26.9.16

Kurosaki-kun no Iinari ni Nante Naranai/The Black Devil and the White Prince


kurosaki kun no iinari ni nante naranai ile ilgili görsel sonucu

Evet,bu gün adı uzun kendisi harika olan bu japon dizisinden bahsedeceğim.


Kurosaki-kun no Iinari ni Nante Naranai,diğer bir adıyla The Black Devil and the White Prince,bir süredir çok ama çok ilgimi çeken bir japon dizisi.Klipleri olsun,videoları olsun,deli gibi araştırıyordum.Ve sonunda bir süre sonra,dizinin finali olacak olan bir saatlik filmin ingilizce altyazılı(türkçe altyazılısı var mı bilmiyorum) videosuna ulaşa bildim.Ve bugün,heyecanla baştan sona yaladım yuttum.
Dizimiz japon mangasından uyarlama.İki normal dizi bölümü,bir de bir saatlik filmi var.Film 2016 27 şubatta çıktı bu arada.
En başından söyleyeyim,eğer adını duymuşsanız,asya dizileri izlemeyi seviyorsanız ve izleyip izlememek arasında kalmışsanız,ben tavsiye ediyorum,kesinlikle izleyin.
Konusu:


Kurosaki-kun no Iinari ni Nante Naranai/The Black Devil and White Prince/Kurosaki-kun'un dediklerini yapmayacağım
Yu Akahane (Nana Komatsu) babasının iş nedeniyle başka bir yere transfer edilmesiyle bir yurda yerleşir. 
"Beyaz Prens" lakaplı Takumi Shirakawa (Yudai Chiba) ile aynı yurtta kalacağından heyecanlıdır."Kara 
Şeytan" lakaplı Haruto Kurosaki (Kento Nakajima) Yu'nun ona karşı gelmesinden dolayı cezalandırmak 
için onu öper ve bu Yu'nun ilk öpücüğüdür.Bu olaydan sonra Yu, Haruto'ya itaat etmeye başlar.

kurosaki kun no iinari ni nante naranai  live action kurosaki ile ilgili görsel sonucu

kurosaki kun no iinari ni nante naranai  live action shirakawa kun ile ilgili görsel sonucu

Kısaca havalı ve tatlı çocuk arasında kalan Akabane Yu'yu anlatıyor.Böyle havalı,sert karakterli sevdiğimden değil ama,Kurosaki-kun,benim daha çok hoşuma gidiyor.Diğerine nedense gıcık oluyorum.

Uyarımı yapayım.Yazıda spoiler verme ihtimalim olduğundan,lütfen izlemeyenler ama izlemek isteyenler,aynı zamanda spoiler da almak istemeyenler,okumasınlar.


kurosaki kun no iinari ni nante naranai  live action shirakawa kun ile ilgili görsel sonucu

Shirakawa'ya neden gıcık oluyorum?Sanırım tipinden dolayı.Şimdi diyeceksiniz sanki diğerinin tipi sağlam.O öyle de,ne bileyim,Shirakawa resmen bez bebek gibi.Bir gülümsemesi var bebek gülümsüyor sanki.Ha şimdi sevenleri varsa burada,bir şey diyemeyeceğim,sevmeye devam edin,ama ben daha çok Kurosaki-kun'u seviyorum. (NOT:Az önce Shirakawa-kun'un siyah saçlı fotoğraflarına baktım,siyah saçlı hali daha iyiymiş)

Dediğim gibi,başladığım andan beri,içimde düşünüyordum,allahım şu kız salaklık etmese de şu çocuğu kaçırmasa,diye düşünüyordum.Gerçi sonunda Kurosaki'yi seçecek gibi duruyordu ama,işte insan merak etmeden duramıyor.Ve dizi beni hayal kırıklığına uğratmadı,Yu sonunda Kurosaki'yi seçti.Yaşasın!

Spoiler'ın suyunu çıkartmak istemediğimden final sahnesi hakkında hiçbir şey söylemiyorum,ama muhteşem bir sahne olduğundan emin olabilirsiniz.Baya sevmiştim ben yani.

kurosaki kun no iinari ni nante naranai  live action piano scene ile ilgili görsel sonucu

Dizide en sevdiğim sahne.Birlikte çalmaları falan şahaneydi. :)

kurosaki kun no iinari ni nante naranai  live action piano scene ile ilgili görsel sonucu

Her ne kadar Shirakawa-kun sevmesem de,açıp kapama tuşu olayına bayıldım.Gerçekten çok hoş.

kurosaki kun no iinari ni nante naranai  live action meiko ile ilgili görsel sonucu

Meiko'ya da bayıldım.Karakter açısından Yuuri'ye benzettim,Ao Haru Ride'daki.O da harika bir arkadaş.

Başka ne diyebilirim bilmiyorum,mükemmel bir dizi.Türkçe altyazısı varsa öyle izleyin,daha iyi olur.Ben ingilizce altyazılı izledim.Yine de harikaydı.

Başka yazılarda görüşmek üzere,hoşçakalın!

1 yorum:

Okuduğum bloglar