FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

24 Mart 2017 Cuma

Çocukken izlediğim diziler



arka sıradakiler oyuncuları hepsi ile ilgili görsel sonucu

Salve!
(latince merhaba demekmiş böyle başlamak istedim)

Bir kaç gün önce,Arka Sıradakiler izleme hevesi geldi birden.Çocukluğumda derin izi olan,bir zamanların popüler dizisi,duymuşsunuzdur.Jenerik müziği hala tüylerimi diken diken eder.Bazen,sadece herşeyi bırakıp çocukluğuma uçmak istiyorum.

Arka Sıradakiler,cidden hala çok sevdiğim bir dizi.Bazen açıp sahnelerini falan izliyorum.Maalesef 2007'de Fox Tv'de Mint rehberliğinde başlamış dizinin ilk bölümleri internette bulunmuyor,Aybenizle(o da heveslenmişti ve özlemişti,bu yüzden benim için arıyordu) uzunca aradık ama maalesef bulamadık.Küçük sahneler şeklinde ilk bölümlerden kesitler olsa da,tam olarak ilk bölümler internette yok.
Fakat,youtube'da TNT bölümleri var ve 23'cü bölümden itibaren eski Fox Tv bölümleri başlıyor.Yani 23. bölümden.Aybenizle 23. bölümden bir nostalji yapalım diye biraz izledik.
Muhtemelen çoğunuz biliyorsunuzdur ama yine de Arka Sıradakiler'in konusunu ekliyorum buraya:


İlgili resim

Arka Sıradakiler, Mint Prodüksiyon tarafından FOX kanalı için hazırlanan Türk drama dizisi. Dizinin yapımcılığını Birol Güven, yönetmenliğini ise Hamdi Alkan üstlenmiştir. 30 Eylül 2007'de yayına başlamıştır. 27 Kasım 2011'de sona eren dizi, TNT kanalında yeni bölümleri ile yeniden başlamıştır. TNT'nin kapanacağı kararı çıkınca bütün diziler bitirilmiştir. Bu nedenle Arka Sıradakiler'in 193. final bölümü yayınlanmamıştır. Ayrıca dizi FOX'dan TNT'ye transfer olunca dizinin yapımcı şirketi de değişmiştir. Önceden yapımcılığını Mint'in üstlendiği dizinin yapımcılığını TNT'ye geçmesiyle Best Prodüksiyon üstlenmiştir.

Gençlik dizisi olan Arka Sıradakiler'de çete kavgaları, uyuşturucu, haraç alınması konu edilmektedir. Olayların ana mekânı; yıllardır üniversiteye bir tek öğrenci bile gönderememiş, unutulmuş bir lisedir. Büyük Zafer Lisesi adlı lisenin öğrencileri ve okula yeni gelen idealist bir öğretmenin bu öğrencileri doğru yola sokma mücadelesini anlatmaktadır.


arka sıradakiler oyuncuları hepsi ile ilgili görsel sonucu

Gerçekten çocukluğumda iz bırakan bir yapımdı Arka Sıradakiler.Nasıl da izlerdim...Pazar günleri banyodan sonra izlediğimi çok iyi hatırlıyorum,ablamla.Merakla bakardım televizyon ekranına,hayranlıkla.Şimdi de hayran oluyorum aslında efsane yapıma.

Arka Sıradakilerin en çok jeneriğini seviyorum.Cidden müthiş bir şey,çocukluğumu hatırlattığı için,tüylerimi diken diken ettiği için de,dinlemekten bıkmadığım bir şarkı.Sözleri,hayran bırakıyor kendine.


arka sıradakiler ile ilgili görsel sonucu

Bir de,çoğu kişinin dediği gibi,ben de diyorum,bu dizi herkeste iz bıraktı ve gitti.
Bunun gibi çok dizi var.Çocukluğumda izi olan diziler.Arka Sokaklar(ki hala devam ediyor bitmemekte ısrarlı),İki Aile,Acemi Cadı,Hayat Bilgisi ve şu an aklıma gelmeyen niceleri.Boş zamanlarınızda izleyin olur mu?
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

8 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş canım arka sıradakileri çokk izlemişimdir :) çekilişimede beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efsane dizi yaa :) Hemen gidip bakıyorum ^_^

      Sil
  2. Ama ne güzeldiler dimiii 😃 hayat bilgisinide cok severdim acemi cadiyida arka sıradakileride öyle 😃 nostalji oldu banada 😃 tesekkr ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efsaneleer :) Bu aralar boş zamanlarımda Hayat Bilgisi izliyorum. ^_^ Rica ederim ~~~

      Sil
  3. Mən bu dizini xatırlamadım nədənsə:( Demək izləməmişəm. Amma adı tanış gəlir.Digər saydıqlarını isə yaxşı xatırlayıram. Hələ Həyat bilgisini heç qaçırmazdım. Təşəkkürlər bunları xatırlatdığın üçün birdənəm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar Heyat Bilgisini izleyirem yeniden.Men teşekkür edirem. :)

      Sil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...