucu
Fudanjuku tüm üyeler - eski jenerasyon ve yeni jenerasyon

Anladım ki, eğer içten seversen,gerçekten seversen,gerçekten istersen herşeyi başarabilirsin.
Onlar bana farklı hobiler verdiler.Dans etmek,Japonca öğrenmek ve daha fazlası.
Aldırmamayı öğrettiler.İnsanlar genelde önyargılı ve sadece kendi dar dünyalarında yaşamaya alışkınlar.Kötü sözlere,bilmeden ve öğrenmeden söylenen yalnış cümlelere,cahilliklerinin getirisi olan ve olmayan beyinleriyle söylediklerine aldırmamayı ve gerektiğinde gülmeyi öğrettiler.


風男塾 ile ilgili görsel sonucu
Fudanjuku 2014

Beni mutlu ettiler,onları dinleyerek mutlu oldum.Moralim bozuk olduğunda onları dinleyerek iyi oldum ben.
Bir grubu,hiç ayırmadan,eskisi olsun yenisi olsun,her üyesini sevmeyi öğrettiler.Ben eski jenerasyonu da yenileri de hepsini çok sevdim.


風男塾 2007  ile ilgili görsel sonucu

İlgili resim
Uramasa 2007 vs. 2016
solda 17 sağda 30 yaşında :D
Daha önce hiç tatmadığım duyguları tattım ya,onlarla birlikte gülüp ağladım.Onlar benim için her zaman ayrı bir konu,ayrı bir yerde olacaklar.Her şey bir yana,onlar bir yana yani.
Evet belki benim için çok anlamı olan şeyler size saçma ve çocukça,geçici bir heves gibi gelebilir ama Fudanjuku'nun değeri benim için çok büyük.

1 yıl oldu!Bir yıldır onları tanıyorum,bir yıldır onlar sayesinde farklı bir insan oldum,1 yıldır onlar sayesinde Menolly'im!

風男塾 ile ilgili görsel sonucu
Fudanjuku 2016, mart

風男塾 ile ilgili görsel sonucu
Fudanjuku 2017, nisan
Bana her zaman gülümsemesinin ve unutmamanın ne olduğunu anlatan Zan'a, lider olmanın ne demek olduğunu anlatan Yousuke'ye,soğuk görünse de aslında sevecen olan Kyohei'ye,dostlarına değer veren ve her zaman etkileyici olan Kojiro'ya,müziği ve dostlarını,hayranlarını içten sevmenin ne olduğunu anlatan megane Momotaro'ya,hem güreşçi hem idol olacak kadar harika,her zaman güldürmeyi başaran Uramasa'ya,tatlı ve sevecen Kanbei'ye,gerçek bir ikemen olan,her zaman bizi şaşırtmayı ve hayran bırakmayı başaran Renji'ye,dürüst ve tatlı,her şekilde kusursuz olan Kouki'ye,komikliklerine her zaman gülmeye devam edeceğimiz mükemmel kalpli meleğimiz RabuKen Kensui'ye,dünyanın en tatlı ve en ponçik dansçısı,parlaklığıyla yolumuzu aydınlatan Light'a,kocaman gülümsemesi ve göz kamaştırıcı görünüşüyle kalplerimizi çalan Leo'ya,garip ama bir o kadar mükemmel olan kohai Sora'ya,yetenekli ve müthiş kohai Masaki'ye,hepinize teşekkür ederim Fudanjuku,arigato minna!







Bir de 10. yılda kocamaaan bir yazı yazacağım,unutmayın.
Ben 1 yıldır onları tutkuyla seviyorum,sevmeye devam edeceğim.
1. yılım kutlu olsun,omedetou bana o zaman :)
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

14 yorum:

  1. Bence evrende birşeyler olmalı ve Fudanjuku bu yazıyı okumalı! Hislerini böyle farkındalıkla anlatıyor olman çok güzel, böyle de devam eder umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke görseler ya :D İnşallah böyle devam eder aynen ^_^

      Sil
  2. Biliyor musun hiç j-pop dinlemedimm. Bir gün detaylı bloguna bakıp, seçip bir tane dinlemek istiyorumm ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ben de dinledikten sonra hilerini görmek için yazacağın yazıları çok merak ediyorum ^_^

      Sil
  3. ay var daha bi dolu asya delisi deeeee o kadar insan arasında karıştırıyoz bazen :)

    YanıtlaSil
  4. sayende bizlerde farklı şeyler öğreniyoruz...
    dinleyeceğim bende hatta senin yaşıt kızım var ona da dinleteceğim bakalım nasıl bulacak:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsiniz,çok teşekkürler,sevindim ^_^

      Sil
  5. 3 yıldır Fudanjuku yu tanıyorum ama ilk defa bir Türk Fudanjuku hayranı görüyorum gerçekten çok sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosyal medya hesabın var mı?Konuşmak isterim ^_^

      Sil
    2. bir adet daha türk fuou yüzümde güller açıor

      Sil
  6. yazını yeni okudum neden şimdi okudum bende bilmiyorum ya iyiki fudanjukuyu tanımışım ve iyiki seni tanımışım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de iyiki seni,Fudanjuku'yu tanımışım unni'm benim :)

      Sil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...