20.6.17

E-Girls Güncellemesi - E.G.Family,Dream dağıldı,üye değişimleri ve yeni şarkılar



E-girls logo
O-ha-yooo!

Sıkıldınız mı?Yoruldunuz mu?Şimdi abur cuburunuzu,işeceğinizi,her şeyinizi alın,toplanın ve bilgisayarın başında arkanıza yaslanın.Menolly size efsanevi uzun yazılarından birini sunup,son günlerde E-Girls hakkındaki inanılmaz değişimlerden bahsedecek.Evet,doğru bildiniz,Menolly yeni E-Girls Güncellemesi ile geldi.

Ne saçmalıyorum ben yaa.Tabii kafa kalmadı.


Şu müzik gruplarının,jpop'un,kpop'un en kötü yanı ne biliyor musunuz?Hayır,uzak olması ve konserlere gidememem değil :D En kötü yanı bir süre bir grubu takip etmediğinizde,sonradan geri dönüp bir bakıyorsunuz ki, herşey değişmiş.Sonra kalakalıyorsunuz öyle noluyor lan diye.Ben bazen kime yetişeceğimi şaşırıyorum :D
Ama iyidir iyi,seviyorum ben jpop'u.
E-Girls'ün yepis yeni tap taze haberleri var.İnanılmaz değişimler var.Şu an hangi birinden başlayacağımı biraz şaşırdım.
Şimdi,önce eğer E-Girls nedir ne değildir bilmiyorsanız,her zamanki gibi sizi kafanız iyice karışmasın diye aşağıdaki linklerden tanıtım yazıma ve ilk E-Girls Güncellemelerine yönlendiriyorum efendim.Lütfen üşenmeden onları okuyun da gelin,çünkü eğer E-Girls hakkında hiç bir şey bilmeden okursanız bu yazıyı beyniniz yanabilir,benden uyarması.
E-Girls tanıtım yazım
E-Girls Güncellemesi ~1
E-Girls Güncellemesi ~2
E-Girls Güncellemesi ~3

O zaman başlayalım.HERE WE GOO!
Cidden kafa kalmadı bende :D


e-girls ile ilgili görsel sonucu

Dün gayet mutlu mesut müzik dinliyordum,sessiz sakin huzurluyken,birden bir bildirim geldi.Bir baktım,E-Girls Love Queen diyor.Bir an ne olduğunu şaşırdım tabii.Dedim 'lan noluyoruz?'.
Tabii takip etmeyince böyle oluyor.Sonradan toparlıyorum.

e-girls 2017 ile ilgili görsel sonucu

İşte ben hemen sevinerek bastım bildirime tabii.Dedim canım kraliçelerim geri dönmüş.Yanda da E-Girls generasia açtım ki bir bakayım ne zaman çıkmış ne olmuş falan.Bir de üyeler kısmına şöyle bir bakınca ne göreyim?Üye sayısı 11'e inmiş?
Bir an ekrana 'ha?' diye bakakaldım tabii.
LDH arkamdan iş çevirmiş! :D
Tamam,şimdi açıklamasına geçebilirim.
E-Girls'ü biliyorsunuz,yani eğer tanıtım yazılarımı ve önceki güncellemeleri okumuşsanız biliyorsunuzdur.Efsanevi Avex Trax'ın alt kuruluşu rhythm zone(yazana kadar canım çıktı) ile çalışan ve LDH ajansı tarafından kurulan Jpop kız grubu.Japonyanın çok üyeli kız gruplarının en iyilerindendir.Yakın zamana kadar 20 üyeliydi.
Fakaat,LDH yakın zamanda bir çılgınlık yapmak istemiş ve köklü değişiklikler yapmış.
E-Girls ile LDH ilgilendiği için,avex sadece şarkılarını çıkardığı için bütün sorumluluk LDH'in tabii.


egirls dream jpop 2017 ile ilgili görsel sonucu
Dream 2017
soldan sağa Shizuka,Aya,Ami

Öncelikle,ilk haberden başlayalım.Beni en çok şoka uğratan ve üzen haberden.
Dream dağıldı...
E-Girls'den önce yaratılan ve E-Girls'ün alt gruplarından biri olan Dream,Japonyanın eski ve popüler kız gruplarındandı.Evet,Dream bir çok kişinin dinlemeye bayıldığı o eski jenerasyon gruplarındandı.Dream,muhteşemdi...
Fakat,Erie de ayrılma kararı aldıktan sonra,Dream için gelecek yok gibiydi zaten.Herkes de bir yere dağılmıştı,o zamanki Dream'den eser kalmamıştı.Bu beklenen bir şeydi.
Ama yine de üzdü be :(
Dream zaten E-Girls kurulduktan sonra kendi aktivitelerine pek odaklanamamıştı.Uzun süredir de yeni bir şey çıkmıyordu.2000 yılında çıkış yaptıktan sonra 2012'ye kadar 5 üyeleri sırayla ayrıldı,geriye bir tek Ami,Aya,Erie ve Shizuka kalmıştı.Shizuka zaten 2014'de DANCE EARTH PARTY'e katılmıştı,oradaki faaliyetlerine odaklanmıştı.Ami 2015'de solo çıkış yaptı.Erie 2016 sonunda ayrıldıktan sonra,artık grubun geleceği olmadığı belliydi.Dream,4 haziran 2017 tarihinde resmi olarak müzik sektörüne veda etti.
Dream yaa...Özleyeceğim lan.

Peki Dream üyelerine ne olacak?Ayrılan E-Girls üyeleri kimler?Sorular çok ve cevaplarını bekliyor :D
Tamam tamam sövmeyin :D


Egevolutionannouncementbanner

Şöyle ki, LDH E.G.Family diye bir proje yaratmış.E-Girls Pyramid dediğimiz o proje dağıtılmış ve E-Girls Pyramid dahilindeki bütün idol ve gruplar bu projeye dahil edilmiş.Bu projeye bir çok idol ve grup dahil.Bunlar,E-Girls,Dream Aya,Dream Ami,DANCE EARTH PARTY,Happiness,Flower,ShuuKaRen ve SudannaYuzuYully.Kısacası,bütün o E-Girls alt gruplarını ve bütün unit'i bu projeye dahil etmiş ve onları aynı yelpaze içine koymuş.Açıkçası ne gerek vardı diye sormaktan kendimi alıkoyamıyorum.


ldh e.g family ile ilgili görsel sonucu

E-Girls'den ayrılan üyelere gelirsek,
Dream'in kalan son üç üyesi;Aya,Ami,Shizuka,Happiness lideri Miyuu,Happiness üyesi Kawamoto Ruri,Flower üyesi Fujii Shuuka,Nakajima Mio ve Shigotome Manami.
Böylece grup 19-20 üyeden 11 üyeye düşmüş oldu.
Miyuu yaa!Shizuka,Aya lan!Hepsini boşver de ben Shuuka'sız ne yapacağım...
Peki ayrılan üyeler bundan sonra ne yapacak?
Aya,artık idol olarak faaliyet göstermeyecek,ajansın dahilindeki diğer idoller için potorafçı ve grafik tasarımcı olarak devam edecek.Shizuka, Exile Üsa ve Exile Tetsuya ile DANCE EARTH PARTY üyesi olarak şarkı söylemeye devam edecek.Ami ise kendi solo kariyerine Dream Ami olarak devam ediyor.
Miyuu,E-Girls'den ayrılsa da,Happiness üyesi,performer'ı ve lideri olarak kalmaya devam edecek.10 mart 2017 tarihinde Miyuu,LDH ve E-Girls'ün websitelerinde dizinin sakatlığı sebebiyle E-Girls ve Happiness faaliyetlerini geçici olarak durdurduğunu açıklamıştı.Sol dizinin durumu ocak ayından beri kötü olan Miyuu,doktorla konuşmuş ve ameliyat kararı aldı.Ameliyat olunduktan ve tamamen iyileştikten sonra Happiness faaliyetlerine devam edecek.
Ruri de aynı şekilde Happiness faaliyetlerine devam edecek.
Shuuka,Mio ve Manami ise Flower faaliyetlerine devam edecekler.Ayrıca,Shuuka modellik kariyerine odaklanmak istediğini de açıkladı.Shuuka ShuuKaRen'e de devam edecek.
Rabbits ve Bunnies ise (E-Girls'e yeni üyeler katan stajyer grupları,yeni üyeler ilk önce bu gruplara gelip eğitim görür sonra E-Girls'e katılırdı) EXPG LAB olarak değiştirilmiş.Yani artık yeni üyeler EXPG LAB'da eğitim görecek,oraya katılacak.
Değişimler bu şekilde canlar.E-Girls bundan sonra 11 kişi olarak yoluna devam edecek,Dream dağıldı,Flower 6 kişi,Happiness ise Miyuu döndükten sonra 7 kişi olarak devam edecek.
Peki ben bu haberlerden memnun muyum?Pek değil.
Hani ne gerek vardı demekten kendimi alıkoyamıyorum.E-Girls projesini E.G.Family olarak değiştirmeye ne gerek vardı.Ama neyse.En azından Happiness ve Flower devam ediyor,onlarda Shuuka,Miyuu,Ruri,Mio,Manami gibi üyeleri görmeye devam edeceğiz.
Dream'in dağılması ise beni gerçekten üzüyor.Ama yapacak bir şey yok.Shizuka,Ami ve Aya'sız bir E-Girls düşünemiyorum.
Alışacağız ama.Buna da alışacağız.Yeni üyeler yakında gelecek muhtemelen ve onlarla üye sayısı artacak.Gelen gideni aratmıyor ne de olsa.
Fakat yine de,diğer vokalistleri çok çok özleyeceğim.Gruba cidden farklı bir renk gelmiş ve yerleri görünüyor.Tamam,Yuzu,Karen,Reina falan da harika da,Ami,Shizuka,Aya,Ruri gibi vokalistlerin yeri ayrıydı.Özellikle Dream vokalistlerini bir daha E-Girls'de göremeyecek olmamız çok üzücü.Gerçekten çok özleyeceğim.
Şimdi E-Girls yine harika,onlar hep harika ama bir garip.
En azından çok sevdiğim Happines performer'ları Suda Anna,Yurino ve Sayaka,Flower performer'ı Harumi ayrılmamış.Hele Karen ayrılsaydı ne olurdu düşünemiyorum.Buna seviniyorum.
O zaman,son kez grupların son durumuna bir bakalım.
E-Girls:
Sayaka,Kaede,Yurino,Suda Anna,Fujii Karen (Happiness üyeleri)
Washio Reina,Bando Nazomi,Sato Harumi (Flower üyeleri)
Takebe Yuzuna(orijinal E-Girls üyesi ve SudannaYuzuYully'nin vokalisti),İshii Anna,Yamaguchi Nanoka (orijinal E-Girls üyeleri)
Happiness:
Sayaka,Kaede,Yurino,Suda Anna,Fuji Karen,Kawamoto Ruri,Miyuu(tedavisi bittikten sonra geri dönecek)
Flower:
Washio Reina,Bando Nozomi,Sato Harumi,Fujii Shuuka,Nakajima Mio ve Shigotome Manami

ShuuKaRen ve SudannaYuzuYully ise olduğu gibi devam edecek.


e girls love queen ile ilgili görsel sonucu

Gelelim yeni şarkılaraa!
Bir sürü yeni şarkı haberi var.
Şimdi,öncelikle,dün akşam MV'si paylaşılmış olan E-Girls yeni teklisi Love Queen'den bahsedelim.
Ba-yıl-dım!Kesinlikle harika.İnanılmaz.


e girls love queen ile ilgili görsel sonucu

Tekli 'Love Queen' adıyla 26 temmuzda satışa çıkacak.
Öncelikle sevme sebeplerimden bahsedelim.
Şarkının klibi inanılmaz,fantastik.Harika bir şey.Üyelerin kostümlerini kim seçmişse tebrik etmek istiyorum,stilistinizle görüşebilir miyim kızlar?Cidden müthiş bir şey yapmış.O giysileri istiyorum :D
İnanılmaz estetik,rengarenk bir klip olmuş.Kızların dans yetenekleri göz dolduruyor.Mekan falan,hepsi harika.Klip 10 numara olmuş,kraliçeler yine yapmış yapacağını.
Ve tam bir yaz şarkısı.Tamamen yaz duyguları ile dolu,enerjik,fantastik.
Şarkının geçiş bölümleri,işte sadece vokallerin,sadece nakaratın söylendiği bölüm olsun,şarkının hızlandığı ve biraz hip-hop'a kaçtığı bölüm olsun,hepsi ustalıkla yapılmış.
Sevmeme sebeplerime gelelim.



