FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

26 Temmuz 2017 Çarşamba

Çember


çember dizi ile ilgili görsel sonucu

Selam dünya ben Menolly!

Bu aralar ablamla(bu aralar bir türlü bloga girmeyen Aybeniz Azimova) sahrada yolculuk yaparken susamış tüccarlar gibi atladığımız dizi Çember!
(ne kadar güzel bir benzetmeee :D)


Malumuzun televizyonlarda yerli diziler genelde hep aşk konulu olur.Ve bu aşk konulu diziler bir süreden sonra baya baya sıkmaya başlıyor.Gerçekten sıkıyor ama,tahmin edilebilir senaryolar,bir birinin aynı hikayeler.Karakterler bile bir birinin aynı gibi.
Atmıyorum geçen bir dizi izlemiştik birlikte,daha ilk bölümden işte bu kız adamın evinde işe başlayacak sonra patronuna aşık olacak olay bu işte dedim.Ben bile tahmin edebiliyorsam oha yani ama :D
Resmen bayıyor yani.


çember dizi ile ilgili görsel sonucu

Ve ciddiyim,Türkiye televizyonlarının artık Çember,Söz,Kanıt(o da Çembere benziyormuş) gibi dizilere ihtiyacı var.Farklı konulu dizilere.Aşktan başka herhangi bir şey.Lütfen,sadece aşktan başka bir şey.

Bu diziyi izleyin.En azından birinci bölümünü izleyin.Farkı göreceksiniz.Dizi hem (bence) profesyonelce çekilmiş,hem de farklı konulu olduğu için sıkmıyor,artık sürekli görmekten bıktığımız aşk konulu dizilerden farklı olduğu için bence bir şans verilmeli.

Dizi polisiye konulu.
(ve ben de polisiye manyağı olduğum için hemen atladım tabii ki aksi beklenemezdi :D)


çember dizi ile ilgili görsel sonucu

Aslında dizi de değil,televizyon filmi.İlk altı bölüm düşünülmüş ama izlendiği için 6 bölüm daha çekeceklerini duydum ben.Bana göre hava hoş,hiç bitmesin istiyorum.
Her bölümü tek bir film tadında olan ve insanı hiç bir şekilde bıkmayan,bölümden bölüme zevki artan bir dizi diyebilirim.
Farklı farklı vakaları çözen dört kişilik bir polis ekibinden bahsediyor.Şimdi adları vermek,ya da hikayelerden bahsetmek istemiyorum çünkü spoiler'a girer.Siz izledikçe görürsünüz.
Başrollerinde Barış Bağcı,Serhat Kılıç(namı diğer Çolak :D),Pelin Akil Altan ve Anıl Altan gibi müthiş oyuncular var.Her biri de harika oynuyor ve inanılmaz uymuşlar karakterlere :)
Her bölümde farklı akıl oyunları,farklı hikayeler,kendine hayran bırakan senaryolar var.Hani senaristi gidip bulup tebrik etmek geliyor içimden.
Gidin ve birinci bölüme bakın.
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

25 yorum:

  1. Türk dizilerini izlemiyorum ama okuyunca dikkatimi çekti, en azından farklı birşeyler katabilmişlerdir diye düşünüyorum. Umarım öyledir :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Serialdakı 2 aktyor sevdiyim aktyorlardır. Hər ikisi seriala xarizmalarını qatıblar. Və sayəndə seriala bir şans verib izləyəcəm. Gözəl yazıdır. Yalnız sevgiyə aid bənzər mövzulu seriallar artıq məni də laap çoxdan bezdirdiyi üçün uzun zamandır izləmirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğurdan da bu serial fərqli və gözəldir. :)

      Sil
  3. ben biliyorum bu diziyi çok hoşuma gitmişti pelin ve Anıl zaten evli bence filmde de evlenicek ay spoi verdim her bölümde ayri konular var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pelin ve Anıla bayılıyorum Japonum :)
      İnşallah evlenirler yaa filmde de canım tomodachi'm ^_^

      Sil
  4. Gerçekten baymaya başlamıştı şu Kore'den uyarlama yapılan diziler ya da alıntı olanlar.. Bu dizi kulağa hoş geldi bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya,biraz da üretken,yaratıcı olup kendi senaryolarını yazsalar,ama yok.Bir de uyarlayıp da düzgün bir şey çıkaramıyorlar ya ortaya,en kötüsü de o.
      İzle izle,koş izle :)

      Sil
  5. Dünyanın en popüler dizilerine bakıyorum hepsinde cinsellik var. E millet seviyor ki izliyor o halde ona göre şekilleniyor senaryolar. Reytinglerin nereden kapılacaklarını biliyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar doğru.Dünya dizilerinin ve yerli dizilerin neredeyse hepsinde cinsellik var.Her zamanki dünyamız işte.

      Sil
  6. hımm tamam izliycem işte. seen benim müzik anime film dizi danışmanımsın kiiii bi kereee :)

    YanıtlaSil
  7. Severek izliyorum ben de.

    YanıtlaSil
  8. Merak ettim, bir ilk bölümüne bakayım kısaymış zaten :). Bir de sen gerçekten 13 yaşında mısın? İnanamadım, ilk açtığında herhalde blogu o yaştaydın dimi? Şimdi değil öyleyse şok olacağım :). Kusura bakma sorduğum için ama açıklama kısmında öyle yazınca çok merak ettim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şok olmaya hazır ol şu an 13 yaşındayım.Blogu 2013'de açmıştım ve o zaman 9 yaşındaydım.
      Haha boşuna demiyorum blogger'ın en küçüğüyüm diye. :D

      Sil
    2. aaay en eski arkadaşın da ben sayılırım yaaa çünkü ilk açtığından beri arkadaşımsın kiii :)

      Sil
    3. Haha aynen :D İlk açtığımda bana çok yardımcı olmuştun,hala da yardımcı oluyorsun unni ^_^

      Sil
    4. O zaman şu an bir maniniz yoksa şok olmaktayım :).

      Sil
    5. Mani derken ailemi mi demek istiyorsun?Eğer onu kastediyorsan hayır,yok.
      İyi şoklar :D

      Sil
    6. Hayır, aile anlamında değil engel anlamında :)

      Sil
    7. ne güzel anlaşıyonuz :)

      Sil
  9. çemberi izliyooom sevdiim ikinci bölüme geçtiim :) ilk bölüm ne ilginç bitti yaaa.

    YanıtlaSil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...