14.5.17

Grup Tanıtımı - Red Velvet - Kırmızı Kadife


red velvet kpop ile ilgili görsel sonucu

Herkese merhabaaa!

Öncelikle anneler günü kutlu olsuun!
Soma'da ölen herkese Allahtan rahmet diliyorum.

Bu yazıdaaa,yeni keşfettiğim kpop kız grubundan bahsedeceğiiz!




red velvet kpop ile ilgili görsel sonucu

Ben hep cumartesi günlerini kendime ayrırırım.Ödevlerimi falan pazar günü halleder,cumartesi günü anime falan izler öyle boş boş otururum.Yani cumartesi bana özeldir.


red velvet kpop ile ilgili görsel sonucu

Bu gün de yine bi sürü bi sürü anime izleyeyim diyordum(Rurouni Kenshin'in en güzel bölümlerine geldim ve acayip sardı efsane anime),fakat Red Velvet adlı yeni keşfettiğim grubun beni performanslarına çekmesiyle,bütün planlarım altüst oldu.

Elbette,sonunda geri dönüş performanslarının hepsini izlemeyi bırakabildiğimde de anime izledim ama,neyse.


red velvet kpop ile ilgili görsel sonucu

Şimdi,benim sevdiğim kpop gruplarını biliyorsunuz.BTS,Blackpink,Girl's Day,Got7.Kısıtlı ama.Öyle çok kpop grubu dinlemiyorum.Aslında dinliyorum da,hayranı olmuyoruım diyelim.
tekrar söylüyorum jpop dinlerim ben.


red velvet kpop ile ilgili görsel sonucu

Hepsinin de yeri ayrıdır benim için.Her kpop,her jpop grubunun.Mesela Fudanjuku'yu biliyorsunuz,şimdiye kadar araştırdığım ve dinlediğim hiç bir grup onunla aynı seviyede değil.O benim için tamamen özel.
Ama,çok zor olsa da şöyle bi liste yapsam Fudanjuku'dan sonra sevdiğim jpop grupları için sırayla Scandal,Faky,AAA,Def Will,E-Girls diye devam ederdi bu liste.Neyse.
Fudanjuku'nun yeri ayrı onu biliyonuz ama.


red velvet kpop ile ilgili görsel sonucu

Hepsini de bi sevme nedenim var.Hepsini katarsam,Fudanjuku benim için ilk ve kraliçedir,daha önce de söylediğim gibi beni derinliklerine sürükleyen ve hayran olmamı sağlayan,beni jpop ve Japonya müziği ile tanıştıran grup.Ayrıca,samimiyetleri ve becerileri ile de büyüleyen,konseptlerine bayıldığım ve üyelerin grupda tamamen farklı bi kişiliğe bürünmesi ile de benim için farklı bi yerdedir.(daha önce tanıttığımda da söylediğim gibi grup erkek gibi giyinen ve davranan kızlardan oluşuyor ve konsept bu,dansou).
BTS,benim için komutanlarımdır.İlk tanıtım yazılarında da dediğim gibi samimiyetleri ve beni güldürmeyi başarmaları ile,ilk başından beri aşırı ısındığım bir gruptur.Ayrıca,bence kpop grupları arasında en müthiş ve fanlarına en fazla değer veren gruptur.(çünkü ARMY olmak ayrıcalıktır)
Faky,dört güçlü kız olarak adlandırdığım ve gerçekten sağlam boğaza sahip olan kızlarım.Benim için prensestirler.Onları dinlediğim ilk zamandan beri onlara prensesler demekten kendimi alıkoyamıyorum.
Scandal,bana her zaman ve her an güç veren kız grubu.Onların motivasyonları hepsinden daha fazla.
Blackpink,ilk keşfettiğim,ilk dinlediğim ve en sevdiğim kpop kız grubudur.Benim için kız gruplarının ilklerinden olması ile özeldir ve kalitelidir.En sevdiğim kız grubudur,dediğim gibi.
AAA,gerçekten adı gibi Attack All Around.Kendileri benim kalbime de geçme yolunu buldular.Onlar,benim için şarkıları duygu yüklü olan ve kız erkek karışık grupların en iyisi.
Def Will,adı gibi kesinlikle kazanan bi grup.Bana enerji verenlerden biridirler kendileri.
E-Girls,benim güçlü ve elmas gibi parlayan kızlarım.Kesinlikle,kocaman bi elmastır kendileri.
Girl's Day,kesinlikle farklı bi auraya sahip.Onlar,sizi gerçekten hayran bırakırlar.


