6.5.17

Okudum Bitti - Mike Tucker - Dehşet Ağı



Selam!

Yaz bizi artık diye bekleyen kitap yorumlarımı sonunda yazıyorum!Yeey!
Yaşasın cumartesi!

Nisan başlarında ablamla aldığımız kitapların ikincisi de bitti.Şimdi bu kitabı Aybenizin de okumasını bekliyorum.Ondan sonra yeni bi şey alırız herhalde.

Daha çabuk bitiririm demiştim ama yine de uzun sürdü bence.Cinayetler Oteli'ni yalayıp yuttuktan sonra başladım Dehşet Ağı'na.

Çok çok Doctor Who seviyoruuum.Ve bu kitabı da sevdim.

12. Doctor ve yol arkadaşı Clara'nın bi macerasını anlatıyor kitap,Mike Tucker'ın bi hayran kurgusu gibi ayrıca yazar bu şekilde bi sürü Doctor Who kitabı yazmış.

Clara önceki yol arkadaşı,Bill'den önceki.Kendisini çok severdim.Bu kitabı okurken de bi özlem oluşmadı değil :)

Kurgusunu çok beğendim.Hani dizinin bi bölümü olsa bayılarak izlerdim.Çok güzeldi.Olay örgüsünü çok güzel kurmuş.İşin içine başka gezegenlerden insanlar ve gizem de girince tadından yenmiyor benim için :D

Bu kitabı okuyun.Güzel kitap.

Ben kitabı Evanescence Lithium ve Babymetal Karate ile okudum.

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar