25.9.16

Grup Tanıtımı - BABYMETAL


babymetal metal resistance ile ilgili görsel sonucu

Evet,Fudanjuku kadar harika bir grup buldum sanırım.


Bu yazıda,daha az önce tanıştığım metal grubu Babymetal'den bahsedeceğim.

Fudanjuku'dan sonra başka müzik grupları hakkında yazmıştım değil mi?Ama hiçbirinin Fudanjuku kadar mükemmel olmadığını söylemiştim,The Hoopers da harikaydı,ama o bile bir Fudanjuku değildi.Sanırım en sevdiklerim listemde Fudanjuku'dan hemen sonra gelecek grubu buldum.

Size sadece bir 10-20 dakika,ya da yarım saat öncesinden bahsedeceğim.Sıkılmıştım ve google'a Fudanjuku yazıp öylesine fotoğraflara bakıyordum.Sonra fotoğraflar arasından uzun saçlı bir kızla Uramasa'nın bir fotoğrafını buldum.Baktım başlıkta Babymetal yazıyor.

Merak ettim tabii.Zaten bu aralar hangi grubu denemeye kalksam yüzümü buruşturarak geri çıkıyorum,o yüzden iyi grup arayışındayım.

Ondan önce başka bir işim vardı,onları hallettim,dedim şimdi bakayım bu Babymetal ne imiş.Fotoğraflara baktım,vikipedisini açtım,sonra dedim bir yazayım 'Babymetal youtube' diye,bakalım şarkılarını beğenecek miyim.Ve olan oldu.

Resmi Youtube kanallarına girdim,kısa bir aramadan sonra Gimme Chocolate adlı şarkıyı açtım.Ve ekrana kilitlendim.

Yo yo,gerçek anlamda kilitlendim.Uzun süredir beni bu şekilde hipnoz eden bir grup ya da sanatçı olmamıştı.

Ben ki, metal hakkında hiçbir şey bilmeyen ve sevmeyen biri,gruba o kadar bayılmıştım ki...Dedim bunun yazısı yazılır.

Babymetal,Sakura Gakuin grubunun alt grubu,Japonya'da popüler(fazlaca popüler) bir metal idol grubu.Evet,adından da göründüğü gibi tarzları metal.Bana çok uzak bir tarz yani.Aslında,herhalde sevmemin esas nedeni,j-pop'la metali karıştırarak söylemeleri.Sadece metal olsa o kadar sevmem herhalde.Ben k-pop'tan çok j-pop seven biriyim.

Babymetal'in şimdiki üç üyesi,aslında Sakura Gakuin'in eski üyeleri.Sakura Gakuin'den ayrıldıktan sonra,birlikte bu grupta devam ettiler diye düşünüyorum ben.

Babymetal,aslında tam olarak 2010'da yaratılmış bir gruptur,fakat esas çıkışlarını 2013'te 'İjime,Dame,Zettai' şarkısı ile yapmışlardır.Grup üç kişiden oluşmaktadır.

Üyelere geçelim.

Su-metal



babymetal su metal ile ilgili görsel sonucu

Gerçek adı:Suzuka Nakamoto
Babymetal lakabı:Su-metal,Suzuka
Doğum tarihi:20 aralık,1990
Doğum yeri:Hiroshima,Hiroshima Prefecture,Japonya
Bu grupların üyesi:Karen Girl's,Babymetal
Bu grubun üyesi idi:Sakura Gakuin
Babymetal'de pozisyonu:Lider,lider vokal

Yui-metal


babymetal yuimetal ile ilgili görsel sonucu

Gerçek adı:Yui Mizuno
Babymetal lakabı:Yui-metal
Doğum tarihi:20 haziran,1999
Doğum yeri:Kanagawa Prefecture,Japonya
Bu grubun üyesi idi:Sakura Gakuin
Babymetal'de pozisyonu:vokal,çığlıklar

Moa-metal


babymetal moametal ile ilgili görsel sonucu

Gerçek adı:Moa Kikuchi
Babymetal lakabı:Moa-metal
Doğum tarihi:4 temmuz,1994
Doğum yeri:Nagoya,Aichi Prefecture,Japonya
Bu grubun üyesi idi:Sakura Gakuin
Babymetal'de pozisyonu:Vokal,çığlıklar

Üyeler bu kadar.Sanırım en çok Yui'yi seviyorum,grubun en küçük üyesi.Ben bu gruba bayıldım,denemenizi tavsiye ederim,Fudanjuku'dan sonra gördüğüm en iyi gruplardan.

Ben en çok Gimme Chocolate adlı şarkıyı sevdim.Buraya dinlemeniz için linkini bırakıyorum.
Gimme Chocolate
Grubun ikinci albümü Metal Resistance bu yıl,bir nisanda yayınlanmıştır.Aynı albümden single'ları Karate'yi dinlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum,çok güzel.

O zaman yazı burada bitiyor.Takip edeceğim yeni bir grup daha çıktı.Yaşasın!

Başka yazılarda görüşmek üzere,hoşçakalın!

Linkler:
Grubun resmi sitesi
Grubun resmi Youtube kanalı
Grubun resmi Facebook sayfası
Grubun resmi Twitter sayfası
Grubun resmi İnstagram'ı
Babymetal MusicBrainz'de
Babymetal Discogs'da
Babymetal BBC Music'de
Babymetal last.fm'de
Babymetal MTV'de

6 yorum:

  1. ne şirin şeyler bunlaaar :)

    YanıtlaSil
  2. Ya ben de babymetal fanıyım ama sanırım bunun hayran topluluğuna verilen bir ismi yok çünkü sürekli araştırıyorum mesela BTS fanlarına army deniyo blackpink e blink ama babymetal hayranşarına ne deniyor bilen varsa söyleyebilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babymetal hayranlarına Mosh Mates deniyor :)

      Sil
    2. Hayır THE ONE deniyor. BABYMETAL bir röportajda açıklamıştı. https://www.youtube.com/watch?v=dbODbQMm5Wc 1:26 da cevaplıyorlar ^^

      Sil
    3. Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.

      Sil

Okuduğum bloglar