FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

21 Mart 2017 Salı

Bu Aralar Ne Dinliyorum ~2 (J-pop:solo sanatçılar ve kız müzik grupları)


music ile ilgili görsel sonucu


İkinci kez merhaba!

Bir süre önce,dinlediğim j-pop solo sanatçıları ile ilgili bir yazı yazacağım demiştim.Evet,biraz gecikti çünkü zamanım olmadı,sürekli bir şeyler oldu.Bu yüzden şimdi yazıyorum.
Ayrıca,solo sanatçılarla birlikte bir de son zamanlarda dinlediğim bir kaç yeni kız grubu vardı onları da yazıyorum.Hatırlarsanız,Faky yazımda size Faky'nin dinlemeyi düşündüğüm bir sürü kız grubu içinden seçtiğimi söylemiştim.O kız gruplarını belki ilerde yazabilirim demiştim.İşte şimdi,solo sanatçılarla birlikte onları yazıyorum.
Yani evet,yazı uzayabilir.


Kadın solo sanatçılarla başlayalım.

Chanmina


chanmina ile ilgili görsel sonucu

İlk olarak Chanmina.Chanmina,yeni keşiflerimden ve bir kaç gün içinde beni kendine o kadar bağladı ki,koparamadım.Kendisine,bayıldım.
Koyu fanı olduğum Chanmina,yeni çıkış yapmış sayılır.İlk 2016 haziranında 'Princess'i yayımlamış.Daha sonra,şubatta 'Fxxker'ı yayımlamış.Martta da ilk albümü 'Miseinen' çıktı.
Chanmina'yı,çok yeni keşfettim aslında.İlk dinlediğimde dedim,işte aradığım şey bu.'Lady' ile büyüledi beni,en sevdiğim şarkısı 'Lady'.Chanmina'yı gördükten sonra,j-hiphop'u,japonca rap'i daha çok sevdim.Japonca rap gerçekten,gerçekten inanılmaz.Hele bu kadar koyu olunca,büyüledi beni.Chanmina,tam benim tarzım.


chanmina ile ilgili görsel sonucu

Ne kadar yeni olsa da,onun için j-pop'un CL'i diyebiliriz bence.CL kim bilmiyorsanız,k-pop'un kraliçelerinden,müthiş rap'i ile tanınır.Bir dinleyin derim,ayrıcaaa,benim 2ne1'dan bias'm kendisi.




chanmina ile ilgili görsel sonucu

Chanmina'dan bahsedersek,kendisi 18 yaşında(gerçekten daha büyük diye düşünmüştüm),14 ekim 1998 Güney Kore doğumlu,çocukluğunu ise Japonya'nın başkenti Tokyo'nun özel semtlerinden Nerima'da geçirmiş ve orada büyümüş.Chanmina,yarı japon,yarı koreli,babası japon,annesi koreli(tam benim istediğim şey yani :D).Doğum adıyla Otomo Minami,3 yaşından itibaren bale,piano çalmak,keman çalmak ve bunun gibi şeyleri öğrenmeye başlamış.Annesi de balerin imiş.Annesi klasik müzik seviyormuş,ve Chanmina çok küçük yaşında,çoktan şarkıcı imiş.Yani annesi ile şarkı söylüyormuş,çocukluğundan müzikle iç içe imiş.


chanmina ile ilgili görsel sonucu


Chanmina 3 yaşına kadar Güney Kore'de yaşadıktan sonra,çocukluğunu ailesi ile Japonyaya ve U.S.A'e seyahat ederek geçirmiş.Japonya'ya,Tokyo'nun Nerima semtine taşınmışlar ve orada yaşamaya başlamışlar.İlk okulu Japonya'da okumaya başlayan Chanmina,çocukluğunda çocuklar tarafından itilip kakılmış,aşağılanmış ve alay konusu olmuş çünkü japonca konuşamıyormuş.Bigbang dinlemeye başladığında,idol olmaya karar vermiş.Bigbang dinledikten sonra,rap'e olan tutkusu başlamış.Hip-hop danslarını öğrenmeğe başlamış,şarkıları ezberlemeye başlamış.Lisede iken ise ilk kendi rap şarkılarını yazmaya başlamış.Aslında,ilk önce Kore'de çıkış yapmak istiyordu.Fakat Japonyada çıkış yaptı,j-pop idolü olarak.Korece,japonca ve ingilizce biliyor,ama en iyi korece.Ayrıca,lakabı 'Nimera No Beyonce',yani 'Nimera'nın Beyonce'u'dur.


