15.4.17

Fudanjuku'nun Yeni Hali ~~~




Ohayo!

Puding!Avokado!Aydaki tavşanlar!Welcome to Noiiir!

Evet şu an saçlamıyorum.Ciddi ciddi saçmalıyorum.Ne dediğim hakkında hiç bir fikrim yok.

Konumuz Fudanjuku.Evet Fudanjuku.Fudanjuku...

Profil güncellemesi geldi.Vuhuu!Sonundaaa!




 

Evet itiraf edelim ki, taa Leo'nun katılmasından beri şöyle köklü bir değişikliğe ihtiyacımız vardı.Make A Next Story'den sonra da dedim aha profil güncellemesi yapcaklar.Aha geliyor.
Ve geldi!

Profil güncellemesi,ya da nasıl diyeyim kökten bir güncelleme gibi olmuş daha çok.Blog ve siteyi değiştirmişler,yeni fotoğraflar eklenmiş.Üyeler bölümü düzenlenmiş.

Yeni fotoğraflar!Yeey!

Uramasa ve Kojiro'dan sonra grup nasıl olur bilmiyordum ve düşünemiyordum ama,şimdi bakıyorum da pek de fena değil hani.Yeni üyeler yani.Tabii benim hala alışmam gerek.O başka konu.


Daha önceki yazılarımda da bahsettiğim gibi,iki yeni üyemiz var.Kuryu Masaki ve Kusakabe Sora.İkisi de aşırı ponçik.

Ve ben,ilk fotoğrafları yayınlamaya başladığından beri diyorum ki,aga bunlar nasıl yeni üye?!


Fazla ponçikler,fazla havalılar.Leo'nun ilk selca'larını hatırlıyorum da,bu kadar kaliteli değildi sanki.Elbette Leo kadar uyum sağlamış değiller tabii.
Bir de,Leo'nun da ilk yılı doldu 8 nisanda.Ne kadar çabuk geçti zaman değil mi.Yeniden omedetou
LeoLeon! ^_^


Şimdi bir grup fotomuz var,bloga ve web siteye eklenmiş.Bir de üyelerin bireysel çekimleri var ki, üyeler bölümlerine eklenmiş.Bu fotoların tümü blogda ve websitede var.


Şimdi öncelikle şu fotoğraf.Cuma sabahı kalp krizi geçirttirdi resmen.Aşırı harika ya.
Öncelikle,henüz yeni bir şarkı açıklanmadığı için (bence henüz çok erken daha ocakta Akashi Soulmate çıktı hazirandaki konser turundan sonraya saklanabilir) yeni kostümleri yok,klasik konser kostümlerini görüyoruz.Bu arada bence bu kostüm en çok Leo'ya yakışıyor :D

Şimdi o nasıl bir duruş?O nasıl pozlar?



Kouki artık grubun lideri biliyorsunuz,o yüzden onda aşırı bir hava var.En ortada durmuş ve inanılmaz görünüyor ki bana Yousuke'yı hatırlattı ağlıycam şimdi :(


Sonra Kensui.Biliyoruz şu an ikinizin de havasından geçilmiyor senpai'ler ama bizi öldürmek zorunda değilsiniz hani.Böyle durmuş Kouki'nin yanında havalı havalı yaa öldürcek bunlar beni.


Light yine en tatlıları.BTS'de J-Hope nasıl grubun umuduysa,Light da Fudanjuku'nun gülen yüzü,umudu yaa.Allahım aşırı ponçik!Işığım yaa!


Leo'yu ilk gördüğümde dedim 'aa kızım seni niye böyle uzak duruyorsun?'.Yine en soldaydı.Ama itiraf edelim çok cool durmuş.Bir de bir herkese yardım eden tatlı senpai,abla havası yok mu yaa.Kesin Masaki ve Sora'ya o yardımcı oluyor.

Masaki ve Sora...Hala herkesin kararsız kaldığı iki yeni üye.
Onlar hakkında hala tam olarak bir şey demek zor olsa da,bu yeni güncellemede aşırı havalı göründükleri de bir gerçek.Açıkçası tekrar ediyorum hiç yeni üye gibi değiller.Nedense videolarda yayınlarda zor konuşuyorlar heyecandan ölüyorlar ama fotoğraflarda altı yıllık senpai gibi görünüyorlar.Bu da onlara özgü bir özellik herhalde.


Masaki'yi böyle kelimelerle anlatamıyorum.Fazla profesyonel duruyor ya.Kendisi grubun kırmızısı ya şu an,bir Kojiro havası var sanki.Sizce de öyle değil mi?


Ve ilk gördüğümden beri tek düşündüğüm şey,Sora'nın kesinlikle Uramasa'nın yerini aldığı.Sora Uramasa'ya aşırı benzemiş,özellikle de bu fotoğraflarda.Fazla Uramasa gibi durmuş.Ben ve Fudanjuku sever arkadaşım(ben ona Nipponjin,yani japon diyorum :D ) böyle düşünüyoruz,Sora aynı Uramasa olmuş.Bir tek biz değilizdir inşallah? :D
Sonunda,blogda sağ taraftaki bölümü,yani diskografiyi de yenilediler ya mutlu oldum.Ne zamandır yenilenmesini bekliyordum oranın.


Fudanjuku'nun yeni hali bu şekilde.Ben bayıldım.Hepsi enfes olmuş,harika olmuşlar.Bu arada bilmeyenler için benim favorim Light,ama hepsine bayılıyorum.
Haziranda Sora Ni Saku Hana adlı mini konser turu olacak.Ki bu da yeni üyeler Masaki ve Sora'nın ilk turu olacak.
Aklıma Leo'nun geçen yılki mini Starting Star turu geldi.Ay ağlıcam yaa zaman ne çabuk geçiyor be! :(
Fudanjuku'yu bilmiyorsanız buraya bıraktığım linklere bakın ponçikler.
Fudanjuku tanıtım yazım
Fudanjuku hakkında herşey
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar