FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

10 Temmuz 2017 Pazartesi

Biraz Daha Kendim Hakkında ^_^


manzara tumblr ile ilgili görsel sonucu

Hei!
(fince merhaba)
(yazıya geçmeden önce sizi BTS Come Back Home şarkısını açmaya davet ediyorum)
(çünkü o remake'e bayılmış bulunmaktayım)
2017'nin başında bir 'kendim hakkında' yazısı yazmıştım.Kendimden bahsetmiştim.Bu gün de onun ikincisini yazmaya karar verdim.Devam etmek istiyorum,kendimden bahsetmeye.Umarım sıkılmazsınız benden :D


Yine maddeler halinde ve gif'lerle vereceğim bilgileri.Gerçekten umarım kendinden ne kadar çok bahsediyor diye sıkılmazsınız.Devam etmemin sebebi ilk defa yazmamla aynı aslında.Ben de kendimi yeni yeni tanıyorum anlayacağınız.
Kendimi tanıtma konusuna ben daha fazla konudan sapmadan geri dönelim.Eğer ilk kendim hakkında yazımı okumadıysanız sizi ona yönlendirmek isterim.
Biraz Kendim Hakkında ^_^
İlkinde bahsetmiştim,ama yine de yeni okuyanlar için bir kendimi tanıtayım.
Bloga ilk girdiğinizde kenardaki ponçik kısa saçlı kız fotosundan da görebileceğiniz gibi,ben Menolly.Yani lakabımla Menolly (kendi kendime koydum ve her yerde internet adım olarak kullanıyorum ne harika değil mi? :D )
Şakası bir yana ben Menolly.Gerçek adım Azimova Aysel,Azerbaycan türküyüm.Azerbaycan Bakü'de doğdum ve şu an orada oturmaktayım.2017 itibariyle,mayısın dördünden beri 13 yaşındayım.(resmi olarak ergenim yani :D) Altıncı sınıfı bitirdim ve eylülde yediye geçeceğim.Şu an hayalim pilot olmak.
Biraz çılgın,biraz manyak,biraz çocuksu,biraz sert bir kişiliğim var.Aklıma ne eserse onu yapıyorum.Zeki,tatlı,çılgın,maceracı,aktif biriyim,aslında bir çok özelliğin hepsinden biraz bende var gibi hissediyorum.Ama en önemlisi kendim olmak için uğraşıyorum.Kimseye benzememek,sadece kendim olmak,havalı değil içimden geldiği gibi olmak için uğraşıyorum.
Bloga 2013 ekiminde ilk yazımı yazarak ablamın desteği ve ondan ilham almamla başladım.İlk yazılarımı arada bakıp nostalji yapmak,kendimle alay etmek ve yalnışlarımı görüp ilerde daha iyisini yapmak için silmiyorum.
Bu arada,eklemeden de edemeyeceğim,sanırım blogger camiasının en küçüklerindenim :D
(yani ne diyim benden küçükleri pek bulamıyorum)
Bu efsanevi küçük tanıtımdan sonra da bilgilere geçebiliriz artık.
dikkat giflerinin çoğunun altındaki konuyla alakası yoktur.

cowboy bebop gif ile ilgili görsel sonucu


1.Başkalarının benim hakkımda ne düşündüğü şimdiye kadar hiç umrumda olmadı ve olmayacak.Ben kendi küçük dünyamda mutluyum çünkü.Özellikle son zamanlarda 'benim hakkımda ne düşünür' gibi dertlerim yok.


sailor moon gif ile ilgili görsel sonucu

2.Büyümek ve yetişkin olmak gibi bir şeyin olduğuna inanmıyorum.Çünkü herkesin içinde bir çocuk vardır.Kimse tam anlamıyla büyümez.Bu yan zaman zaman ortaya çıkar.


ghost gif ile ilgili görsel sonucu

3.Hayaletlere,uzaylılara ve unicorn'lara inanıyorum. (buraya da bir V repliği bırakalım: bence ayda tavşanlar var :D )


doctor who gif ile ilgili görsel sonucu

4.Aslında dışadönük bir karakterim vardır,yani dışarıdan arkadaş canlısı ve dışadönük görünürüm ama aslında arkadaş dediklerimin sayı bir elin parmaklarını geçmez.Fakat tamamen içime kapanık biri olduğumu da düşünmüyorum.