chanmina ile ilgili görsel sonucu

Chanmina'nın bütün şarkılarını bir kaç gün içinde bayılarak dinledim.Hatta yaladım yuttum.Gerçekten,kendisine bayılıyorum.Harika rap yapıyor.
Bir dinleyin.Ben bütün Miseinen albümünü beğensem de,size Fxxker(biraz fazla garip gelebilir tabii bana da biraz fazla),Lady,She's Gone,Princess(klibi pek güzel olmasa da) ve Wonderland'ı dinlemenizi tavsiye ediyorum.
Chanmina - Lady
Chanmina - Fxxker
Chanmina - Miseinen albümü (bütün şarkılar)
Chanmina resmi websitesi
Chanmina resmi facebook
Chanmina resmi twitter
Chanmina resmi instagram
Chanmina resmi youtube

Otsuka Ai


otsuka ai ile ilgili görsel sonucu

'Watashi' adlı en yeni teklisi ile keşf ettiğim Ai,sesine bayıldığım bir solo sanatçı.Gerçekten,çok tatlı,çok hoşuma giden bir sesi var.Çok seviyorum.
Otsuka Ai,2003'te avex trax'da 'Mamo no Hanabira' ile çıkış yaptı.Onu üne kavuşturan ise hit olan teklisi 'Sakuranbo' oldu.Otsuka Ai'nin fan adı LOVE9CUBE.Ben bir LOVE9CUBE'm. :)
Adı: Otsuka Ai (大塚愛), Ootsuka Ai ya da LOVE (愛)
Lakapları: Ai-Chan, Ai-Chin
Doğum tarihi: September 9, 1982 (34 yaşında) 
Doğum yeri: Osaka, Osaka Prefecture, Japonya
Kan grubu: O
Boyu: 157sm
Hobileri: Yüzmek, Korku filmleri, Piano çalmak
Evcil hayvanları: İki cüce tavşan (Choco ve Cocoa)
Üyesi olduğu müzik grupları:
HimawaRi (2000 - 2003)
Rabbit (2012 - Günümüz)
Evet,Ai aynı zamanda Rabbit'in vokalisti.
Osaka'lı olduğunu ilk gördüğümde tahmin etmiştim,Osaka'lılarda böyle farklı bir tatlılık,farklı bir şeyler var.Ai aynı zamanda piano çalmada çok iyi.
Watashi ve diğer şarkılarını dinleyin.Ama özellikle Watashi'yi.
Otsuka Ai resmi websitesi

Daoko


daoko ile ilgili görsel sonucu

Daoko,herhalde listemdeki en farklı sololardan.Gerçekten farklı.Fakat,en sevdiklerimden olduğu da bir gerçek.Şarkıları beni kendine bağladı ve değim yerindeyse bayıldım.
Daoko aslında ilk şarkıların cover'larını yapıp Nico Nico Douga'ya yükleyerek başlamış.Böyle keşfedilmiş denebilir.Şarkıların melodisini ve sözlerini değiştirmeden biraz kendi tarzında onları cover'lamış.Gerçek adı açıklanmadı,Daoko olarak biliniyor.
Sahne adı: DAOKO (だをこ)
Doğum tarihi: 4 mart, 1997 (20 yaşında)
Doğum yeri: Tokyo, Japonya
Kendisinin 'Moshimo Bokura ga GAME no Shuyaku de', 'Daisuki with TeddyLoid'  ve  'BANG!' adlı şarkılarını dinlemeniz şiddetle tavsiye olunur.Tabii zevkinize göre değişir,beğenmezseniz küsmem,ama dinlemenizi tavsiye ediyorum.
Daoko - Moshimo Bokura ga GAME no Shuyaku de 
Daoko - Daisuki with TedyLoid
TedyLoid - BANG!
Daoko generasia 

Nissy


nissy ile ilgili görsel sonucu

Evet,erkek sololara geçtik.
Nissy adı tanıdık geldi mi?O zaman merhaba AAA fanı :)
Nissy,doğum adıyla Takahiro Nishijima,Hokkaido doğumlu 30 yaşlı j-pop erkek idolü.Aynı zamanda AAA erkek üyelerinden bir tanesi.
Nissy,AAA'i ilk tanımaya başladığım zamanlardan beri çok sevdiğim üyeydi.Kendisinin sesini çok seviyorum,aynı zamanda Nissy kesinlikle bence AAA'in yüzü.Nissy'nin solo şarkılarını,solo kariyerini de takip etmeye çalışıyorum ve özellikle bu aralar gerçekten severek dinliyorum.Bazen sen insan mısın dediğim bile oluyor.
Bir de,bana Kim Seok Jin'i andırıyor,j-pop'un Jin'i gibi :D
Nissy - My Prettiest Girl
Nissy - Dance Dance Dance (tıklamanız şiddetle tavsiye olunur)

Sky-Hi


sky hi ile ilgili görsel sonucu

AAA'in rapper'ı!
Ara ara bana Shinjiro'yu(AAA'den favorim) unutturacak kadar mükemmel görünen,değim yerindese ise AAA bias wrecker'm olmasıyla beraber,Sky-Hi bu aralar özellikle dinlemeyi sevdiğim,müthiş rapper.Göz atın arkadaşlar.Özellikle,yakın arkadaşımın AAA'den favori üyesi olması etkisiyle de bu listeye onu da dahil ettim.
Sky-Hi - Double Down