red velvet kpop ile ilgili görsel sonucu

Şimdi bahsedeceğim grup Red Velvet ise,şarkıları ile gaza getiriyor desem yanılmam herhalde.
Benim ne tarz sevdiğimi şimdiye kadar anlamışsınızdır herhalde.Baş ağrıtan şarkılar diyebiliriz kabaca.Enerjik ve haraketli şarkıları seviyorum.
Red Velvet de,bu şekilde şarkıları olan,kesinlikle deli gibi bi kız grubu.Onlar için dünyaya düşmüş deliler diyebiliriz :D


red velvet kpop ile ilgili görsel sonucu

Beni hipnotize ettiler diyebilir miyim?Ben Fudanjuku'dan beli hiç bi grubun her performansına böyle deli gibi baktığımı hatırlamıyorum(hadi BTS'e de istisna diyelim :D).Hadi buna da bakayım hadi şuna da bakayım derken,hepsine baktığımı farkettim.
Gaza getiriyor,böyle insanın modunu yükseltiyor Red Velvet şarkıları.Gülüyorsunuz,mutlu oluyorsunuz elinizde olmadan.Enerji veriyorlar.


red velvet kpop ile ilgili görsel sonucu

Aslında Red Velvet'i Russian Roulette adlı şarkılarının popülerliğinden beri bilsem de,açıkcası fanlarının arasına katılmak için gereksizce fan adı açıklanana kadar bekledim.Gerçekten biraz geç kaldım böyle müthiş kızları tanımak için,ama onları seçtiğim için mutluyum.(seni seçtim pikaçuu! :D)
 Fan adı ReVeLuv bu arada.(hani şirketleri olan SM Entertainment daha yaratıcı bi şey bulabilirdi diye düşünmüyor değilim,Exo için de Exo-L yapmışlardı,ama olsun yine de telafuzu güzel,ReBeLav diye okunuyor,üyeler sondaki V'yi söylemiyor,ben de söylemiyorum).
Red Velvet'in bütün şarkılarını dinlemenizi tavsiye ederim.Hepsi inanılmaz haraketli,tam istediğim gibi şarkılar ve enerji veriyorlar.Özellikle çıkış şarkıları olan Happiness'i,Dumb Dumb'ı,Russian Roulette'i,Ice Cream Cake'i,en yeni şarkıları olan Rookie'yi ve Be Natural'ı dinlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.Benim favorim inanılmaz harika olan Happiness.


red velvet kpop ile ilgili görsel sonucu

Grup adının anlamına gelirsek,adı gıgıl ablamıza(bence kadın,neyse) yazınca çok tatlı ve komik bi şey çıkıyor.Kırmızı kırmızı cupcake'ler,pastalar görebilirsiniz hazırlıklı olun. :D
Red Velvet'in anlamı Kırmızı Kadife.Red,yani kırmızı kızların çılgınlığını,tatlılığı,enerjisini,yani grubun daha canlı ve cesur tarafını,kadife ise grubun daha feminen ve zarif yanını simgeler.
Şarkılar da bu iki şekilde çıkıyor.Mesela 'Ice Cream Cake' kızların 'Red' tarafını,'Be Natural' ise 'Velvet' tarafını gösteriyor.
Bence harika.SM döktürmüş.
Ayrıca,üyelerden İrene,Seulgi,Wendy ve Yeri SM Rookies'in bi parçasıydı.Sadece Joy SM Rookies değildi.
Kızlar,güzel,sevimli ve yetenekliler.Ayrıca,rengarenkler.
Red Velvet aslında ilk çıkış yaptığında dört kişiydi fakat 2015'de bi üye daha geldi ve beş kişi oldular.Bence beş kişi de dört kişi de harikalar.
İlk ayırt edemiyordum,hepsi bir birine benziyomuş gibi geliyordu.Ama yavaş yavaş alıştım.
Red Velvet
Çıkış:1 ağustos,2014
Çıkış şarkısı:Happiness
Fan adı:ReVeLuv (Red Velvet ve love'ın kombinasyonu)
Fan rengi:Mercan pembesi
Irene

red velvet ırene rookie ile ilgili görsel sonucu

Sahne adı: Irene (아이린)
Doğum adı: Bae Ju Hyun
Takma adları:Baechu(lahana), 2. Tiffany, Hyun-ah.
Pozisyon: Lider, Ana Rapper, Lider Dansçı, Vocalist, Grubun Yüzü
Doğum tarihi: 29 mart, 1991
Boyu: 161 cm
Kilosu: 44 kg
Kan Grubu: A
Doğum yeri: Daegu, Güney Kore
-Eski bir YG Entertainment stajyeridir.
-SM Entertaintment şirketinde stajyerliğine ise 2009 yılında başlamıştır. Grubunda şirkete katılan İkinci üyedir.
-Çıkış yapmadan önce SHINee'ın ''Why so serious'' ve Henry'nin ''1-4-3'' kliplerinde yer aldı.
-Irene ''2. Tiffany'' olarakda anılır.
-Çıkış yapmadan önce SM. Rokkies'den Taeyong , Johnny ve Sulgi ile ''OhBoy'' ve ''The Celebrity'' dergilerinde yer aldılar.
-''The Notebook'' favori filmidir.
-Irine'nin rol modeli ''Boa''dır.
-f(X) Sulli ve Krystal ile stajyerlikten beri arkadaştır.
-Irene'nin en sevdiği renk pembe değil mordur.
-İdeal Tipi yoktur.
Benim düşündüklerim:
Irene,bence lider pozisyonuna en çok yakışan üye.Kendisi grubun pembe rengini simgeleyen üye.Takma adına çok güldüm.Lahana.Gerçek adı Bae Ju ile korece lahana olan baechu aynı sesleniyorlar. :D
Seulgi

red velvet seulgi rookie ile ilgili görsel sonucu

Sahne adı: Seulgi (강슬기)
Doğum adı: Kang Seul Gi
Takma Adları:Kkangseul, GomDoli,Teddy Bear
Pozisyon: Lider Vocalist, Ana Dansçı,Merkez
Doğum tarihi: 10 şubat, 1994
Boyu: 162 cm
Kilosu: 42 kg 
Kan Grubu: A
Doğum yeri: Ansan, Gyeonggi-do, Güney Kore
-Ailesi annesi , babası ve bir abisinden oluşmaktadır.
-Şarkıcılık eğitimine 2007 yılında başlamıştır. Grubunda şirkete katılan ilk üyedir.
-Çıkış yapmadan önce Henry ile ''Fantastic'' klibinde bulunmuş ve ''Butterfly'' şarkısında Henry ile düet yapmıştır.
-Mükemmel Vokal yeteneği nedeni ile ''2. Taeyeon'' olduğu söylenmektedir.
-f(X) grubundan Sulli ve Krystal ve EXO grubundan Kai ile arkadaştır.
-Seulgi , Pikachu'nun sesini taklit etme yeteneğine sahiptir.
-A Pink grubundan Na Eun ile aynı gün , aynı ay ve aynı günde doğmuştur.
-Seulgi  , 2NE1 grubundan ''Sandara Park''a benzetiliyor.
-Grup üyeleri tarafından ''Moda teröristi'' seçilmiştir.
-Seulgi grupta en uykucu üyedir.
-Seulgi'nin ideal tipi sevecen erkeklerdir. Ve So Ji Sub'u ideal tipi olarak göstermiştir.
Benim düşündüklerim:
Grupta insanların en çok ön yargılı olduğu,ama benim en çok hayran olduğum üyelerden biridir.Jimin'le yakıştırmasını ben de sevmiyorum.Ama bunun için Seulgi'den ya da Red Velvet'den nefret etmek saçma.
Genel olarak Seulgi,ilk bakışta hayran olduğum üyelerden birisi.Hatta hatırlıyorum 'çok güzel ama bu' demiştim :D