İlgili resim
bu arada favori doktorum 9 :D

5.Herkesi bir birinden farklı yapan bir özellik olduğuna inanıyorum.Ayrıca herkesin iyi olduğu bir yanı var.


amy pond gif ile ilgili görsel sonucu

6.Kimse tam olarak kötü ve ya tam olarak iyi değil bence.Sadece kötü ve iyi tarafları var herkesin.


love cures all tumblr ile ilgili görsel sonucu

7.Aşkın varlığına inanıyorum,ama ruh ikizi olayına tam olarak inandığımı söyleyemeyeceğim.


astrology gif ile ilgili görsel sonucu

8.Astroloji benim için önemli değil.Burç konularında iyi değilimdir,burç benim için önemli değil.


fudanjuku gif ile ilgili görsel sonucu

9.Etek ve elbise giymekten hoşlanmıyorum,rahat pantolonlar varken kim uğraşır ki?


fudanjuku gif ile ilgili görsel sonucu

10.Bir gün herşeyi bırakıp bütün dünyayı gezmek gibi bir hayalim var.Ama gerçekleşmesi çok zor.


İlgili resim

11.Çikolotayı çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim,sütlü çikolatadan haz etmiyorum.Bana fazla tatlı geliyor.Ama bitter çok severim.Kesinlikle acı çikolata favorim.


İlgili resim

12.En çok çilekli dondurmayı seviyorum.Bence çilekli süt bu dünyadaki en harika şeylerden biri.Gerçekten çilekli süt kadar güzel bir şey var mı?Çilek mükemmel bir şey değil mi?


bts jungkook gif ile ilgili görsel sonucu

13.Çift sayı takıntım var.Herhangi bir şeyde tek sayı olunca sinirimi bozuyor.


bts gif ile ilgili görsel sonucu

14.Genellikle insanlar et ya da balık sevmez değil mi?Ama ben ikisini de sevmiyorum.Ben daha çok tavuk ve sebze/meyveciyim.


İlgili resim

15.Dansou stilini çok ama çok seviyorum.Sevme sebebim bana güçlü gelmesi.Tomboy olduğumu düşünmüyorum fakat,bir gün dansou stilini uygulamak ve kendimde denemek istiyorum.


steins gate gif ile ilgili görsel sonucu

16.Animeler bence kesinlikle harika şeylerden biri.


İlgili resim

17.Bence hepimiz bir birimizi yalnışlarımız,kusurlarımız ve eksiklerimizle kabul etmeli ve değiştirmeye çalışmamalıyız.


doctor who gif ile ilgili görsel sonucu

18.En sevdiğim diller fransızca ve fince.Telafuzları inanılmaz güzel ve kulağa çok güzel gelmiyorlar mı?

bts namjoon gif ile ilgili görsel sonucu


19.Özellikle bu aralar inanılmaz sakarım.Sürekli bi şeylere çarpıyorum,bi şeyleri deviriyorum,kırıyorum.Nasıl yapıyorum bilmiyorum ama sürekli kendimi yaralıyorum.


some hippie tumblr gif ile ilgili görsel sonucu

20. Hippi tarzını seviyorum.Renkli şeyler benim için ayrı güzel.En sevdiğim renkler mavi,kırmızı ve turuncu.

bts gif ile ilgili görsel sonucu

21.Favorim spor ayakkabı(converse,sneakers,hepsi) ve kalın topuklu(özellikle o hani topuğu olmaz da düz olur ama yerden yüksel olur ya,asker görünümlüleri falan oluyor,işte onlara bayılıyorum,özellikle biraz da bot gibi görünenleri).Onun dışında topuklu ayakkabı hiç sevmem.

bts gif ile ilgili görsel sonucu


22.Ablam jazz'dan nefret eder ama ben seviyorum. (özellikle Cowboy Bebop animesinde vardı,o animenin yeri bende ayrıdır o yüzden)

ilave olarak,bi de bu aralar denemeye başladığım bir kaç şey var: dans etmek(kpop ve jpop dansları), rusça,fransızca ve japonca öğrenmek,klasik müzik dinlemek.
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa na minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

4 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş Ayselciğim :) 13 yaşında böyle bir bloga sahip olman ne kadar hoş bir şey. Benim de çift sayı takıntım var birazcık,tek sayıları sevmiyorum nedense-.-
    Daha çok yazılarınla buluşmak dileğiyle,sevgiyle kal!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleeer :) Tek sayılar kötüdüüür :D
      Çok çok öpüyorum,bol bol sevgileer ^_^

      Sil
  2. hihi zaten en biriciksin ki seeen. baksana senden çok küçük bir barış diye arkadaş var ama senin gibi düzenli yazmıyooooo :) ay sen zaten uçuyoon bi keree pilotluk çok yakışııır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleeeeer öpücükleeer canım unnii'm :D ^_^

      Sil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...