6.5.17

Okudum Bitti - Yasmine Galenorn - Gece Avcısı (Ayın Kız Kardeşleri #5)


yasmine galenorn gece avcısı ile ilgili görsel sonucu

Bi Ayın Kız Kardeşleri kitabı daha bitti!

Yine çok hoşuma gitti.Bu seriyi seviyorum ben yaa :)

Bu kitapta Delilah'ı daha çok sevdim sanırım.Serinin ilk başlarında Delilah'dan pek hoşlandığım söylenemez.Ama yavaş yavaş sevdim.Fakat yine de favorim olduğu söylenemez.
Bu kitap Chase'e bol bol küfretmekle geçti.
Fakat yine de müthişmeldi!

Aslında şunu söylemek gerek Ayın Kız Kardeşleri böyle efsane inanılmaz okumazsanız olmaz bi kitap değil ama kendini okutuyor ve sürükleyici.Yani bi başladınız mı bırakamıyorsunuz.Güzel de bi kurgusu var.O yüzden okuyun.

Şeytan Kadın'ı bulamıyorum!E-kitap'ı hiç bi yerde yok mu yaa.Olmazsa ya 7. kitaba geçeceğim ya da başka bi şey okuyacağım.Ama başka bi şey de okumak istemiyorum çünkü bu seriyi bitirmek istiyorum.Ama eğer serinin başka kitaplarını da bulamazsam durmak zorunda kalacağım galiba.
Neden benim favorim Menolly'nin kitabı olmaz kiii?Nerede adalet! :(

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. of seri zor yaaa okusam mııı :) who are you really ne güzelmiiş :) arada şarkı listesi yapınsana yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri gerçekten zor ama kendini okutuyo :)
      Şarkı listesii tamam yaparım tabikisiii ^_^

      Sil

Okuduğum bloglar