Wendy

red velvet wendy rookie ile ilgili görsel sonucu

Sahne adı: Wendy (웬디)
İngilizce adı: Wendy Son
Korede adı: Son Seung Wan
Takma Adları:Olaf(Karlar Ülkesi'deki Olaf'a benzetiliyor :D),Wan-Ah
Pozisyon: Ana Vocalist
Doğum tarihi: 21 şubat, 1994
Height: 160 cm
Kilosu: 40 kg
Kan Grubu: O

Doğum yeri: Seongbuk-dong, Seoul, Güney Kore (daha sonra Kanada'ya taşınmıştır*)
-Wendy piyano , gitar , flüt ve saksafon gibi bir çok müzik aletini çalabilir.
-Çıkış yapmadan önce Richmond Hill lisesi korosuna Sopranı olarak katıldı.
-Okuduğu okulda ''A Good Witch of the South'' ve ''Holly Polly'' adlı iki müzikalde oynadı.
-Kanada'da 2011'de Cube Entertainment'in seçmeleri için ''Vancouver British Columbia'' adlı seçmelere katıldı finalist oldu ama finalda elendi. 2012'de ise ''SM Global Audition'' seçmelerine katıldı ve bir SM stajyeri olmaya hak kazandı.
-Wendy'nin rol modeli ''Whitney Houston'' adlı ABD'li şarkıcıdır.
-Wendy grupta en yüksek sese sahip üyedir.
-İdeal tipi babaya benzer kişilerdir. Ve ideal tipi olarak Park Myungsoo'yu seçmiştir.
-Mimi dizisinin OST'lerinden biri olan ''Because I Love You'' şarkısını seslendirmiştir.
Benim düşündüklerim:
Aslında,biasım Wendy olabilirdi.Ama kılpayı kaçırdım.
Bana göre grubun en tatlılarındandır.Çok tatlı,böyle minicik bi suratı yok mu?Bana oyuncak bebeği hatırlatıyor. :D

Joy

red velvet joy rookie ile ilgili görsel sonucu

Sahne adı: Joy (조이)
Doğum adı: Park Soo Young
Takma Adları:Doongdoongie, cute Joy, Malgeumi (parlak)
Pozisyonu: Lider Rapper, Lider Vocalist
Doğum tarihi: 3 Eylül, 1996
Boyu: 163 cm
Kilosu: 43 kg
Kan Grubu: A
Doğum yeri: Jeju Island, Güney Kore
-Çıkış yapmadan önce SM. Rokkies'in üyesi olmayan tek üyedir.
-SM Entertainment'e 2012 yılında ''SM Global Audition'' seçmeleri ile katılmıştır.
-Joy ''Sunger Bob''dan Bay Krab'ı taklit edebilir. 
-Selca çekilmeyi çok sever ve grupta en güzel selca çekilen üyedir.
-Joy'un odasını en son paylaşacağı üye ''İrene''dir.
-Üyeler içinde en hızlı olan üyedir.
-Grubun en çok aegyo'sunu yapan ve en tatlı aegyolara sahip üyedir.
-Joy çocuk aktris Kim Yoojung'a benzetiliyor.
-İdeal tipi Kang Dong Won'dur.
-Grupta yeşil rengi temsil ediyor.
– 2012 Global Audition in Seoul'a katılmıştı.
–  'We Got Married'a virtual sevgilisi Sungjae (BTOB) ile katılmıştı.
– “The Liar and His Lover” (2017) adlı dramada oynadı.
– Trot söyleyebiliyor..
– Hobileri güzel şarkılar söylemek ve film izlemek.
-Şu anda odasını Yeri ile paylaşıyor.

