4.1.17

Oğlan Evi - Çok güldüm

oğlan evi ile ilgili görsel sonucu

Herkese merhaba!
Gecenin geç saatlerinde bu yazıyı sizin için hazırlıyorum çünkü kaç gündür içimi kemiriyordu.Bu yazı bir kaç gün önce ailecek izlediğimiz Azerbaycan yapımı komedi filmi Oğlan Evi ile ilgili.

Evet,derin bir nefes alarak başlıyorum.

Təsəvvür edin, min əziyyətlə aldığınız evi sizdən başqa da kiməsə satıblar. “Sovetski”də evi sökülmüş Alik və evlənməyə hazırlaşan Raminin başına məhz bu hadisə gəlib. Onları amansızcasına aldadan Valid Hüseynov isə oğlunun toyuna hazırlaşır. Qəhramanlar bunu öyrənəndən sonra pullarını qaytarmağın ən qeyri-adi yolunu seçirlər.
(Filmin Azerice tanıtım yazısı)

Öncelikle ben bu filmin bu kadar komik olabileceğini tahmin etmemiştim.Çünkü şimdiye kadar izlediğim Azeri yapımı komedi filmlerinin çok azı benim için gerçekten güzel çıkmıştı.Gerçekten ya komedinin dozu çok kaçıyor ve film izlenemez hale geliyordu ya da o kadar gülünmeyecek şekilde oluyordu ki, insan komedi tabirinden soğuyordu.İşte bu yüzden çoğu zaman şu aralar yapılan Azeri yapımı filmlere ve dizilere(özellikle dizilere;zaten dizileri önceden de izlemezdik hehe ^^) Aslı ile birlikte hiç bulaşmıyoruz.Ama kuzenimizin isteği ile izlemeye başladığımız Oğlan Evi Azerbaycan sinemasının kendini gerçekten geliştirmeye başladığını düşünmeme sebep oldu.

Gerçekten,gerçekten çok kaliteli bir çekim olmuştu öncelikle.Şakalar yerinde,ne çok fazla,ne de çok azdı.Aynı zamanda komedi filmlerinde olmazsa olmaz güldürürken düşündürmesi ve hüzünlendirmesi var ya,ha işte o tam bu filmde başarılmış.Hem düşündürüyor hem hüzünlendiriyor.Çoğu filmde bunu başaramamışlar,ortaya utanılacak gülünç bir şey çıkmış.Ama Oğlan Evi'ni çok beğendim,bu sefer başarmışlar.

Bu arada,film 2015 yapımı,biz şimdi izlemeyi başardık.2016 aralıkta Oğlan Evi 2 çıktı,onu daha izlemedik ama bir ara izlemeyi düşünüyoruz.

oğlan evi ile ilgili görsel sonucu
Bahsettiğim baş karakterler

Bir de filmin ya da dizinin güzel olması için aktör ve aktrislerin başarılı bir rol sergilemesi gerekiyor.İşte bu filmin aktörleri ve aktrisleri(özellikle aktörleri) çok iyi bir iş çıkarmış.Zaten filmin baş karakterleri çok sevdiğim,tanıdığım ve esprilerine baya güldüğüm insanlar.Bu yüzden tadından yenmedi bu film benim için.

Ben çok çok beğendim,eğer izleyip anlayabilirim diyorsanız(zaten çoğu türk azerbaycancayı anlıyor kardeşiz sonuçta öyle çok bir zorluk yok ehuehu ^^) izleyin,gülün,sonra gelip buraya izlediğinizi ve yorumlarınızı yazın.Teşekkürler.


İzleyin,izletin.
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^

9 yorum:

  1. Fikirlərinə eynilə qatılıram Aysel. Mən də filmi ilk izləyəndə çox gülmüş , eyni zamanda da çox təəcüblənmişdim bizimkilərdən nə əcəb belə keyfiyyətli komediya filmi çıxıb deyə. İkincisini mən də izləməmişəm. Çox vaxt ikinci birinci qədər yaxşı alınmır. Ümid edirəm ki

    YanıtlaSil
  2. Fikirlərinə eynilə qatılıram Aysel.Mən də filmi ilk izlədikdə çox gülmüş və də çox təəccüblənmişdim nə əcəb bizimkilərdən belə keyfiyyətli komediya çıxıb deyə. İkincini mən də izləməmişəm.İnşallah xəyal qırıqlığına uğratmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah mən də ümid edirəm ki,xəyal qırıqlığına uğratmaz. :)

      Sil
  3. Blogunuz cok güzel, yeni açmış olduğum bloguma da beklerim, saygılar

    http://gezgiccift.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,blogunuza bakacağım.Hoşgeldiniz! ^_^

      Sil
  4. Hiç azeri filmi izlememiştim ve açıkçası hiç aklıma da gelmedi :) Sayenizde bi fikir oldu bana da. Ilk fırsatta izlerim o zaman. Bu arada tekrar Merhaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli izlemeler o zaman size.Tekrar hoşgeldiniz :)

      Sil

Okuduğum bloglar