FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

21 Mayıs 2017 Pazar

Bu Aralar Ne Dinliyorum ~4 - Güncellemeler


listening music tumblr ile ilgili görsel sonucu

Ohayoo!

Yeeey 4. bu aralar ne dinliyoruuum!Seviyorum ben bu seriyi yaa :D

Daha önceki yazımda da bahsettiğim gibi,ilk 'bu aralar ne dinliyorum' yazısında bahsettiğim grupların yeni haberlerini getirdim sizlere.Bu yüzden eğer ilk 'bu aralar ne dinliyorum'u okumadıysanız,bi koşu gidip okuyun derim.
Bu Aralar Ne Dinliyorum 1
Bu Aralar Ne Dinliyorum 2
Bu Aralar Ne Dinliyorum 3



AAA - No Way Back


AAA no way back ile ilgili görsel sonucu
foto çok cool :D

Çok büyük beklentilerle bekliyorum bu yeni şarkıyı.
AAA,daha önce bahsettiğim gibi 2005 çıkışlı jpop grubu.Açılımı Attack All Around ve okunuşu Triple A.En sevdiklerimdendir.Eğer daha fazla bilgi istiyorsanız ilk 'bu aralar ne dinliyorum' yazıma,yani tam yukarıdaki linke uğurluyorum sizi.

Grubun ikinci kız üyesi İto Chiaki'nin gruptan ayrılmasıyla grup altı kişi olarak yoluna devam ediyor.Böylece Uno Misako gruptaki beş erkek içinde tek kız olmuş oldu ehehe :D
Yeni tekli 'No Way Back' adı ile çıkıyor.5 temmuzda piyasaya sürülecek olan şarkıdan beklentilerim yüksek.Chiaki'yi görememek üzecek beni ama olsun,yine de AAA'i özledim ben.
Merakla bekliyorum!
daha fazlası için (generasia)
Faky - Unwrapped


faky unwrapped ile ilgili görsel sonucu
öldürmeye geliyorlar :D

Faky en sevdiğim kız gruplarından biridir.Eğer onlarla ilgili yazdığım tanıtım yazısına da ulaşmak isterseniz aşağıdaki linke tıklamanız yeterlidir.
Albümün içeriği:
CD içeriği(CD+DVD/CD):
1.Keep Out
2.Candy
3.Are You OK?
4.Bad Things
5.Surrender
6.Someday We'll Know
7.CD'deki bi şarkının remix'i (bonus olarak)
Limited Edition CD içeriği:
1.Candy
2.Bad Things
3.Surrender
4.Someday We'll Know
DVD İçeriği:
1.Candy Music Video
2.Are You OK? Music Video
3.Surrender Music Video

4.Someday We'll Know Music Video
Albümdeki yeni şarkılar Are You OK?,Bad Things ve Someday We'll Know.Onları merak ediyorum.
Faky,dijital olarak çıkış yaptıktan sonra(2013'de Better Without You ile), şimdi de 2017 yazında resmi olarak çıkışını 'Unwrapped' adlı yeni albümle yapacak.Unwrapped adlı yeni albüm 14 haziranda piyasaya sürülecek.
Merakla bekliyorum!
daha fazlası için (generasia)
Up Up Girls Kakko Kari - Up Up Girls(2),Upper Disco/Forever Young ve iki üyenin ayrılış haberi


up up girls forever young upper disco ile ilgili görsel sonucu
arkada gördüğünüz beyazlı kızlar Up Up Girls(2)

Up Up Girls saydığım grupların arasında beni yeni haberiyle en çok şaşırtan grup herhalde.
Up Up Girls daha önce tanıtımda da dediğim gibi yedi üyeden oluşuyordu.Fakat,2016'nın sonunda,kasımda Up Up Girls Nippon Budokan adlı yerde verdiği solo konserle,Up Up Girls'ün ikinci jenerasyonu,yeni üyeleri için seçim yapıldı.12-23 yaş arası kızlar arasından dört kişi Takahagi Chinatsu, Hashimura Riko, Kajishima Aya, ve Yashikawa Mayu kazandı.Kızlar bu yeni üyeleri Up Up Girls(2) adlandırmaya karar verdiler ve yakında çıkış yapacaklarını söylediler.Martın 18'de Up Up Girls(2)'nin yeni üyesi Nakaoki Rin tanıtıldı.Böylece,beş yeni üye,yani Up Up Girls(2) yaratıldı.
9 mayısta çıkan yeni tekli 'Upper Disco/Forever Young' ile Up Up Girls(2) de ilk çıkışını yapmış oldu.


up up girls forever young upper disco ile ilgili görsel sonucu

Upper Disco/Forever Young adlı tekli iki ayrı şarkıdan oluşuyor,Upper Disco ve Forever Young'dan.Açıkçası ikisi de güzel ve Up Up Girls tarzında,ama ben Forever Young'u daha çok beğendim.Ayrıca,her ikisinin klibi var ve Forever Young'un klibi daha güzel.Klibi izleyin çünkü gerçekten üzerinde çok emek harcandığı belli olan bi klibi var.
Ben yeni tekliye,özellikle Forever Young'a bayıldım.Upper Disco biraz da Up Up Girls'ün parti tarzındaki deli şarkılarına benziyor.Özellikle de Party People Alien'e.
28 nisanda ise kötü haber açıklandı.Bu yaz grup üyeleri Sato Ayano ve Sengaku Minami gruptan ayrılıyor.Minami Up Up Girls'ün,Ayano ise grubun kpop dans cover grubu olan UFZS'nin lideri idi.Üyeler dediğim gibi bu yaz ayrılacak.
Ve ben bütün bu haberleri kaçırmışım.Güncel kalmayınca böyle oluyormuş. :D
Up Up Girls Kakko Kari - Forever Young
Up Up Girls Kakko Kari - Upper Disco
 Super☆Girls - Sweet☆Smile


super girls sweet smile ile ilgili görsel sonucu

Bir diğer çok üyeli jpop grubu olan Super Girls,26 nisanda yeni şarkıları Sweet Smile'ı çıkardı.
Up Up Girls'ü Super Girls'den daha çok sevsem de,Super Girls'ün yeni şarkısı fena değildi.Güzeldi,ama pek dinlemem.Ama yine de eğer grubu tanımak istiyorsanız buraya bırakıyorum :)
Super Girls - Sweet Smile
Angerme -  Ai Sae Areba Nanni mo Iranai / Namida Iro no Ketsui / Majokko Megu-chan


angerme ile ilgili görsel sonucu

İsme bakıp 'bu ne lan?' dediğinizin farkındayım.
Angerme'nin şarkı isimleri...
Bu kadar uzun çünkü bi kaç şarkıyı birleştirip o şekilde çıkarıyorlar tekliyi.
Herneyse.Hello!Project'in bi parçası olan Angerme,Up-Front Promotion'ın  9 kişilik kız grubu.Bu yıl haziranın 21'de yeni teklileri  'Ai Sae Areba Nanni mo Iranai / Namida Iro no Ketsui / Majokko Megu-chan' çıkacak.(adını yazmadım kopyaladım tabii :D)
Tekli üç ayrı şarkıyı içerecek.
Son şarkılarını az önce dinleyip geldim(Ai no Tame Kyou Made Shinkashitekita Ningen Ai no Tame Subete Taikashitekita Ningen),bence iyi iş çıkarmışlar.Angerme'yi çok dinlemeyip sadece Can't Describe It'i(Umaku Ienai adlı şarkı) seven biri olsam da,bu yeni şarkıyı dinleyeceğim.Başarılar Angerme!

Keyakizaka46 - Fukyouwaon


keyakizaka46 fukyouwaon ile ilgili görsel sonucu

Kyaaa!Bu şarkı bi harikaaa!
Keyakizaka46'in diğer şarkıları Silent Majority ve Futari Saison hakkında ilk 'bu aralar ne dinliyorum' yazımda yazmıştım değil mi?Gruptan da bahsetmiştim.Eğer bu unit hakkında da bilgi almak istiyorsanız oraya gidebilirsiniz.Ama bence önce bu harika şarkıya bi göz atmalısınız!
O iki şarkıya bayılmıştım zaten,ama bu ayrı bi harika olmuş!46 unit'leri bu aralar beni şaşırtmaya başlıyor arkadaşlar.Kesinlikle 48 unit'lerinden daha iyi olmaya başladılar.
Aşırı güzel olan bu tekli 'Fukyouwaon' adı ile 5 nisanda piyasaya sürüldü.
Çok şey söylemeyeceğim.Gidin ve dinleyin!
Keyakizaka46 - Fukyouwaon
Fudanjuku ve The Hoopers - İkemen Paradise 2017


Bu yazının en önemli kısmı burası arkadaşlar!
Tutturu!Fudanjuku ve The Hoopers yaz festivalında birlikte şarkı söyleyecek.
Fudanjuku vw The Hoopers işbirliği ile yaz boyunca konserler başlayacak.Bu yaz dolu yani.
'İkemen Paradise 2017' adlı festival altında dört konser olacak.Bu mini tur ile Fudanjuku ve The Hoopers 22 temmuzda Osaka'da,23 temmuz Nagoya'da,yaza özel olarak 31 temmuzda Otodoma deniz studiosunda ve 20 ağustosta Tokyo'da birlikte konserler verecekler.
Yaşasııın!
Bu arada,bu haber son Fudanjuku showroom'nda konuk Hoopers üyeleri(Mirai,Makoto,Tsubasa ve Haruki) ile verildi.
Aynı zamanda haziranda Fudanjuku'nun 'Sora Ni Saku Hana' turu başlıyor.Temmuzda ise Hoopers yeni üyelerini tanıtacak.Ağustosta ise bi çok idol ve idol grubunun katılacağı her yıl olan(2010'dan beri) kocaman yaz festivalı 'Tokyo Idol Festival' var.Fudanjuku ve Hoopers 'Tokyo Idol Festival 2017'ye katılacak.


tokyo idol festival 2017 ile ilgili görsel sonucu

Tokyo Idol Festival'lerden bahsedecek olursak,oldukça eğlenceli oluyorlar.Klassik idollerin konserleri gibi olmadığı için,yani bi çok idol ve idol grubunu birleştirdiği için,Tokyo Idol Festival özellikle sevilen bi etkinlik.Festival boyunca idoller birlikte şarkı söylüyor,yani bir sürü harika collobration,yani işbirliği oluyor.Dünyanın en büyük idol festivalı adını almış Tokyo Idol Festival 2010'dan beri her yıl yazın sevenleriyle buluşuyor.
300'den fazla idolün katıldığı festivalde bu yıl katılacakların paylaşılan ilk listesinde HKT48,Keyakizaka46,Passpo,Up Up Girls,
 OSAKA☆SYUNKASYUTO,maison book girl,GEM,Dear Kiss,Niji no Conquistador,FES☆TIVE,Fudanjuku,The Hoopers,OnePixcel,predia gibi isimler var.Festivalin ilk konserleri 4 ağustosta başlıyor.
Fudanjuku ve Hoopers için sabırsızlanıyorum. 
Tokyo Idol Festival hakkında daha fazlası için (tif 2017 web sitesi)

Evet,bu kadardı arkadaşlar.Bu yaz dolu geçecek.
Son olarak,buraya bi şarkı bırakıp gideceğim.
Eğer efsanevi kraliçeler olan Morning Musume'u hala dinlemediyseniz sizi 'Jealousy Jealosy'e yönlendiriyorum.
Morning Musume - Jealousy Jealousy

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...