Exile Shokichi


exile shokichi ile ilgili görsel sonucu

Exile üyelerinin mükemmel vokalleri olduğunu hepimiz biliyoruz.Shokichi de o müthiş sesi olan üyelerden.En en yeni keşiflerimden.Exile dinlemeyi sevdiğimden de listede olan bir isim.
Exile Shokichi - Don't Stop The Music
Shokichi wikipedia

Daichi Miura
daichi miura ile ilgili görsel sonucu



Başkalarının solo sanatçılar listelerinden birinden listeme dahil ettiğim bir solo sanatçı olsa da,sonradan Excite adlı şarkısını daha önce duyduğumu(Oricon listesi 2016 ocak videosunda görmüştüm,Fudanjuku için izlerken) farkettim.Yani,aslında adamı önceden beğensem de,bu listede olması tamamen tesadüf oldu.
Dinleyin,arkadaşlar.
Daichi Miura - Excite
Daichi Miura wikipedia

Evet,sololar bitti arkadaşlar.Şimdiii,bahsetmek istediğim bir kaç kız grubuna geçiyoruz.

Femm ve Famm'in


femm ile ilgili görsel sonucu

Bu ikisi ayrı ayrı şeyler.İlk Femm'den bahsedelim.
Femm,gerçekten garip.Gerçek anlamda.
Femm,Japonya'nın electropop,electronic dance music türündeki iki kişilik müzik grubu.Grup,RiRi ve LuLa'dan oluşuyor.Femm'in anlamı,Far East Mention Mannequins(Uzakdoğu Mansiyon Mankenleri).Manken gibi haraket etmeleri de,bu yüzden.
Grup avex ile çalışıyor(ay ne şaşırdık).Femm,gerçek hayattaki mankenler olarak düşünülmüş.
Ne kadar garip olurlarsa olsunlar,bir çok kişi gibi bayılıyorum :D
Fakat,bazı müzik klipleri beni ürkütüyor,ürpertiyor.
Femm - PoW!
Femm - Countdown


famm'in ile ilgili görsel sonucu

Femm'in ise,avex tarafından Faky,Femm ve solo sanatçı Yup'in'in kombinasyonundan oluşturulmuş.Faky'nin beş üyesi,Femm'in iki üyesi ve solo sanatçı Yup'in'den oluşuyor.Avex'i böyle müthiş bir şey yaptığı için kutluyorum,bence Famm'in avex'in başına gelen en iyi şeylerden.
Kendilerinin şarkıları her ne kadar garip olsa da(işin içinde Femm var,nasıl olsun başka :D ),gerçekten insanı kendine bağlıyor.Circle'dan bahsediyorum.Yakında yeni şarkıları çıkacak.
Bu arada,favorim Yup'in :)
Famm'in - Circle 

Kalafina


kalafina ile ilgili görsel sonucu

Kalafina (カラフィナ), besteci Yuki Kajiura tarafından 2007 yılında, özellikle Kara no Kyōkai isimli animenin tema müzikleri için kurulan Japon müzik grubudur. Grup ilk çıkışını Ocak 2008’de, Yuki Kajiura’nın FictionJunction projesinden iki orijinal üye ile yaptı (29 Nisan 2008’deki ilk Dream Port 2008 konserine kadar onaylanmamıştı). Mayıs 2008’de, 30,000 kişinin katıldığı Sony Music Japan ve Yuki Kajiura’nın gerçekleştirdiği seçmelerde, Maya ve Hikaru grubun son üyeleri olarak gruba alındı.
(türkçe vikipedi'den)
Kalafina,ilk bana Perfume'u hatırlatsa da,sonra Perfume ile alakası olmadığını hemen anladım.Perfume'den çok farklı.Ama,elbette Perfume'u daha çok seviyorum.
Grup, Keiko,Wakana ve Hikaru'dan oluşuyor.Benim favorim Hikaru.
Kalafina - Magia (tüyleri diken diken eden bir şarkı benden söylemesi)
Kalafina - Blaze

Evet,arkadaşlar.Size tanıtmak istediğim elimdeki idoller bunlardı.Umarım beğenmişsinizdir.Ben dinlemeyi seviyorum bunları.Sizinle de paylaşmak istedim.
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

5 yorum:

  1. şanminadan başlıyom tımams :)

    YanıtlaSil
  2. şamnina pek eğlenceli dinliyom bütün şarkılarınıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Favorimdir kendisi,keyifli dinlemeler :)

      Sil
  3. otsuka daha yumuşak gidiyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle o daha yumuşak haklısın :)

      Sil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...