– Joy'un ideal tipi:Kurallarla yaşayan,sıkı çalışan ve kendi temiz fikirleri olan birisi.
Benim düşündüklerim:
Joy,izlediğim her Red Velvet klibinde aşk yaşadığım üyedir.Biasım olur kendisi.Bayılırım.
Gerçekten başından beri 'tamamdır,bu kız benim' diyordum.Hatta,ciddi bi şekilde araştırmaya başlamadan önce de,bu kız benim diyodum.Yani,Joy der susarım.
Joy,2015'de beşinci üye eklenmeden önce maknae idi.Bu yüzden,evet,az daha yine maknae biasım oluyordu.Beni maknae lanetinden kurtardığı için son katılan üye Yeri'ye teşekkür ederim :D

Yeri

red velvet yerirookie ile ilgili görsel sonucu

Sahne adı: Yeri (예리)
Doğum adı: Kim Ye Rim
Takma adları:Squirtle(Yeri bu karaktere benzetiliyor),Malgeumi (parlak).
Pozisyon: Rapper, Dansçı, Vocalist, Maknae
Doğum tarihi: 5 mart, 1999
Boyu: 155 cm
Kilosu: 48 kg
Kan Grubu: O
Doğum yeri: Seoul,Güney Kore
-Grupta mor rengi temsil ediyor.
-Eğitimi: Hanlim Multi Art School.
-Gruba 2015'in başında katıldı.
-SMTOWN konserine katılan altı kişilik bi gruba aittir.
-SM Rookies'in bi parçasıdır.
-En sevdiği renk pembe.
-En sevdiği yemek Tuna Kimchi kızarmış pirinçi.
-Red Velvet'in Automatic şarkısına MV çekene kadar hiç topuklu ayakkabı giymemişti.
-Şu an odasını Joy ile paylaşıyor..
-Yeri'nin ideal tipi sempatik ve nazik biri.
Benim düşündüklerim:
Yeri,ilk başlarda Joy'la karıştırdığım üyeydi.İkisini ayırmakta zorluk çekiyordum.Sonradan alıştım.
Yeri'ye de bayılıyorum. 

Bu kadardı arkadaşlar.Red Velvet,bundan sonra en sevdiğim kız gruplarından biri.
Bu arada Red Velvet yazısı yazıp Happinnes şarkıları dinleyen beni alkışlamanızı rica ediyorum :D
Artık ben de bir ReVeLuv'm ^_^
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
linkler:
Daha fazlası için (yazarken yararlandığım kaynak)
Yararlandığım başka bi kaynak
Red Velvet Instagram
Red Velvet resmi websitesi
Red Velvet youtube
Red Velvet facebook
Logo Design by FlamingText.com

8 yorum:

  1. holeeeey en sevdiğim şey sendeki müzikleeer :)

    YanıtlaSil
  2. happiness ne güzeldiiii :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni Bir Grup - Red Velvet - Kırmızı Kadife: this blog is very nice. thanks :) - HD wallpapers

    YanıtlaSil
  4. İlk çıkış yaptıklarında bir şarkılarını dinlemiştim bir kere ondan sonra da ne oldu haberim bile yok , bak yeni üye bile katılmış :D Kız gruplarını takip etmediğimden haberim yok , bir tek mamamoo var çok güzel sesleri , birde çok komikler yaa , onlara da bir ara bak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam onlara da bi bakarım.Aslında duymuştum ama bakmadım.
      Sevgileer ^_^

      Sil

Okuduğum bloglar