Aslında,genel olarak şarkıyı çok beğensem de,yine de sevmediğim yanları da var.



Ana vokalistler olmayınca,şarkının duygusu tam anlamıyla verilmemiş gibiydi sanki.Çok iyiydi ama,dinleyince hissediliyor,sanki bir şey eksik.Bu şarkıya bir Shizuka,bir Ami lazımdı yani.
Ayrılan üyelerin boşluğu var şarkıda.O yüzleri görmeyince de çok şey farkediyor.
Şarkı çok iyi ama,yine de daha iyi olabilirdi.Bir şeyler eksik gibiydi ya dediğim gibi.Nakaratta,solo bölümlerde falan bir şeyler eksik gibiydi.Daha iyi olabilirdi sanki.
Fakat,dediğim gibi,genel olarak kraliçelerim yine sallamışlar ortalığı.Kesinlikle dinleyeceğim,sürekli,yaz boyunca dinleyeceğim bir şarkı.





İlerde gelecek şarkılara gelirsek;


dream ami kimi no tonari ile ilgili görsel sonucu

Dream Ami solo kariyerine devam edecek.Kendisinin müthüş tatlı,kadifemsi bir sesi var.2015 29 nisanında Ami'nin solo çıkış yapacağı açıklanmış ve çok geçmeden aynı yılın temmuzunda ilk teklisi çıkmıştı.
Ami'nin yeni teklisi 'Kimi No Tonari' 12 temmuzda piyasaya sürülecek.Eylülde ise yeni albümü gelecek.Henüz albümün adı açıklanmamıştır.


SudannaYuzuYully - CALL ME NOW promo

9 ağustosta SudannaYuzuYully geri dönüş yapacak!Yeey!
Biraz hip-hop tarzında müzik yapan üçlünün yeni teklisi 'CALL ME NOW'  9 ağustosta piyasaya sürülecek.


flower taiyou no aitouka ile ilgili görsel sonucu

23 ağustosta Flower'ın yeni teklisi 'Taiyou no Aitouka (Elegy)' piyasaya sürülecek.


DANCE EARTH PARTY - Wave promo

Shizuka'nın vokalisti olduğu DANCE EARTH PARTY 30 ağustosta yeni tekli ile geri dönüş yapacak.Teklinin adı henüz açıklanmadı.


Happiness June 2017

Happiness,2017 eylülünde yeni bir tekli ile geri dönüş yapacak.Teklinin adı belli değil.


ShuuKaRen June 2017

Vee,ShuuKaRen de bu yıl geri dönüyor!Sonundaaa!Beklemekten ağaca dönüşmüştüm.
Geçen yılın ekiminde çıkış yaptıktan sonra bir daha sesi soluğu çıkmayan Fujii kardeşler 2017 sonbaharında yeni bir tekli ile geri dönüş yapacaklar.Teklinin adı ve çıkış tarihi kesin değil.
Yani anlayacağınız,bu yaz LDH grupları ile dolu.Exile ve alt grupları da yeni şarkılar çıkarmaya başladılar.Bu yaz LDH gruplarına doyacağız.Özellikle de E-Girls kızlarına.
Yeni haberler bu kadar.Bu yaz benim için dolu ve eğlenceli geçeceğe benziyor.
Şarkılar çıktığında,sizinle yeniden görüşeceğim.
Takipte kalın :) Okuduğunuz ve Menolly'i takip ettiğiniz için teşekkürler.
Başka jpop/kpop yazısında görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
E-Girls - Love Queen
Dream - Kimi No Tonari
Daha fazla bilgi için (e.g.family e girls wiki)


Logo Design by FlamingText.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar